Blog
2010.04.22. déltől már nem az enyém......2 év és majd 30 ezer km után búcsút vettünk egymástól. Sanyi (az új tulaj) remélem jó gazdája leszel legalább annyira mint én voltam....Bízom benne, hogy mihamarabb a tagok között üdvözölhetünk és még hallok rólatok......hajrá! Kezdődhet az utód felkutatása (159 SW)......
Mivel a csomagtér-kárpit nem idézte fel bennem az új autók makulátlan kárpitjainak állapotát, Lucifer egy takarót is kapott. Saját készítésű, egyedi darab.
Készítés:
Először kinyomtattam a logót 12db A4 papírra, azokat összeragasztgattam, kivágtam, majd a darabokat kiszabtam piros PTP-ből (sporttáska-anyag, kimosható, lemosható). Ezután a piros darabkákat Palmatex-szel felragasztottam a fekete PTP-re, és utána szépen egyesével mindent körbevarrtam, azaz dísztűztem.

Ma reggel lemostam az autót, és kézzel políroztam. A kisebb kavicsfelverődéseket ecsettel kijavítottam.
2010.04.21. 16:30 perc magasságában, tulajdonommá vált a Lucifer névre hallgató, 156-os Alfa Romeo típusú személygépkocsi.
Biztosítási szerződés szerint, ajtók száma: 0
Mivel én a Föld gyermeke vagyok (Bika), homokviharként az alváz felől, a szellőzőnyílásokon át szivárgok be az autóba.
Ma végre rájöttem miért nem működött az erősítőm.
Szóltam kollégának, hogy nézzük meg az Opeljába, hogy jó-e az erősítőm. Báááhá beindult. örültem neki. Vissza az enyémbe. 3 kábel van. Mondom kimértem a 12 V-ot kettőből. A földet meg nem a negatívon néztem. Hoppá itt a baj. Rossz helyre raktam. érdekes, mert az is fém, de nem is gondolkodom rajta. Átraktam másik csavarra és már jó is. Szégyen. :-P Még állítanom kell pár dolgot.
Erősítő: Mac Audio MX4000 (nem mai, de nem is ma vettem)
Láda: Mac Audió szóró (mittudoménmilyen kb 2,5 éve vettem Atis155-től)
Árakra se emlékszem. :-)
Ki kéne takarítani a kocsit. Jövő héten kész a felnim. Jó lesz. Már csak Erhardtól kéne rendelni motyókat. Jujjj....!
Még kell két RCA könyök toldó, mert nem tudom a magnót beljebb tolni. Így nem tetszik.
Megtörtént a féltengelycsere, és a tartóbak is bekerült a helyére. Az eredmény elképesztően hihetetlenül precíz működés érzet. Végre végre végre! Nincs nyekkenés, se zakkanás, se klattyanás! A kuplungot már nem kell érezni, csak ösztönösen használni. És ami a legjobb, hogy a fokozatok olyan simán találnak a helyükre mint még sosem. Lóghatott az a bak, vagy hasonló, mert a váltó is magára talált. Eddig sem panaszkodtam, nem volt az olyan rossz, csak kicsit karcos. Hát most nagyon finoman működik. Megérte egy vagyont rákölteni idén is. Nem volt feltétlen fontos ez a csere, de tényleg megérte a "luxusszervíz".
Menet közben az autó leállt mikor elérte a 90°C-os hőmésékletet. Eleinte vezérműtengely jeladóra gondoltam, mert a főtengely jeladó fél éve lett cserélve (igaz használtan vettem 2000 Ft-ért), meg azt hallottam több helyről is, hogyha a főtengely jeladó a hibás, akkor nem áll le az autó menet közben, csak nem indul be egy ideig míg le nem hűl a motor. Hát lényeg a lényeg, kiolvastattam a kompot és mégis csak főtengely jeladó volt a hibás. Utángyártottat vettem belőle,de újat. Nem is áll le azóta, elég alaposan kipróbálgattam.