Blog
Nagyon szar állapotban voltak már a lengéscsillapítók meg a rugók. Instabil is volt az autó.
Mind a négy lengéscsillapítót cseréltük rugóval.
Kerékleszedéskor kiderült, hogy az ABS vezetékem elszakadt, azt is cseréltük plusz az ABS jeladót is.
Ha már emelőn volt az autó cseréltük a kipufogó gumitartóit is. Most már az is úgy áll ahogy kell és nem jár jobbra-balra menet közben.
KM: 212.680
Már egy ideje nem volt fűtés a kocsiban. Nem fújta a meleget csak a hideget.
Eddig bírtam a hideget. :)
Termosztát csere. Fagyálló csere.
És lőn jóidő.
KM: 210.865
Mivel a munkám miatt nélkülöznünk kellett egymást 4 hónapig ezért most éreztem azt, hogy eljött az idő, hogy helyrepofozzuk a karosszériát. Már a vásárlás óta mindkét oldalát és a motorháztetőt végighúzták egy kulccsal, ami már nagyon bántotta a szemem.
Ráadásul a küszöbre és az aljára is ráfért már a lakatosmunka.
A karosszériás kb a fél padlólemezt és az alját cserélte, cserélve lett a két küszöb is.
majd elvittem fényezőhöz aki telibe fújta az egész autót, hogy szép egységes színe legyen.
Most már nagyon szépséges a drága. :)
KM: 209.879
A hideg beálltával kiderült, hogy a régi akksija szar.
Kapott egy újat egy év garanciával
Cseréltem fagyállót is. Biztos ami tuti.
KM:207.997
A nálam esedékes első műszaki vizsgája.
Kapott 2 új első téli gumit is.
Cserélve lett 2 izzó hátul.
KM: 207.800
Nagyon megugrott a fogyasztásom és még mindig nem volt valami kerek a trafósor cseréje után sem.
Rátettük diagnosztikára és kidobta a Lambdaszonda hibáját.
Azzal a lendülettel cseréltük is.
KM: 207.004
Néha kihagyott egy henger, vagy dadogott valamiért.
A megoldás a gyújtótrafósor cseréje volt.
KM: 206.854
Már hallható volt a hátsó kerékcsapágyak hangja.
2 hátsó kerékcsapágy (20ezer)
Hátsó fékcsövek cseréje
Fékolaj csere
Kapott egy kis fényszóró polírozást is
KM: 204.008
Kötelező olajcsere. Selenia 10W40
Gyári pollen, levegő, olajszűrő az Elaforgtól
KM:203.600