Blog
Ma ismét a Sprintauto Service-be látogatott Silverfox. Cserélve lett mindkét oldali féltengelyen a külső és a belső porvédő gumiharang. Ezen kívül a srácok berakták a GTA fényszórókat, amiket még korábban vettem. Egyrészt baromi jó néz ki, másrészt sokkal jobban is világít. :-)
Ma Csörinél jártam és sikeres műszaki vizsgát tett az autó. Cserélve lettek az autó farán található 159 és JTDm plakettek is, mert mindkettőnek voltak esztétikai hibái.
KM: 137230
Ma hoztam el az Alfát egy meglepetés szervízről, mert hétfőn úgy döntött az autó, hogy kispolski/traktor hibrid hangot ad ki, így egy hetes kényszer pihenőre kényszerült. A fura a dologban, hogy mikor vittem a szerelőmhöz fél úton meggyógyult és újra normális hangja lett, de azért nem fordultam vissza :).
Végül kiderült, hogy a kipufogó löömlőktől a katalizátorokhoz tartó csövek eltörtek, így mind kettő meg lett hegesztve és kaptak új tömítéseket is.
Újra szép hangja van az Alfának, és készülhet a márciusi olaj/szűrő cserére, amivel egyidőben egyéb dolgok is ki lesznek cserélve.
Tettünk egy kisebb túrát.
Budapestről indultunk Visegrádra onnan Esztergomba tovább haladtunk Párkányba.
Másnap Dobogókőre látogattunk el.
Élmény minden perc ezzel az autóval.
Beszereztem az alábbi új alkatrészeket:
2db hátsó javítóív
1db jobbos komplett rugótorony (gyári!)
1db balos sárvédőtartó
Kell még két küszöb minimum. Első köténylemez sem ártana.
6 közös év után úgy döntöttem, hogy megválok az autótól, elég hamar elvitték, de nem csodálom, mert jó állapotban volt (van).
Meg lett a hiba ami összekente az egész motort olajjal. Először cserélni akartam a szívósort, mert volt itthon másik, de felszerelés közben kiderüt hogy nem teljesen ugyanaz mint ami fent volt, az egyik alu szelepfedeles Twin Sparké, a másik meg FL TSé. A különbözet a injektor felfogatásában rejlik. Így hát vissza került az eredeti szívó sor, javítva.
Cserélni kellett egy csövet, szakadás végett. Kapott új levegő szűrőt, és egy csere gyertya pipát, mert a régi rosszalkodott