Blog
A törlőlapát bevállt. A nyiszegés továbbra is fennáll.
Hogy miért írom most meg nem tudom. Tanuljatok, segítsetek.
Télen hidegen fulákolt a motor. Kezelhető, használható volt, de éreztem, hogy vmi nincs rendben. Nyáron vittem szeretlőhöz.
1ötlet: Gyertyát kell cserélni. Új gyertyaszett Erhardtól. Az autó továbbra is hibát jelez.
2 ötlet: Fázisállító vezérlést kell cserélni. Új alkatrész Erhardtól (ő mondta, hogy ez ritkán szokott meghibásodni, ezért inkább bontottatt javasol). Az autó továbbra is hibát jelez.
3 ötlet: légtömegmérő csere. Utángyártott beszerzése Bajáról. Nem ez volt a hiba oka mégsem, így visszatettük a gyárit.
4 ötlet: levegőszűrőcső repedt. Kicseréltük.
Eredmény: mindezek összesen kb 170.000,-Ft-ot tettek ki és kb 1,5 hónap szervízt. Az autó megy és nem ad hibajelet, viszont gyenge és a maximális sebessége 180km/h.
Lehet hogy valami még mindíg nem jó benne? A szerelő állítása szerint ennek ilyennek kell lennie. Én tudom, hogy nem. Nagyon nem!
A hiba kiderítésére felkerestem Csörit. a végeredményt még nem tudom, mert december közepén vihetem hozzá szeretett Ezüstöm gyógyítás céljából.
Lehet hogy rossz szerelőt választottam ezért került ennyibe?
Megszületett a megoldás. :)
Szombaton kitakarítotam a kocsi légszűrőjét. Miután visszatettem sokkal csendesebb lett és az ereje valamint a sebessége is visszatért.
Az autó olyan mint régen!
Tegnap nekiláttam az első fényszórók karcmentesítésének. Megcsiszoltam 1600, majd 2500as csiszoló papírral. Ezek után meg föl lettek polírozva Sonax műanyagra való pasztával. Olyan, mint az új. :D
Végre már a kormány is az igazi! mármint, hogy bőr!
Olaj+Szűrő (Selenia 20K), Levegőszűrő, Pollenszűrő... ez is megvala... megint csak 10ezer után. A minél több boldog kilóméter érdekében.
Z-tengely központi szilentjét nem lehet már kapni, sehol sem.
Ilyen volt, ilyen lett : lásd fotók
1200ft-ért az esztergályosom megoldotta. :)


Annyira jól működik a gép, annyira szeretem, annyira jól vezethető! Csak ne falná úgy a kilómétereket.:)
Marszupilami Cartárs szervezésében erre a napra 1 Nyugati tallálkozót. Kicsivel 1 óra után értem oda Szombathelyre a tecsóhoz és onnan konvolyoztunk CSEMPESZKOPÁCSRA :D:D, ahol már nem volt nehéz megtalálni a találkozó helyszínét. Ahol elkezdődött a beszélgetés és a tekézés. Körülbellül félidő tájt mikor még mindenki ott volt mentünk 1 villogtatós dudálós kört a faluban, hogy lássák milyen az IGAZI autó :D:D:D. Utánna folytatódott még a teke, volt 1 kisebb összecsapásom akinek nem tudjuk kimondani a nevét, persze egyoldalú előrelátható vereséget szenvedtem javuló teljesítménnyel :D:D. A hangulat mint mindig kiváló volt és remélem a beigért nyári találkozóra is eljutok.








Cimbi segítségével tegnap este végre valahára sikerült lelégteleníteni a kuplungot (nagy-nagy öröm!).
A féket is légteleníteni kellett volna, de persze arra pont nem volt nálam kulcs, és időközben szépen ránk is telepedett az éjszaka. Ez maradt mára. Körbe légtelenít; OK.
Már megint beesteledett. Hál istennek csurom víz volt minden így eső után, úgyhogy jöhettek azok a fránya körforgalmak...
És összegezve: már legelőször (a szervizben, munkahenger csere után) is működött volna a kuplungom, csak hát ők nem tudták légteleníteni. Így a többi alkatrész nem is kellett volna bele, így jártam, nem baj.


0
763
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- 4C
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV