Blog
Az autót Lancia szőnyegekkel vettem, amik eléggé meg voltak már tépázva. Mindenképpen kellett másik. 2004 tavaszán DCS-nél vettem a garnitúrát. Nagyon tetszik azóta is, elégedett vagyok vele.


2004 tavaszán kezdődött a "tuning". Na, akkor lássuk, miből élünk. A kocsit egy Blaupunkt cd-s rádióval vettem, na az marha szar volt. Ha meglátott egy kavicsot, már ugrált a lemez benne. Beszereztem egy Kenwood mp3-as fejegységet. Korábbról már volt egy erőlködő (XS), meg egy három utas hangszóró (Magnat). Vettem hozzá még egy SAL ládát, meg még egy két utas Magnat szettet. Ez így be is lett építve. Elégedett voltam, szépen szólt. Nem volt kimagasló, de nekem tetszett.


2007 - 03 - 30 Elkészült... Végre teljes a Zender GTV! Az utolsó hiányzó elem is felkerült az autóra! :) Megvan a sárvédő is. Az összkép? Számomra felülmúlhatatlan. Biztos van szebb autó, jobb autó, gyorsabb autó, drágább autó, de ilyen nincs még egy! A mattpiroska van volt lesz! :)))




2006 - 08 Meg nem tudom mondani mennyi keresgélés után sikerült összeszedni az összes olyan MOMO kiegészítőt, amit fontosnak és szépnek találtam ahhoz, hogy a GTV-be beépítésre kerülhessen. Az összes cucc a következő: - Váltógomb, kézifékkar (korábban is megvolt) Váltószoknya, Kézifékzsák (ajándék Szanrától) és a nagynehezen sikerült öszeshozni MOMO Millenium EVO kormányt! :))




Mindene működik, mindene jó. Csak épp most nem használom. Felraktam rá a GTV tavalyi versenygumijait, és várom a nyílt napot a Hungaroringen :))
Vagy, hogy végre verseny közelébe kerüljön a GTV és akkor az Alfettával jól bejárom a pályákat. Végül is ezért van.
Teljesen jó, meg vagyok elégedve. A februári megvásárlás óta kapott négy új gátlót, négy bontott rugóval - no meg két új toronycsapágyat -, és így már legalább nem akar leesni az útról. Most végre sikerült Ell Bandi segítségével lecserélni a téli gumikat is. 16" Borbet pirít jelenleg.
Hosszú vívódás után eladásra kerültek a 17"-es Azev felnik és nagy kutakodás után, szokás szerint eBay-en sikerült beszereznem a 18"-as Novitec N5-ös csodálatos vadi új felniket. Némi keresgélés után sikerült beszerezni a felnihez az Avon ZZ3-as 225/40R18-as gumikat is. Elég korrekt lett az összkép! :)


2003 decembere volt. Nagyon szerettem volna már egy TI-be rakni a seggem. Karácsony jött, én meg ajándékok után rohangáltam. Valahogy kezembe került egy Képes Autó Express az egyik üzletben. Belelapoztam... És megláttam a hirdetések közt. Telefonszámot felírtam, és némi gondolkodás után fel is hívtam. Pár nappal későbbre beszéltük meg a találkozót. Az autó gyönyörű volt, jó volt benne ülni, szinte hibátlan külső, tökéletes motor. Jobbat nem is álmodhattam volna. Ott eldőlt minden. A 33-asomat beszámította, még aznap lefoglalóztam, és december 30-án átvettem levizsgáztatva, bevizsgáltatva. (Az autó Svájcból jött, Mo-n én vagyok az első tulaj.)



A Zender kit második lépcsőjeként (szintén eBay-es beszerzés) felkerült az autóra a hátsó szárny is 2005-08-05. -én... Szandrától ez volt a 6. évfordulónkra az ajándék. :))



2005-03-26. Ollah tunning mániájának szerencsés áldoztaként megvettem tőle a T28-as bibrid túrót (ami azóta is, köszöni szépen nagyon kitűnően működik :)) ami a tavasz első szép napján gyorsan beépítésre is került, Giovannitól származó csippel együtt! Azóta is ez a kombó szolgáltatja a plussz parpákat a vasban! :)

