Blog
Nem Őt akartam, de ez lett belőle!
Az biztos volt, hogy a 164 után csak 166 jöhetett. Mivel napi 100-150km utazok, TwinSpark volt a cél. Amit kinéztem magamnak, azt pont az orrom előtt vitték el. Majd megnéztem egy másikat, nem jött be. Kissé elkeseredve felhívtam ELI cartársat, hogy megnézhetném-e a vasat. Első látásra kissé lestrapáltnak tűnt, de amikor a pöcre induló TB elkezdett duruzsolni, éreztem, hogy végem van! Néhány kilóméter és egy kis alkudozást követően megegyeztünk. És itt indul a mese!

2010.04.03. A Husvéti szabadnapokat kihasználva,végre volt időm lefesteni a féknyergeket,és a féktárcsa közepet is! Alapos drótkefézés,és tisztítás után maszkoltam,majd alapoztam,végül Motip Rosso féknyeregfesték spry-el 2x lefújtam!




Véégre fent vannak a küszöbök. Autó a fényező garázsában, ragasztó köt. Holnap megyek érte. Képek holnap...
- Késő délután hívott kolléganőm, hogy megérkeztek a Rubena szilikoncsöveim, összesen két 90 fokos könyök.


- Elkészült végre a cooler-pillangószelep cső, egy darabban, már csak a turbo-cooler cső van hátra.
- Féknyereg tartó konzolok, alapozva, festve (köszi Dani), tőcsavarok beleütve.
Most hogy elérte a 100000km-t (93mal vettem) eljött a nagy szervíz ideje. Vezérműszíj szett, üzemanyagszűrőt Erhard-tól vettem, mint minden mást is, mert még mindig ő nagyban a legolcsóbb(48k) Tomsics Gáboréknál elég baráti áron(már törzsvendég vagyok:) megcsináltak mindent.
Vettem rá 17" AEZ felniket, de nem a trendi fekete belsővel rendelkezőt, hanem szürkét!
Élőben nagyon ütős, és nem hivalkodó!
Utólagosan raktam bele tempomatot, amit a Trencsikéktől vettem. Sajna csak egész kormánykapcsolóval adták , így volt 21k. Csak a kapcsolót kellett ki venni ,összedugdosni és kész is volt! Így maradt egy tartalék kormánykapcsolóm:)
No meg egy króm kipufogó vég került föl, ami a 156ról maradt még meg.Nem nagy szám de jobb mint a cső vég.
Miután egy csere AC-val se javult a dolog, kivettem a tankot, és abból a szűrőt....Szépen eltakarítottam, visszaraktam ééééééés visszatért a benzinnyomás és megy a kocsi. :-) Még jó,hogy nem basztam ki a kukába a hibátlan verseny act dühömben a múltkor. :-) Szóval most menne az autó, ha nem a garázsban állna és a házunk külső szigeteléséhez használt állványok nem lennének elé rakva. :-) Mindegy, jár-megy :-) A lambdaszondám viszont még mindig szarakszik, néha néha elkezd mérni, pedig már átnéztem egyszer a bekötést.Néha néha elkezd mérni ilyenkor azért megnyugtató, hogy padlógázon E85-tel 13.8 a max, ami bár kicsit szegényebb mint nekem tetszene (12.6) de ha jó lesz gyorsan belövöm majd.
Közben sikerült kipróbálni, kocsit.:-) Végre jó kuplungom, ezekkel a gumikkal elég jókat lehet rajtolni.
Más, beindult Hadada utcai Lancia Delta Integrale-ja DTA S60 Ecuval, kettőnk által kábelezve és programozva. :-) Hát a DTA k
ezelő felületét látva, elfutott az irigység... :-) A gotech remek kis kütyü, de azért a DTA-hoz képest kőbalta, ráadásul olyan egyszerűen írható,hogy hihetetlen. :-)
1
631
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Spider
- 4C
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10