Blog
Mostanában egyre több a mini-találkozó. Nagyon jó érzés hogy Alfás barátaim lehetnek, örülök ennek a társaságnak. Az is nagyon jó hogy ezekre a barátokra bármikor lehet számítani. Azt hiszem ez nagyon fontos. Köszönöm Nektek!
Már közel másfél éve tag vagyok. Nemrég Alfa-függővé léptettek elő, amit ezúton is köszönök a szerkesztőknek.
Amióta e társaság tagja vagyok, nagyon megváltozott az életem. Vannak rosszabb pillanatok, vannak jók. Itt lenni és találkozni a tagokkal, utóbbihoz tartoznak! Örülök hogy sok értékes embert ismerhettem meg e lapnak köszönhetően, és remélem szorosabb barátságok is fűződnek!
Forza Alfa!
Rozsdamentes nyersanyag a turbó csövezéshez.
Sajnos nem készült el holnapra a kerék. Még egy hét téligumin. Komoly. Mondjuk ma is az oroszlánnal voltam.
No, hát mióta fent van a kardán volt pár guruló próba, rezonáció továbbra sincs, csak csörög, mint kiderült a középen lévő kardánkereszt már nem 100% és az csörög, de simán jó a dolog, próbálkoztam tönkre tenni, nem jött össze. :-)Szóval egyelőre jónak tűnik, mert rajtprogramot és a rugdosást is elég jól bírta.Apropó rajtprogram, az eddigi 'lassú' megszakításos rajtprogramot átírtam olyan csattogós, gyorsan szabályzósra :-) végre olyan mint a nagyoknak. :-) Sajnos az öröm nem 100%-os. Úgy gondoltam, hogy ideje átérni E85-re miután ebből több is kéne, meg jól jött volna az innovate Lc-1 segítsége, de csak egy hibakódot dobott a szonda folyamatosan. Mint a kiolvasáskor kiderült valahol elmegy a LC-1 12V-ja igy nem mér, így viszont nem tudom jó lett-e a keverék mert a hibakód miatt 18-22 AFRt mutat...Ja és hogy E85, miután betankoltam, a hazaúton eltoltam neki, és fent bedadogott, tehát ott már kevés volt, tehát amit sejtettünk bekövetkezett, a csúcsok elérték a határokat, szóval azokat most egyelőre 240ccm-ekre cseréltük amig meg nem érkeznek a Skyline R34GTR gyári 440ccm-es csúcsai.:-)
A mai nappal levizsgázott a kocsi. Plusz kapott egy gyári szárnyat is. A futóműben kellett újra meghúzni a csavarokat, visszatenni a xenont (merthogy az ugyebár tiltott, viszont ezzel látok normálisan), és felkerültek újra a nyári gumik is (kicsit korábban, csak azt nem jegyeztem be akkor).
A hétvégi elmaradt post-okat pótolva még ez hiányzik)
Hétvégén hosszas szerelés után riasztó került Liába:) Kaptam mellé két távkapcsolót is, amellyel gyakorlatilag "feleslegessé vált a kulcson lévő nyitogató gomb:) megy azzal is.
Így, most, a trükkös indításgátlóval és a riasztóval Lia a legnagyobb biztonságban van:)
(egyedül a riasztó hangja zavar kicsit. Pittyen, amikor ki/be kapcsolom. De ennyit megér :)))
A lengyel utazás közelebb hozta az újabb k-t:)
Helyszín ezúttal úton hazafelé, Esztergomba :)
Liával kirándulni indultunk. Előtte azért a biztonság kedvéért felhívtam a szervízt, hogy ismerve a kormánymű állapotát elinduljak-e, de persze nyugodtan mehettem:))
Az útvonal: Budapest - Balassagyarmat - Zólyom - Donovaly - Suchá Horá - Zakopane. 324 km
Az úton nagyon jól lehetett haladni, csak néhol esett az eső. Útközben rendíthetetlenül villantottam, integettem, de mindösszesen csak egy ezüst 156-os köszönt vissza, szlovák rendszámmal, már majdnem a lengyel határon:)) nem kicsit lepődtem meg :))
A lengyeleknél senki nem volt már ilyen, ott csak néztek bambán :))
A lengyel utak ugyanolyanok, mint nálunk. Krakkóban kátyúk, a hegyek közt szintén. de azért nem vészes. Mindenképp vissza kell menni:)
Visszafelé ugyanígy jöttünk vissza. Csak már nem Balassagyarmat felé, hanem Ipolyságnál jöttünk át a határon.
Tankolni viszont Szlovákiában kell. a dízel literjét 1,10 EUR-ért osztogatták, úgyhogy egy kis Shell is befigyelt:))
A fogyasztás meg rendkívül jó volt. Annak ellenére, hogy hegyeken mentünk, Tátrára másztunk, az 1/4-es üzemanyagszint vonalnál 830 km-t mutatott a napi km számláló:) Lia nagyon jól érezte magát :))
Jó volt, szép volt, visszamegyünk:)