Blog
Ma megejtettem az akksisaruk cseréjét, mert a az egyik régi teljesen megadta magát! Vagyis az a tőcsavar, amelyikre a plussz kábeleket (pl. a hifi tápkábelét) kell csavaraozni egyszerűen kiszakadt a helyéből! A régiek helyére Audison Connection saruk kerültek a Paradox Autóhifi jóvoltából! A beszerzést pedig nagyon köszönöm knoxx kollégának! :-) Előzör is a gyári sarukat le kellett vágnom a kábelekről, aztán blankolás, majd GTVili tanácsára érvéghüvelyek kerültek a csupasz drótokra és így csavarozódtak az új sarukba! Nem volt vészes a folyamat, annak ellenére sem, hogy annyit értek az elektromos dolgokhoz, mint a harangöntéshez! :-D








Vetíteni. Mindig vetíteni. Filmet vagy reklámot, híreket, vagy az eseménytelenség oldására hazugságokat. Talán, 16 év távlatából mindent megtett. Helytállt, amikor csak szükség volt rá, bár a hányattatottság nem igazán kerülte.
Többször hosszú hónapokig csak a csend volt a szobában, csak nézett maga elé, teljesen tehetetlenül. A fáradság. A borzalom.
Persze aztán végül találkozott valakivel. Ereje már nem volt újra fénnyel megtölteni a világot, csak nézte.
Nézte, ahogy szívet rajzolt a falra.
Ami aztán nem jött le
Idejét láttam, hogy felkerüljenek a téli kerekek. Nem örülök a dolognak, mert nem igazán áll jól az autómnak a 15"-os felni... :-(
Szóval téli kerekeken gurulunk, remélem minél előbb eljön a tavasz...! A szerelés GabCsiéknál történt, hatalmas köszönet érte! :-)

Mark145-től jóárasítva megvettem a H1-es xenon szettjét. A ködlámpába fog kerülni, így a helyzetjelző kivételével elöl csak xenonnal szórom majd a fényt. :-)


2009.10.18. 100400Km! Az autó kapott egy új Exide Premium 77Ah akkumlátort,mert ami benne volt már gyengélkedett,és csak kis teljesítményű 55Ah-ás volt!Még szeptemberben karbonfóliáztattam a tükörtartó háromszögeket,mert a festék feltáskásodott, levált róla!




A kb. 1 éve cserélt főhenger elfosta magát. Most ATE fog belekerülni, hétfőn meg is érkezik.
Megérkezett, és ki lett cserélve. Vicces, hogy az ATE dobozban lévő alkatrészre Bosch felirat van írva.
Végre sikerült elérni azt, hogy olyan a kuplung amilyennek szeretném. Nem mélyen fog, és nem beton kemény. Ennek most nagyon örülök :)



Megjött a várva - várt xenon, mely ma délelőtt beszerelésre is került; nem lett volna hosszú idő, de olyan "nagy" hely volt a szerelésre:)





A teli gumi felrakásakor a kopott fék mellett a jobbos féltengely külső gumiharang ki volt szakadva. Ez is orvosolva lett.



Nagysebességről való fékezés esetén hallottam valami furcsa hangot a fékből. Tudtam, hogy már vékony a tárcsa és a teli gumi felszerelésekor a betéteken is látszott, hogy cserések. Beszereztem a szükséges alkatrészeket, és kicseréltettem a féket.






Néha terhelésnél autópályán éreztem, hogy rángat az autó, és ez egyre gyakoribb lett. Mivel tudtam, hogy a gyűjtáskábeleim közül több szigszalaggal van javítva, úgy gondoltam, hogy veszek új kábeleket.
A gyári kábelek 60e Ft-ba kerülnek, amit drágának találok, ezért a fejújítást fogom választani. Sajnos a pipákat nem tudta a felújító a gyárival teljesen megeggyezővel pótolni, ezért egyenlőre vettem egy bontott kábelszettet. Ez most jól működik, de szerintem a későbbiek során a vezetékeket ki fogom cserélni.
1
773
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- 4C
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV