Blog
Vegre jutott idöm a hifiinstallban a käbelek rendezgetesere.Elfogyott pär käbelkötegelö, pär meter spiräl käbelcsö,de sztem ennyit megerdemelt a rendszer.
Valamint likvidäläsra került a jobboldali napellenzöröl a legzsäkos figyelmeztetö folia...
tul szines volt :)
Bekerült a Ground Zero monoblokk bemenetijel vezerlöpotmetere is.




kopifromvánfájvszikszfórum
Megcsináltam ma a xenon trafó lámpa alá helyezését. Nagyon penge vagyok a lökös leszedésében. :-) Jó lett.
Utána toltam egy mosást és egy polírt a kocsin. Sajnos az enyémnek inkább már fényezés kellene. :-S De még fogok rajta dolgozni. Sok meló van rajta. Valaki meghúzta a bal első ajtóm. Azt hittem kosz. De ez be is horpadt egy kicsit. Szörnyű. De érdekes, hogy engem talál meg minden birka. Az előbb azon gondolkodtam, hogy lehet én megyek neki mindennek....de ez birkaság. Így vegyek másikat. :-/ Egyszer lássak meg olyat,aki neki megy a kocsinak, de annak a biztosításátmegjátszuk a full autóra. :-(
Bőr ápolás is megvolt.
Ami még vicc, hogy leraktam a plüss üléseim az aknába. Szépen elhelyeztem....na b... ... feljött megint a talajvíz...
Kaptam Aurora gumikat. :-) Nem tudom milyen lesz, nincs tapasztalatom. Ha nem jó, akkor lesz másik. Azt olvastam róla, hogy 70 év tapasztalat és 5. legnagyobb gumigyártó, meg Hankook meg nem tudom. :-) Nem is hallottam róla.



Lassan nyár van, muszáj volt feltenni a nyári gumikat. Ehhez elboltoltuk TeShow felnijeit (merthát csak jobban néz ki mint a téli garnitúrás tojástartós felni) és szerzett nekem rá 225/45/R17 -es gumikat.
Eredetileg 185/65/R15-ös volt az autón, ezzel vettem. 1 hónap alatt meg is szoktam, hogy lehet (hehe nagyon vagányan) pár ujjal is tartani a kormányt, ezekkel a kerekekkel viszont legalább egy kézzel bele kell kapaszkodni ha nem akarom, hogy a kátyúk vezessék az autót..:)

Elkészült (0424) a hátsó lökös. bár.. még hagy némi kívánni valót maga után.. hiányzik a "diffúzor", stb. Jövő héten folyt.köv. Addig is szépen lemostam, hogy érezze a törődést. :)
[Költségeim: műanyagos munkadíj 13.000, fényező (csak anyagkts.) 20.000Ft]




Mivel elkészült az autópálya Pécsett, megfuttattam az új úton a kicsikét. Mindjárt ki is jött egy kis probléma amit a "RENDSZERESEN KARBANTARTOTT" utak okoztak és 140 km/h körül elkezdett rázni a kocsi. Irány a gumis, felnivizsgálat, görgőzés mind a 4 + az egyik el volt repedve. Hála a pécsi Toldy Gumiszervíznek korrekt áron jó minőségben helyrehozták a felniket.
Elöregedett a szívócső vége, ami belemegy a folytószelep-házba. A flexibilis résznél kirepedt. Mivel időközben változtattak rajta és a kartergázcső becsatlakozása hátrébb került, így a kartergázcső feszült. később az is elrepedt. Mindkettőt cseréltem gyári újra.
(a szívócső 10000, a kartergázcső 8200ft)
Igazából a szívócsövet már tavaj nyáron kicseréltem, csak nem emléxem pontosan mikor :)

Még egy fontos dolog, fóliacsík került a szélvédőre, mert napra érzékeny a szemem, és az eredeti zöld sávos szélvédő nem fejtette ki hatását. A fényképen helyet kapott még apukám saját tervezésű, illetve kivitelezésű félfekvő bringája is.

elkészült a "bólintó" elektronika is. A tompított ráadásakor bemozdítja a lámpákat majd visszaáll alaphelyzetbe. Egy általános időzítő kapcsolást alakítottam át. Ez elektronikai boltban kapható, csak össze kell szerelni, a boltos fószer segített kicsit, és módosította annyiban, hogy ne ismételje a ki-be kapcsolást, hanem az idő letelte után szakítson meg, majd többet ne csináljon semmit. Ezt még egy relével megtoldottam. A gyári kereket kiszereltem és az is rá van kapcsolva, így állítható, amikor az elektronika aktív akkor egy ellenállást kapcsol párhuzamosan az állító kerékkel így csökken az ellenállás, bólint a lámpa, majd mikor megszakít minden visszaáll.






Alaptulajdonságaim közé tartozik, hogy a kulcsokat hajlamos vagyok nem megtalálni, ezért eddig minden autóm kapott forgalmiengedély-tartót. Lucifer mai nap kapta meg. Ez szintén saját tervezés és készítés.
