Blog
Mai napon sort kerítettem a régóta tervezett horpadásjavításra. A tetőn volt két nagyobb, az ajtókon több apró horpadás, gondoltam adok az új technológiának egy esélyt . Az eredmény egyértelműen jó, bár nem sikerült teljesen nyomtalanul eltüntetni a két nagyobb horpadás közül a nagyobbat, gyakorlatilag a horpadás helye észrevehetetlen csak különleges körülmények között „érzékelhető (speciális plafon lámpa a fényezőknél).
Szóval elégedett vagyok, jövő héten következik a karbon-fólia a B oszlopokra.....






Miután a motor kikerült és a lendkerék illetve az új kardáncsatlakozó még átalakítás és gyártás alatt van, úgy döntöttem ideje gatyába rázni a motorteret. A kemény gátló+rugó kombónak csak idő kérdése,hogy mikor mászik át a tornyon, úgyhogy ponthegesztéssel megerősítettem, ahogy a támasztórúd bekötési pontját, a motortartóbak tartóját. Életemben először hegesztettem COval, úgyhogy annyira nem profi. :) A dolgát tudni fogja viszont. Így viszont elkerülhetetlen lett a festés.Miután low budget-té váltott a project, csiszolás, alapozás festés mind-mind Hadadára és rám maradt.Fehér lett :) Olyan versenyautós :) Én elégedett vagyok az eredménnyel. :)
A generátor mint olyan legutóbb elkerülte a felújítást, most megkapta, na megy egy kis szépítés is járt hozzá.









Lassan vége a télnek és már alig várom, hogy visszarakhassam rá a nyári kerekeit. Lassan kellene rá új gumi, mert a "jó öreg" Pirelli kezd elkopni. Nem is tudom egyébként mikor volt ilyen sokáig koszos. Nagyon sok dolgom volt mostanában.
Fáradozom a randa karc eltűntetésével is az oldalán. Az első ajtón alig látszik már.
JA!Kiégett a km számláló világítása. :)
Ennél nagyobb bajunk ne legyen! Száguldunk tovább!!!
Külső belső takarítás volt ma, különös figyelmet fordítva a teljes belső porszívózásra, ajtófalcokra, és kerékjáratokra, természetesen otthon, mindent sajátkezűleg!
Külső belső takarítás volt ma, különös figyelmet fordítva a teljes belső porszívózásra, ajtófalcokra, és kerékjáratokra, természetesen otthon, mindent sajátkezűleg!
Olaj olajszűrő csere , Váltóolaj csere, alvázvédelem, ablakmosó szivatyú csere.
Este még vígan furikázok, reggel meg se kép se hang. Mindenre gondoltam, csak az akksira nem. Lekaptam az önindítót, kitakarítottam, felpolíroztam "kívül-belül" visszaraktam, persze a kezemen horzsolás horzsolás hátán. Ugye hogy az akksi a szar! Vettem is egyet. Mivel több akksi szakoldalon azt olvastam, hogy a lehető legnagyobb teljesítményűt tegyük a kocsiba, és mivel az enyémben amúgy 12V 100ah volt (használati 12v 70ah ír) ezért kapott egy Varta 12v 90ah-t. Ha csak rá gondolok indul! :)



Ma megejtettem az olajcserét, mivel a generál után nem bíztam a szerelőm álltal beleöntött olaj minőségében. Persze Selénia, meg hát mivel a váltót is szétkapták, ezért kapott uj olajat "Ő" is. Előírt Tutela minőséget. Na meg az állagmegóvás miatt mind a váltó, mind a moci kapott Metabond Gold Polikerámiás adalékot. Első tapasztalat, hogy a verda jóval hallkabb, és ami csoda, hogy változatlan vezetési stílus mellett -1 liter a fogyi. :)
"nyüszögni" kezdett a kuplungom....ejjjj
Motorháztető fel, kitámaszt ( :D ) honnan jön a "nyüsz-nyüsz"?....aha...."pisz-pisz"....nincs "nyüsz-nyüsz" :D