Blog

>> Szervizboli111 // Alfa 156 2,0TS Distinctive // 2009-11-20

A törlőlapát bevállt. A nyiszegés továbbra is fennáll.
Hogy miért írom most meg nem tudom. Tanuljatok, segítsetek.
Télen hidegen fulákolt a motor. Kezelhető, használható volt, de éreztem, hogy vmi nincs rendben. Nyáron vittem szeretlőhöz.
1ötlet: Gyertyát kell cserélni. Új gyertyaszett Erhardtól. Az autó továbbra is hibát jelez.
2 ötlet: Fázisállító vezérlést kell cserélni. Új alkatrész Erhardtól (ő mondta, hogy ez ritkán szokott meghibásodni, ezért inkább bontottatt javasol). Az autó továbbra is hibát jelez.
3 ötlet: légtömegmérő csere. Utángyártott beszerzése Bajáról. Nem ez volt a hiba oka mégsem, így visszatettük a gyárit.
4 ötlet: levegőszűrőcső repedt. Kicseréltük.

Eredmény: mindezek összesen kb 170.000,-Ft-ot tettek ki és kb 1,5 hónap szervízt. Az autó megy és nem ad hibajelet, viszont gyenge és a maximális sebessége 180km/h.
Lehet hogy valami még mindíg nem jó benne? A szerelő állítása szerint ennek ilyennek kell lennie. Én tudom, hogy nem. Nagyon nem!
A hiba kiderítésére felkerestem Csörit. a végeredményt még nem tudom, mert december közepén vihetem hozzá szeretett Ezüstöm gyógyítás céljából.
Lehet hogy rossz szerelőt választottam ezért került ennyibe?

Megszületett a megoldás. :)
Szombaton kitakarítotam a kocsi légszűrőjét. Miután visszatettem sokkal csendesebb lett és az ereje valamint a sebessége is visszatért.
Az autó olyan mint régen!

>> Egyébadmirális // Alfa 156 SPORTKIT 1998 // 2009-11-19

Téma: Itt van újra...

>> Autóápolásosee_selespeed // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2009-11-19

Tegnap nekiláttam az első fényszórók karcmentesítésének. Megcsiszoltam 1600, majd 2500as csiszoló papírral. Ezek után meg föl lettek polírozva Sonax műanyagra való pasztával. Olyan, mint az új. :D

 
>> Tuning és extratomek_ // Alfa 156 1,6 16V SW // 2009-11-14

Végre már a kormány is az igazi! mármint, hogy bőr!

 
>> Szerviztomek_ // Alfa 156 1,6 16V SW // 2009-10-03

Olaj+Szűrő (Selenia 20K), Levegőszűrő, Pollenszűrő... ez is megvala... megint csak 10ezer után. A minél több boldog kilóméter érdekében.

 
>> SzervizHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2009-11-18

Z-tengely központi szilentjét nem lehet már kapni, sehol sem.
Ilyen volt, ilyen lett : lásd fotók
1200ft-ért az esztergályosom megoldotta. :)

 
>> EgyébBoss 2.4 // Alfa 156 2.4 JTD // 2009-11-18

Annyira jól működik a gép, annyira szeretem, annyira jól vezethető! Csak ne falná úgy a kilómétereket.:)

 
>> EseményKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2009-11-07

Marszupilami Cartárs szervezésében erre a napra 1 Nyugati tallálkozót. Kicsivel 1 óra után értem oda Szombathelyre a tecsóhoz és onnan konvolyoztunk CSEMPESZKOPÁCSRA :D:D, ahol már nem volt nehéz megtalálni a találkozó helyszínét. Ahol elkezdődött a beszélgetés és a tekézés. Körülbellül félidő tájt mikor még mindenki ott volt mentünk 1 villogtatós dudálós kört a faluban, hogy lássák milyen az IGAZI autó :D:D:D. Utánna folytatódott még a teke, volt 1 kisebb összecsapásom akinek nem tudjuk kimondani a nevét, persze egyoldalú előrelátható vereséget szenvedtem javuló teljesítménnyel :D:D. A hangulat mint mindig kiváló volt és remélem a beigért nyári találkozóra is eljutok.

>> SzervizZsotti // Alfa 75 1.8 I.E. // 2009-04-19

Cimbi segítségével tegnap este végre valahára sikerült lelégteleníteni a kuplungot (nagy-nagy öröm!).
A féket is légteleníteni kellett volna, de persze arra pont nem volt nálam kulcs, és időközben szépen ránk is telepedett az éjszaka. Ez maradt mára. Körbe légtelenít; OK.
Már megint beesteledett. Hál istennek csurom víz volt minden így eső után, úgyhogy jöhettek azok a fránya körforgalmak...
És összegezve: már legelőször (a szervizben, munkahenger csere után) is működött volna a kuplungom, csak hát ők nem tudták légteleníteni. Így a többi alkatrész nem is kellett volna bele, így jártam, nem baj.

 
>> Tuning és extraCarlos // Alfa 159 SW 1.9 16V // 2009-11-18

Hosszú dilemma után végre felkerültek a 225/50/R17 Dunlop 3D peremvédős téli gumik. Megszokott s megbízható márka, impozáns kiszolgálás, meglepően jó komfortérzés.
Ropog a hó s erre a Dunlop a jó! háhh