Blog
Ma elvittem a gépet futóműbeállításra, meg is csinálták volt némi összetartása....
+ vettem még a nívópálcára új gumit, meg valeó ablaktörlőgumikat.
Ma elvittem a kocsit korán egy kézi mosóba EzWash, külső mosás, ablaktisztítás felni tisztítás gumi ápolás, szép munkát csinálnak.
Vasárnap nem csak a szélvédőnk tört be, de kivillant a "fék rossz" felkiáltójel is. Egyértelművé vált, hogy a már jó ideje tudott fékrendszer-felújítást ne halogassuk tovább.
Hamar kaptam is időpontot, és szépen kicserélték az összes fékcsövet, meg amit még találtak a környéken. Tárcsákat, betéteket azért nem kellett cserélni, hiszen leszámítva a 18 éve öregedő fékcsöveket, azért e egy karbantartott autó. :)
Az első fékpofa érthetetlen módon kb 5 év után elfáradt. Ma 2010 07.20-án Attila kicserélte, de sajnos észrevette, hogy ki kell cserélni a jobb első lengőkart a gömbfej miatt:(
Hazajöttek nyári szabadságra a stockholmi unokatesómék, Ilikéék. Nagyon örültünk egymásnak, sokat sétáltunk, beszélgettünk és kibeszélgethettük az autóimádatunkat is. Sokban nagyon hasonlóak vagyunk, de ebben nagyon erősen. Sajnos, fotózni csak párat tudtunk, lemerült a fényképezőm. Íme néhány fotó rólunk, Ilonka anyukájával (anyu tesója) és a kocsikról.






Amikor elsőnek el kezdtem keresni a hűtővíz szivárgásának helyét, a motor tetején lévő kb, 10 cm-es összekötő benzincső spriccel...
Vettem új benzincsövet (0,5 m) a Guszti autósboltban (Szfvár, Cserepes köz).
Bilincsek le ~10 cm levágás az újból, maradt ~40 cm új benzincső ;)
Tehát a kálváriája:
A hétvégi kirándulás után a vízhőfok kicsit magasabbat mutatott, mint általában. (mindíg 90-ra visszahűtve szoktam leállítani az autót, most nem tudtam, maradt 90 fok fölött a mutató)
Szóval gyanús lett a dolog, másnap reggel indultunk volna megint az autóval előtte hűtőfolyadékszint ellenőrzés: Üres a kiegyenlítő tartály!!!!
Tegnap, 3 Liter utántöltés, autó helyben járatása ellenőrzés, felmelegítés visszatöltés, a víz nem fogy. Délután menet közbeni hibadiagnosztika, 10 km hajrázás. A műszer normális 90 fok körüli értéket mutat, de megálláskor a motorháztetőt felnyitva a motor jobb oldala csupa víz, izé hűtőfolyadék.
A motor meleg, nem nyulkálni, mert éget..., de legalább tudom nem hengerfejes, hál' isten..
Garázsba be, kis pihi, majd vissza részben kicsit megbontva fölülről, hogy a vizcsöveket jobban szemügyre lehessen venni, mert minden más a vízcső fölött megy... ;)
Ezután kis alfaamore.hu, tapasztalatok, vélemények begyűjtése. Totti barátom mondta, guruljak hozzá, nála van csápos is, alulról is meg lehet majd nézni.
Mai nap: Részben lebontott dolgok visszahelyezése, irány Totti. Arany kezének első érintésével egyből a lyukas csövet megtalálta, ami a fűtőradiátorhoz menő cső volt a termosztát után, mindjárt a nyaknál megrepedve. Repedt részt levágva darab vízcső ráhúzva a csonkra és rézcsővel összekapcsolva, hiba elhárítva.
Köszönet Tottinak
Jobb oldali tompított égett csatlakozója cserélve.
Van komplett vezetékkötegem, a fenti csatlakozó kivételével ;)
Vezetékköteg 6000+ 2000 postaköltség.
Tegnap rendeltem egy pár króm kilincset az Alfiba, mert a jobb oldalim tejesen le volt törve, így rendelnem kellett, de ha már ugyis kell, akkor rendeltem egy pár krómosat, hátha dob a belsőn. Ma meg is jött, köszönet érte > b.dani < cartársnak. Nagyon korrekt és gyors volt. Még aznap fel is adta nekem.

Pénteken Tomsics Gabinál jártunk a Csinossal, méghozzá pánikszerűen, mert behalt a szíjfeszítő csapágy, s szaggatta a szaggatnivalót. Nem volt nagy élmény Pestről hazajönni klíma, szervó, meg töltés nélkül. Ma lett kész a gép, minden pöpec!
1
470
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05