Blog
Megtett út: 2.077,2 km
Átlagfogyasztás: 6,6 liter/100km
Átlagsebesség: 102 km/ó
Menetidő: 20 óra 23 perc
Lecseréltük a vezérlést szíj ,görgők ,vízpumpa, valamint a termosztátot is persze mindent gyári alkatrészekre egy darabig nem lesz vele gond. :) A termosztát csere óta szépen beállt a mutató 90 C fokra tehát akinek kevesebbet mutat hosszabb utazáskor függetlenül a külső hőmérséklettől annak igen is rosz a termosztátja! -14 fokban is stabilan 90 C fokon állt a mutató bemelegedés után.
Tél, rohanás... majd reggelre egy repedés a szélvédőn!
Csöritől tanácsot kérve, vele egyeztetve: szélvédőcsere lett. "Autouvegek.hu" lett a szerencsés. Korrektség felsőfokon!
Ma megdöglött a generátorom. :(
folyt.köv.
Eddig 800km-et mentem vele (szűk 1 hét alatt), ha minden jól megy, vasárnap eljutunk Zé-hez is.
Kicseréltem egy balos helyzetjelzőt, és mivel már konkrétan veszélyesnek ítéltem meg az ablaktörlők kopottságát, kapott egy pár Bosch Aerotwin lapátot. Sosem költöttem ennyit ablaktörlőre, de csendes és szépen töröl. Remélem tartós is lesz :)
Eljött ismét a vezérlés csere ideje. Km még nem indokolta, csak az idő...
Olaj: Selenia 20K for AR
Vezérlés + vízpumpa: Gates + MagnetiMarelli
Csont nélkül átment. Majd a bal alsó lengőkar lesz nemsokára cserés.
A vásárlást követő első alapos szerviz: Vezérműszíj, görgőkkel, víz pumpával, két hosszbordás szíjjal, üzemanyag szűrő, levegő- és pollen szűrő, mind gyári alkatrész. Selenia olaj sem maradhat ki a sorból.