Blog
Egy nagyobb beruházás keretében szert tettem egy újabb ( pontosabban régebbi ) Alfára. Ráfér egy első futómű rehab, illetve egy - két apró javítás, de nagyon fajin kis gép. Különösen nagy öröm a szívemnek, hogy kellemes régi autó szaga van, ami vegyül némi munkagép szaggal. Az utóbbit idővel szeretném megszüntetni, mert az azért nem olyan nagy öröm. Valahol szivárog a gázolaj.
Műanyag-színezővel átkentem az összes műanyag-elemet Luciferen, amely kb. fél évig tartja magát, időjárástól függetlenül. Most már újszerű állapotúnak néz ki a tükröm is.


szevesztok barátaim!
nagyon sok dolog történt velem és Bellával ma! először is végre volt időm el menni a pólokért Sanyi barátomhoz (kicsit megkésve nagyon bocs érte) de meg van végre!
utánna el mentem festéket venni és kimentem egyik munkatársam mühyelyébe ahol felemeltük az autót le szedtük a kerekeket és a fék nyergek illetve a fék dobok kaptak egy kis szint mert már nagyon nem voltak szépek igy ki sminkeltük!
utánna mivel a munkatársam igazából szerelő igy átnézte a csodámat + be állitotta a lámpáimat hogy rendesen lássunk! és mindezt Béla barátom ingyen csinálta nekem illetve nem is nekem hanem az én Bellámnak!! :D :D








Ma megjött a kalaptartó Tom555 cartárstól. Itt is köszönet neki. Pénteken be is kerül Kis Sárkány puttonyába. :)
Hétvégén megjártuk Siófokot egy baráti látogatással összekötve. Nagyon szép idönk, volt, ráadásul ez volt az első közös utam a Kis Sárkánnyal. Most, hogy fent vannak végre az új felnik és gumik sokkal jobb vezetni, szépen tapad. Egyébként meg rendesen meg is nézik az új kerekekkel... Haveroknak is nagyon tetszett. Jó ez a grafit szín, mert a feket nem látszana a sötétzöld autón, a sima polírt meg már unalmasnak találtam. Ez egy pont jó középút. Nagyon nem bántam meg. Mivel még nem volt meg a vásárlás utáni kötelező olajcsere (erre most pénteken fog sor kerülni) pályán sem nyomtam nek i120 fölé. Mondjuk nagyjából felesleges is, mivel kb 5 perccel értem volna od akorábban, ha a megengedett 130-al megyek.
Szóval összefoglalva nagyon jól sikerült hétvége volt, úgy éreztem, hogy Kis Sárkány is élvezte, hogy végre mozoghat. :)
Sokkal nehezebbnek gondoltam egy nagyvad szervizelését kezdve a fűtőradiátor, kézifékkötéllel, hátsó stabilizátor összekötővel, és nem utolsó sorban olajok és szűrők cseréjével.



Lucifer ezentúl behajthat a német nagyvárosokba, miután megkapta a környezetvédelmi (4- es) matricát.

NAGYON hasznos találmánynak tartom ezt a kártyát!
Az egyre biztonságosabb autókból baleset esetén egyre nehezebb ill. egyre több időbe telik kiszabadítani a roncsba szorult utasokat, ebben lehet a tűzoltók segítségére az autó felépítését ábrázoló kártya, amit a gondos sofőrök a napellenző fölé rejtenek. A kártya létezését egy a szélvédőre ragasztott matrica jelzi, így a tűzoltók tudják, mit és hol keressenek.
Sajnos alfákhoz ilyen konstrukciós ábrát egyáltalán nem találtam, de írtam egy mailt a német-oszták forgalmazónak, remélem kapok visszajelzést.
Tomszié már kinyomtatva, laminálva!


Íme, fény derül rá, hogy miért is lett leszerelve a hátsó lökhárító... :-)
Az autó hátulja sem maradhat ki az optikai tuningból. Mikor felkerült a két kipufogó végződés, többen is kifogásolták, hogy nagyon kilóg. Nos, ennek is megvolt az oka... :-) És a Fanat-X csapatnak köszönhetően a toldat végre elkészült. Ma fel lett próbálva, és eléggé meggyőző a látvány. Nekem tetszik. Maga toldat fotó alapján készült, az eredeti egy MBC Italia termék. Interneten találtam róla képeket, a mester ez alapján faragta meg először hungarocellből, aztán arra húzta rá az üvegszálat. A képeken az első kettő a hungarocell minta.
Update: Beszéltem a fényezővel. Picit elszomorított. Van vele utómunka, főleg amiatt, hogy nagyon közel van a kipufogóhoz a toldat alja és teteje. Sajnos itt módosítani kell többet, mint gondoltam, de szerencsére ez nem plusz költség... Ami még rossz, hogy sok a munkája, és így kicsit csúszunk. De ígéretet kaptam, hogy Komáromra elkészül. A történelem ismétli magát, az ex 146-osom is mindig koppra egy találkozó előtt készült el, mikor nagyobb módosítás volt rajta. :-)
Update II.: Végre célegyenesben. A toldat picit át lett szabva, hogy a kipufogó rendesen elférjen, de a forma nem változott. Az idő viszont sürget. Már csak 11 nap van AlfaCity-ig... Elvileg 9 nap múlva kész a fényezés, a 10. napon még rohangálnom kell egy-két apróság miatt, és utána találkozó... El kell készülnie!!







