Blog
Sikerül találnom Viking kartársnál tetőcsomagtartót:))
Szóval jó hir, hogy megjött az új lengőkar, már benn is van, viszont még egy alkatrészre várni kell, ami a stabilizátort és a lengőkart összeköti nincs meg. A héten kétszer voltam az Alfa szervizben, és egyszer sem tudták miről beszélek... segitségül vettem az ePER-t a probléma kiküszöbölésére, hétfőn megrendelem a cuccot, remélem hétvégére már 100%ban használható a kocsi....
Délután (0227) pedig már nem szakadt az eső, úgyhogy a pár napja letakarított (lásd egy korábbi bejegyzés) "vadászgépet" - ahogy Ignác, a fényező mondta - átgurítottam hozzá a hátsó lökhárító toldattal együtt. Alig bírtam beállni a műhelybe annyira alacsony az autó. Azt mondta ilyen még nem történt nála egy kocsival sem, pedig egy pár már megfordult nála.. :) Hát mondom akkor most kell valami, hogy be tudjak állni. Végül nagynehezen, de sikerült. Miután körberajongták az alfát, kisebb kupaktanácsot tartottunk (fényező, lakatos, műanyagos, nézelődők és mi:) az alábbi képek alapján, hogy melyik elemet, miként fogják fényezni, rögzíteni, stb. hogy az a legjobb legyen. Sejtettem, hogy egy hét alatt nem fog elkészülni, főleg, hogy még karbonoztatni is kell vinnem majd két elemet mielőtt elkészülne teljesen, de remélem két hét múlva hétvégén már újra együtt rójuk az utakat, immáron megújult külsővel:) Egyébként az alig több mint egy óra alatt, amennyit ott voltunk már a helyére is került a szárny a képek alapján (szombat délután!), hozzácsiszolva a csomagtérfedélhez, mert egy nagyon kicsit, de billegett rajta. És Gábor, aki a műanyagokért lesz felelős, holnap (vasárnap!) leszereli a hátsó lökhárítót és felhelyezi rá a cadamuro toldatot, hogy az hétfőn délután már újra Ignácéknál legyen a további feladatokra (fényezéshez előkészítésre) várva. Nagyon hosszú másfél - két hét következik, de remélem a végeredmény kifogástalan lesz.




Délelőtt (0227) elugrottunk a Paradoxba, hogy az utolsó módosítások is végrehajtassanak a - vinyót és a média lejátszót tartó - konzolon és ezután fekete bőr szerkóba öltöztessék. Ha már arra jártam átvettem Vikking-től a Cuore Sportivo feliratot és a króm ill. fekete színű Visconti (biscione) kígyókat . Ugyanis az elkövetkező hetekben Ignác kezelésbe veszi a gépet és ezek lekerülnek az autóról. Még nem tudom melyik szín fog felkerülni. Majd amelyik jobban megy az új designhoz. :)

Pénteken Feco haverom - aki szintén 156 tulaj, de nem Amore tag:( - felhívott, hogy légzsák-hibákat ír a vas, volt valami szervízben de nem tudtak csatlakozni a comp-ra "invalid" ISO-kódra hivatkozva.
Kiváncsi voltam mi a tényálás, mondtam hogy délután jöjjön át, megnézzük.
Én eddig csak DDT 2000 és VagCom progikkal használtam a KKL-t, azt viszont tudtam hogy a lufikat csak a másik K-vonalon lehet elérni. Tehát bemelegítésképpen beleszögeltem egy kapcsolót, ami a 7-es lábról a 3-asra váltja a K-vonalat.
Nem voltam teljesen nyugodt amikor rádugtuk a vasra, de rögtön csatlakozott, és az ISO-kóddal sem volt baj.Sokat nem tudtunk csinálni, hibakódokat meglestük, töröltük, csatlakozásokat átnéztük befújkáltuk.
Mondtam Feconak ha újra gond lesz vele hívjon nyugodtan, rádugjuk a laptopot és az aktuátor-tesztben eldurrantjuk a lufikat:)
Azt mondta nem fog újra zavarni :)



Itt a jó idő, így kimerészkedtem a garázsba, meg persze most értem rá:) Mióta megvan a gép kopogást hallok elölről, gondoltam itt is biztos lengőkar- és kormányösszekötőcserékkel kell kezdeni, de nem. Ha nem látom a saját szememmel el sem hiszem...laza volt a kormányösszekötő csavarja...mind a kettőé...meghúztam és kész:D Ügyes volt aki összerakta...Semmi kopogás, nem húz a kormány...Olcsón megúsztam:) DE....2 napja kapott új első szélvédőt az autó, erre tagnap kaptam egy kavicsot pont középre...nem kicsit vagyok ideges...
Nem gyári központizár volt benne, külön távirányítós volt, nagyon utáltam...meg nem lehetett rákötni a mágneses csomagtérnyitót, pedig a távirányítója tudta... Megoldás bicskakulcs:P Régi kpzár vezérlő ki, új be, rohadtsok madzak forraszt:D mágnes befabrikál, kulcsszár és immo chip másoltat és kész is. Nagyon jól műxik minden. Érkezett a műszerfalra egy töltőnyomás-mérő is, hogy tudjam mennyire fúj át a szél a csigán:) 1,2bar volt, de az UnoTurbo-s időkből jól ismert gumicső lehúzással máris 1,6 :) Még lekapok 2 felesleges kipufogódobot és hasítani fog, meg talán hangja is lesz :) Ja meg bekárpitozam az A oszlop csúnya szürke műanyagját. Aztán már talán csak a szépítgetések vannak hátra....ez egy kicsit felelőtlen kijelentés volt:P:D




Ilyen még nem volt,a válság hatására elhúzódott a csere....
Az utolsó pár ezer km-en persze már nem volt forgatva,plussz 4000 km autópálya is van ebben a periódusban.
Evvvan.( Selenia Alfa 20k+ Bosch szűrő )
204.682 km


Még tavalyi áron tudtam szerezni 8 liter Castrol Manatec 10W40-et, 12Ezer Ft-ért! Ami nagyon jó ár (madaras teszkóban 10430Ft a 4 liter), plusz az olajszűrő (szép rikító narancs sárga) ma reggel gyorsan kicseréltem, azóta szebben jár a motor, jobb az olajnyomás....és a tartalék olaj is bőven megvan, egy darabig ez is letudva :)