Blog
Voltam átnézetni a kocsit.
Be lettek állítva fényszórók,megcibálták az új futóművet, megnézték, hogy lógnak e az új csapágyak.:D
Semmi kivetnivalót nem találtak a vizsgaállomáson, csak a fékek nem fognak.:O
Még új minden és nem mentem vele, vasalni kéne kicsit, de havas jeges volt az út, öreg nyári gumival meg sem kíséreltem.Örültem neki, hogy épségben hazaértem velük.
Ha ez meglesz akkor vizsga...
Mint kiderült, még tele volt levegővel.ABS is szinte üres volt, meg minden.15 perc lábmunka után jó lett a fék!
Már egy ideje eltűnt a fékfolyadékom, amikor autóporszívózás közben észrevettem, hogy az eltűnt folyadék mind a lábamnál van !
A felső kuplungmunkahenger volt a hibás.
Ha már minden folyadék cserélve lett az autóban, akkor ez se maradjon el!
Az első fél liter után már utáltam a kocsit.Vékony volt kicsit a cső az olajnak, aztán megelégeltem és megmelegítettem az olajat.Onnantól a maradék 2liter hamarabb lefolyt, mint az első fél.:)
Pofozgatva lett kicsinyt e napon Alfácska :)
Vissza lett egyenesítve a kipufogó,ami rejtelmes módon egyszer csak lekonyulgatott.
Valószínűleg óvatlan tolatás következtében,mivel a dob abnormálisan lent van. Kiderült az is,hogy kezd hervadni a középső dob.
Orvosolva lett a fűtés problémája,miszerint csak 4. fokozatban hajlandó működni.
Meg kellett patkolni hozzá valami bigyót,valamint szét kellett szedni a fűtőventillátort, mert szorult.De egy kis zsír csodákat tesz.Nagy örömömre visszakerűlt a pajzs és az embléma is,amelyek a fagy áldozatai lettek.Ezúttal csavarral lett rögzítve,nem ragasztóval.Erre varrjon gombot a tél :))
Munka után lementem a mélygarázsba és amikor beindítottam az autót akkor csak 500-as fordulata volt és gázadásra nem pörgött fel. Szuper, péntek este sok túlórázás után ott vagyok 2 emelet mélyen és az autó nem képes önerejéből feljutni.
Hétfőn próbáltam Szamosiékat hívni, hogy ki tudnának-e jönni megnézni, de nem volt rá kapacitásuk. Úgyhogy B tervként Csapó Misit hívtam akinek úgyis erre volt dolga. De ő csak ránézni tudott. Tippre egy fogat ugrott a vezmérműszíj. Szóval tovább nem is nagyon erőltettem a beindítás dolgot. Hívtam az autóklubot. Nehezített mentésnek sorolták be az esetem és 23000 Ft-ban határozták meg a mentést. 2 autó jött ki. Az egyik egy 80-as évekbeli V8-as Mercedes a másik egy tréler. A Merci jött le a mélygarázsba és kötélen vontatott fel. Nagyon profin csinálta a dolgát az autómentő srác. És lenyűgöző volt látni ahogy a V8-as motor szinte alapjáraton 2-3 km/h-val vonszol fel az emelkedőn :) A tréler aztán elvitt Berdóékhoz a XVIII. kerületbe és ott letettük az autót. Mondták, hogy másnap ránéznek és hívnak ha tudnak valamit. Másnap estik nem hívtak így én telefonáltam, hogy kideült-e valami. Azt mondták, hogy tanácstalanok, mert nekik elsőre is tök normálisan működött az autó. ????? ÁÁÁÁÁÁÁÁ! Akkor mi a fene lehet ez. Elvitték komputeres vizsgálatra is, de nem volt semmilyen letárolt hibakód. Így végül megállapodtunk egy gázolaj szűrő cserében egy EGR szelep tisztításban és egy vízmegkötő adalék tankba öntésében. Komputeres hibakiolvasás 5000 Ft, Gázolaj szűrő 6800, adalék 3000, munkadíj 8000.


Sokak Alfájára felkerültek az ALFACITY 100 matricák! Hófehér orrára a "hatóságok" nem nagy örömére csak rövid időre... :-( :-))


A kollégám segítségével a Navon N450-esem kapott egy kis "alfásítást" lecseréltük a kezdőképernyő csúnya zöld képét egy dögösebbre meg a menü hátterének is egyedi arculatot varázsoltunk.....ja és végre kis emblémák jelennek meg a benzinkút ikonok helyett!



Felkerültek nekem is a matricák. ( Nagy szentségelések közepette.) Nem volt egyszerű ilyen nagy felületű matricát felnyomni. Főleg így hogy teljes alakos volt. Remélem jövőre nem ilyen lesz!


Pár napja nem indult el,csak indotottam és levágta.Kiszedegettem a gyertyákat,az egyik bele volt törve,a motor megszorult.Hétvégén szétkapom,akkor most már teljes generált kap.
Ma kapott az autó új albaktörlőket. Már rendesen kiszolgált az előző. Csíkozott is. Idegesített is...
A pénztárca meg nem örült neki.