Blog
Indokolttá vált a kuplung cseréje az autóban. Geriék hatékonyan megoldották a problémát.
Egyszercsak nyomom a gombot és katt kinyílik, de fura volt a hangja. Mikor próbáltam becsukni nem kattant be, visszapattant. Az eredmény az lett, hogy ki kellett cserélni az ajtó nyitó motort, mert a doboz melyben benne van, a sok év alatt elszenvedett munka során eltört....
170.040 km
Bemérettem végre 3 év után a lengéscsillapítókat, bár az eredménnyel nem nagyon tudok mit kezdeni. A legrosszabb a jobb hátsó 50%-al, ami az okos könyvek szerint rendben van. Viszont van itt valami EUSAMA parameter, ami szerint a hátsókat azonnal cserélni kell, mert nem ül a gumi rendesen az úton (ami igaz is lehet, mert kockásan kopnak a hátsó gumik).
EUSAMA %
- bal első 54%
- jobb első 51%
- bal hátsó 26%
- jobb hátsó 15%
Csillapítás minősége %
- bal első 69%
- jobb első 90%
- bal hátsó 72%
- jobb hátsó 50%
Gumi szilárdság
- bal első 290
- jobb első 281
- bal hátsó 266
- jobb hátsó 268
Súly
- bal első 487 kg
- jobb első 448 kg
- első tengely 935 kg
- bal hátsó 289 kg
- jobb hátsó 286 kg
- hátsó tengely 575 kg
- együtt 1509 kg
Imre tanácsolta menjek el gázolajadalékot venni Sárvárra. Mivel eddig csak benzines autóm volt és még csak ezután fogok megismerkedni első gázolajos barátommal így jobb ha mindent ugy kap az autó ahogyan eddig és akkor talán meghálálja. Vettem is két flakonnal ebböl a csodaszerből ami 8 teli tankra elegendő....
Nemrég ismét Csörinál jártam és néhány dolgot cseréltünk a GTV-n...
Cserélve lett 2 kipufogó dob gyári újra(már többször volt javítgatva,de sajnos csak rövid ideig segített),valamint a a két kézifékkötél tartó és a 2 műanyag borítás az ablatkörlő alatt.
Km óra állás:69164










Nem lett jó az új LMM, ami be lett téve, ugyanúgy megtorpan vágta közben. Visszamentem Csörihez, aki nagyon korrekt volt, visszaadta az árát, s visszakerült a régi a gépbe. Adott egy házi feladatot is, vissza kell iratnom a gyári programot, s majd akkor megnézzük mi a helyzet.
Motor diagnosztika:4750Ft
Pollenszűrő csere: 12060Ft
Olajszűrő csere: 5215Ft
Levegőszűrő csere: 7994Ft
Desztilláltvíz :127Ft
Féktárcsa hátsó:27083Ft
Fék betét készlet:12376Ft
Fék és motor tisztító spray: 875Ft
Éves revizíó:9500Ft
Féktárcsa és betét csere:14250Ft
A motor elkészült, minden teljesen jó, új tám, hajtókar és nyugvó csapágysor, új gyürűsor, szimeringek, főtengely, nemvolt olcsó mulatság, de azthiszem megérte.
Ma voltam a festő szakinál, készen vannak a küszöbök. Hurrááááá! :)
Még várnom kell legalább csütörtökig a felrakással, mert elromlott a polírgépe. Nekem meg addig ha jó idő lesz le kellene mosnom/mosatnom a kocsit. Kapnak majd a lámpák is egy polírt, és a küszöbön lévő kis felületi rozsda is el lesz tüntetve.