Blog
2010.05.09
Elkezdtem szétborítani a vasat, mivel megy a karosszériáshoz. Kipakoltam bentről mindent: ülések, kárpitok, műanyagok... hát meg kell mondjam eléggé gázosan néz így ki. Rosszabbra számítottam, de szerencsére annyira nem gázos. Bár van benne rohadás bőven, de csak felületi korrózió. Leszámítva azt az 1-2 lukat. Viszont azzal a sok felületi rohadással még nem tudom hogy mit fogok csinálni, meri mindegyik egy ki**szott illesztésnél van, szal nem igazán lehet hozzáférni, hogy fémtisztára lepucizzam. Ezen még agyalni kell. A kábelkötegek néhol szétvágva, szigetelő szalagozva... stb A kezét kéne levágni annak a szakinak aki ezt csinálta. Legalább vett volna zsugorcsövet. NEEM textil alapú szigetelő szalaggal oldott meg sok mindent. A forrasztást vagy a csatlakozókat nem is ismeri. Hát szép. Asszem lesz vele dolgom dögivel. ja és még ezen javítanivalókat tetéztem azzal, hogy én barom módjára elejtettem a Panasonic CD táramat. Persze betonra... meg is adta magát. Valami deformáció lehet, mert így még a lemezeket sem adja ki, cserébe közli hogy CD Error. Na szóval így állok. Majd ha van időm tolok fel képeket is.
Ma átléptük a következő ezrest is. A hétvége egy Budapest-Baja-Pécs-Budapest turnét tartogatott, amelyből már hazafelé jövet átfordult a számláló:)
őt is megjárattam hamár lett végre rendszám : ))
kaptam mára egy ismeröstöl P-s rendszámot és végre meghajtottam a kicsikét : )))
szóval amikor az ember azt hiszi, minden rendben van, akkor szarik valamit a sors...
2 hibátlan hátsólámpa eladó, más nem maradt...
Elvittük egy csapágycserére, éjfélkor hívott a szerelő, hogy most mentek el a tűzoltók...
Fizetni nem fizetett semmit, de cserébe eladta a két hátsó lámpát, és a levett maradék alkatrészt sem juttatta vissza.








Nem tudom miért nem csináltam normális képet róla. Addig is ennyi...
Emiatt szét kell szednem a jobb első ajtó kárpitját meg a jobboldali "B" oszlopét is. Remeg...na meg a csomagtérfedéllel is b...nom kell valamit. (szép magyar szóval kifejezve)
(oszt még tuning extra megint :-) )

A felni javítása után ismételten át lett nézve a kasztni fényezése...a kollega azt mondta nem kell fújni az egészet felesleges. 80ból kijönne polírozással és az összes sérülés, karc javításával + a tükör hátak fújásával.


Elhoztam a felniket (még szombaton). Jujj most vettük észre, hogy az egyikben van egy kis tojás. Hétfőn megy görgőzni. Fenébe. De a kerekek kész lettek. Remélem kedden, szerdán a kerekek fent lehetnek.



inkább a második folytatása... sajnos az előző valamire való bejegyzésem óta elég sok idő telt el... ez azért van, mert sok egyéb dolgom volt, amitől nem tudtam elég időd fordítani a ládám készítésére... de!!! kész :))))
Szóval amikor az osztálytársam apjával levágattam a ládát, első dolgom volt, hogy kifúrjam a lyukakat.... helyet a csatlakozónak. Amikor ez megvolt, kezdődött a rezgéscsillapítás, amit először úgy akartam, hogy kis darabokra vágott szivacsot ragasztok fel, de nagyon sok időt, ragasztót és munkát igényelt, így egy rossz irodai fotelt vettem elő, hogy segítsem a munkám. Nem éppen szép, de legalább hatásos dolog :). A mélynyomó felfogatása nem volt a legkönnyebb, mivel hátulról már nem lehet megfogni kulccsal az anyát, így speciális körmös anyával oldottam meg Piritu ajánlása alapján. Amikor kész volt, a védő "rács"-nak is kellett pár lyuk, ezt első alkalommal sikerült szépen melléfúrni, sebaj.... a rossz lyukakat később fa gittel tettem láthatóvá és érezhetetlenné :) nem volt sok jelentősége, de így jobb a szívemnek. Kipróbáltam a dolgot... tetszett, úgy gondoltam ideje bevonni... hát egy negyed napot rászántunk édesanyámmal, hogy jól nézzen ki, az az igazság, hogy lehetne jobb is, de első ládának szerintem meg fog felelni.
Költségeim:
csatlakozó (Sinus Live) 5 EUR
2x2,5 mm kábel 1,6 EUR/m
szőnyeg 1x1,5m 7 EUR
csavarok, anyák, .... kb 5 EUR
védő fém rudak 1 EUR/db
fa alapanyag + munka 2 üveg jóféle almás vodka :)
és jöjjenek a képek!












3
532