Blog
sajna az alacsony gumi és a magyar utaknak köszönhetően 2 gumi kuka lett a vadi új Bridgeston-ok közül, vettem 4db használt Fulda-t nagyon jó állapotban, 2 fennt van, 2 tartalék
szerelés
Vez. tengely jeladó
generátor
felni javítás
átnézés
olaj
munkadíj
Május 29-én valóra vált egy régi álmom. Kipróbálhattam és vezethettem egy gyönyörű Ferrari F430-ast. (Néhány adat: 4300ccm, 490 LE, 465 Nm, kerámia fékek. Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4,2 mp)
Amikor mentem a helyszínre azon gonolkodtam, hogy fogok én beleférni egy ilyen kis autóba az én 190 centiméteremmel, de aztán kellemes meglepetés fogadott, ugyanis a fejteret leszámítva nem volt szűkebb mint a GT :) Bent ülve, ami elsőre szembetűnik az F1 váltó, a hatalmas START gomb és az a bizonyos kis kapcsoló, amin a SPORT ill. a RACE módok közül lehet választani :))) Sajnos a Race módra nem engedték átkapcsolni, de gondoltam a SPORT is elég lesz így elsőre.
Kulcs elfordít, Start gomb benyom, 1 pöckölés a váltón, aztán indulhattunk is. A futóműve nagyon jó, nem pattog, nem érződik túl keménynek, az utat viszont úgy fogja ahogy az a nagykönyvbe meg van írva. A motor nagyon bitang, nagyon szép hangja van, és a váltások....mint a egy sportmocinál....csak katt-katt :)) A felni 19"-os magnézium öntvény és a kermámia tárcsák az egész felnit kitöltik. Hát mit mondjak....meg tud állni a kicsike :)
Sajnos elég kevesett prógálgathattam, de így is szerencsésnek érzem magam, és elhatároztam elkezdek gyűjteni egy ilyenre :)))))))))


most voltam elöször ezen a találkozon és nagyon jol éreztem magam.Jot bandáztunk a városban is és láttunk jo csajokat igaz Zotya !!!




Nem a legszebb időt sikerült kifogni, tekintve, hogy egész nap zuhogott az eső, de a GTV ma sikeres vizsgát tett, és 3-as alával átment a műszakin. Plusz kapott ZK-t, úgyhogy most 2011-ig megint szaggathatjuk az aszfaltot. Alival hamarosan nekiesünk, hogy mégjobb legyen. A vizsga örömére ma GTV-vel mentem dolgozni, és gyönyörködtem a kipuff hangjában a mélygarázsban. :-)
ui.: Az elmúlt két alatt, mióta nem vezettem a GTV-t az alábbi változásokat figyeltem meg:
1. Az utak minősége azokon a vonalakon, melyeken járok, határozottan javult.:-)
2. A többi sofőr öreg autók iránti tisztelete és vezetési kultúrája határozottan romlott.:-(

Zotya cartars összecsöditett minket nemi konvolyolasra meg falunap lesesre...
(utközben belefutottam egy hasonlo szep szinü OFF-osba, hugom baratjanak a golfja is vegre autoszinü lett...lehet kicsit az en hatasomra is...:DD)
Ennek eredmenye vola a Pápa -Takácsi minikonvoly.
Atvehettem a polokat is, nagyon jok lettek. Köszi Sanyi, es Zotya!
Vegre ujra lathattam Dévid tesót a visszapillantomban (inkabb meg nem mondom ki milyen alaku jelü autoban) :DD. Elsösorban az alabbi kepek miatt lehetseges téves asszociaciok elkerülese erdekeben... :DDD
Köszönjük a szervezest,sajna utana nem maradhattunk,de majd potoljuk!









Erhard cartars következö csomagja olajt tartalmazott szürövel uh kicsereltem.
Selenia WR 5W-40 szolgal most a motorban.
Masnap mar friss vèrrel sikerrel teljesitette a hambugba vezetö utat :)))
Került meg bele, egy porolto,es nemi friss ablakmosos folyadek is.

Nàndi cartarsnak hala csinos egyedi feliratu aludiszlecek es alu radiokeret kerültek a vasba.
Köszönjük Nàndi :D
Rendesen rögzitesre kerültek vegre az erösitök is,igy sem gyorsitasnal sem fekezesnel nem elnek önallo eletet a csomagtartoban.



Futomü update utan futomübeällitäs, uh a vas ujra "szinpadra" került.
Gyenge oracska alatt belett ällitva a futomü beällithato resze (kerekösszetartas). Voltmit korrigalni...


Erhard cartars meglatogatasa es nemi kezbesitesi munka mindket fel reszere kifizetödö volt (szerintem)....:D
Eredmenyezett: EBC sporttarcsaszettet, fekbeteteket,elsö also lengökarokat, hatso kitamasztokoat , gyari sw ültetörugokat, monroe lengescsillapitokkal,es a hozzajuk tartozo sallangokkal.
Ezen aprosagok beepitesre kerültek kezifekbowden kiegeszitesevel.
Köszönjük Erhard :D


