Blog
Ma aláírtuk az adásvételt,átadtam a forgalmit a kereskedésnek.Szép volt néha jó volt ha ép nem a kútnál kellett fizetni:)köszi,de ennyi.Túl sokat evet,de jól ment.Csörgött zörgött,de elfértünk benne.A család szerette,de nem volt elég gazdaságos a városban,meg hát túl fiatal se.Így lecseréltük egy nagyobb családiasabb és gazdaságosra.Visz lát GYP-446 remélem látlak még!!
Ma átvettem az új rendszámot és a forgalmit .Így már az enyém.Még a zöldkártya vissza van,de ezt a kis időt már kibírom.A rendszáma:LNR-402

Végre megszereztem az egyik kedvenc GT-felnimet télire :) Már a fekete GT-re is akartam ilyet, de akkor nem jött össze.
De, hogy legyen valami egyedi is benne, elvittem felnishez, ahol grafitszürke színre fényezik át. Azt hiszem jól fog mutatni a fehér autón :)
Jövő héten pedig veszek rá téligumit, aztán jöhet a hó és a jég! (remélem addig még marad a szép idő...)

Munkából haza már nem indult a kocsi. Aksim lemerült. Vettem bele másikat. Ami benne volt már volt néhányszor bikázva. Idén már 1x. Többet nem akartam. Azt vártam mikor hal meg. :-) Pont reggel meséltem egy srácnak, hogy nem sok van hátra. Ennyit bírt. 5 év plusz előző életét nem tudom.
Ha jól emlékszem ZAP márka. Garanciára nem emlékszem, pedig mondta a boltos. :-) Rajta van az a lényeg.
Hétvégén friss olajat és egy kis gondoskodást kapott a motor Csörinél
Km: ~84000Km
Meg egy új ABS jeladót... (25K)
Pénteken este azt vettem észre, hogy miután megálltam a BVSC előtt, gőz tör fel a motorház alól. Megszemlélve az esetet azt láttam, hogy valahol elcsöpög a hűtővizem és fogy a tartályból a szép piros vére a kocsinak. (Attól piros, mert a fagyálló ilyen színű benne.) Feltöltve a tartályt és hazaérve kiderült, hogy az egyetlen olyan öreg gumicső kezdett el ereszteni amit anno nem cseréltünk ki. Most megbosszulta magát.
Szombaton vízzel feltankolva elindultam Aszódra a szerelőmhöz, útközben az autópálya minden pihenőjénél megálltam hűtővíz-szintet ellenőrizni és utántölteni. Hideg motor és hűtővíz mellett a cső nem engedte a vizet, de melegen már "pisilt".
A szerelőhöz másnap reggel hidegen elvittem, ő kicserélte a csövet, feltöltötte a rendszert és befokolta fagyállóval.
Ezután ellenőriztük az olajszinteket és sajnos megállapítottuk, hogy a karternél a motorból csöpög az olaj, mert nem tökéletes a tömítés. Következő olajcserénél olaj le, karter le, olaj eltűntet, lemos, majd az olaj- és zsírmentes felületeket tömítjük és összeszereljük. Egyúttal olajszűrő is lesz cserélve. Addig is töltöttünk rá olajat.
- letakarítva
- DeDion központi szilent présszerszám
- bent, remélem a tervezők is ilyen irányba gondolták... előre-hátra irányuló erőket így bírja jobban elviselni



Feltűnt h fogy a fagyállóm meg az is h tiszta pára bent minden:) Hát kacsaúsztató volt a jobb 1 ülésnél:D Diagnózis kilyukadt a fűtésradiátor:D Marha nagy öröm volt kicserélni de szerencsére minden csavart visszaraktunk:)
Nos, eljött az ideje,hogy lecseréljem a nyári kereket a télire.Nem kevés ösztönzést jelentett a Marklar kolléga,aki rámcsörgött,hogy jön a kerékért.Így hát nekiláttam leszedni :)Hamar odaért,úgyhogy még segített is a szerelésben :)
Dísztárcsa is került :)
Szerencséjére hozott másik felnit amaz helyett.Most került le az Alfacity matrica is.
Eddig nem volt,aki leszedje,most viszont Marklar előszedte éles kését :)



1
613
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- 4C
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV