Blog
Ma rámérettem a klímára 500g-helyett csak 210g-volt benne-mondjuk ahhoz képest egész jól hűtött,most meg még jobban.
Előjött egy hiba is nem megy a klímahűtő ventilátor 1-es fokozata,biztos csak az ellenállás adta fel majd utánajárok......!
Időközben megtörtént az utánnajárás és valóban az előtét ellenállások voltak rosszak.Mindkettő!
A vizhőfoké és a klímáé is rossz,de mivel ilyet nem tudtam beszerezni így rövidre zártam mindkettőt most legalább kapcsol.
Nem fújt nem hűtött nem fűtött.
Klímás mondta cseréljem a pollen szűrőt nincs levegő áramlás.
Kicseréltem és lám meg van a gond forrása.
De még rosszul is volt benne....


Nem replika :-)
2 új, 2 jó állapotú használt Uniroyal Rainsport 3 195/55R15V
Autó lévő 14" gyári BWA felújítva, majd eladva.

Zörgő, nyüszögő hangok a fotómű felöl. Először kormány összekötő csere, majd futómű beállítása. Kormánynál megszünt a zaj, de 50 km után újra jönnek a hangok, vissza szervízbe, ahol kiderült, hogy a lengéscsillapítók és ezzel járók cseréje is kell. Mint kiderült cserélni kell lengőkart is. Ennek költsége még nem ismert számomra.
A mai napon megrendeltem az Alfacity elővételes jegyünket, remélem minél hamarabb ideér :))
Az eredetileg meghirdetetthez képest kicsit másképp sikerült a Tour. (hsz 4666)
Személy szerint Füreden vártam a nagyérdeműt. Hogy tutira menjünk előző nap szállást foglaltunk ott és már péntek délután 18:00-kor megjelentünk a gyülekezési helyen.
A hivatalos napon már 10 előtt vártuk a többieket. Elsőre a meghirdetett idő szerint 10:15-kor befutott a Csöri csapat a sárga Spiderrel és a fekete Giuliettával.
10:34-kor befutott Ká, nem sokkal előtte érkeztek a többiek. Mire észbe kaptunk már mindent tudtunk a V6-ról... Jót dumáltunk. (Közben Csöri lebeszélt arról, hogy bármiféle JTS motor eszembe jusson, ha kocsit akarok venni.)
10:45 körül: A csapat elindult Zánka felé. Némi eszmecsere után nekem jutott a felvezető szerep.
10:52 A konvojt megállítja a sorompó. Jobban megszervezni se lehetett volna. Az elhúzó "Szergej" durva kormolása felvetette, hogy kicsit túlhúzott Manky csipp lehet rajta :-))
11:09 - Megérkezés Zánkára a haditechnikai parkba. Szegény Spiderest az ág is húzza, a park nem volt nyitva. Beszélgetés lett belőle. Illetve - mivel Zselé felvetette, hogy neki abnormálisan hosszú az antennája - megrendeztük az első "Kinek van hosszabb?" versenyt. Egyértelmű, hogy a gyári a legrövidebb - már akinek működik. Zselének dagadhat a melle :-DD
A nap érdekessége, hogy amikor mérőszalagot kerestünk Csöri anyukája a legtermészetesebben közölte, hogy neki van a táskájában. Egy lépéssel közelebb kerülhettünk a női táska rejtelmeihez :-D
11:xx - A csapat elindul a Huszár étterembe
11:41 - A csapat megérkezik. Mivel mindenki szomjas volt, rövid kocsimustra után elfoglaltuk a helyünket a teraszon.
Külön figyelmet fordítottunk a megjelent 1,8TiBi-nek, mert ők még ebéd előtt tovább álltak. A csomagtartója már normális méretű. (Kár, hogy Csöri pont akkor beszámolt a frissen szerzett 2,2 JTS tapasztalatairól, így az ilyen motoros Brera/Spider is kiesett.)
12:30 - Kihozzák az ebédet. Kaja után a sárga Spider és a Giulietta elhagyta a Tour-t.
13:21 - A megfogyatkozott csapat tovább indul a tihanyi félsziget megkerülésére.
13:43 - Ötvös Csöpi útvonalán megállt az immáron csak 4 autóból álló csapat, hogy pár képet csináljon. Éppen szippantottak, úgyhogy kicsit avangard körítést adott az IFA hangja és a felszívott cucc szaga a képekhez...
14:10 - valahol a 71-esen a csapatot egy piros lámpa megállásra kényszerítette. Sajna a képen túl sok helyet foglal el a fejem, így nem publikus...
14:17 - Érkezés a 71-es büfébe. Üdítő + fagyi ahogy kell. A pincér erősen Alfa függő, nagyon örült nekünk.
15:06 - Tovább indulunk a Balcsi csücske felé.
15:30 - (becsült időpont) a 71 leágazásánál kétfelé szakad a csapat. Ketten elindulnak a Szántód felé a kompra, ketten a 7-es felé Bp irányába.
15:50 - (kábé) A maradék csapat is ketté válik. A V6 elment meglátogatni Mauro éttermét, mi meg mentünk tovább a kompra.
16:06 - Elindul velünk a komp Tihany felé
16:13 - Érkezés Tihanyba
16:30 - Érkezés az indulási helyre. Megint csak mi tettük meg a teljes kört.
Szép idő volt, végig fedetlen fővel lehetett menni.
Élmény volt megismerkedni eddig ismeretlen Alfásokkal.
Ma is érdemes volt felkelni :-)












Lassan 2 év telt el azóta, hogy az első és hátsó emblémát a 2015-ös dizájnúra cseréltem. Úgy gondoltam ideje tovább haladni ezen a vonalon, így megrendeltem egy csomag 8 darabos embléma szettet, ami 2 db 74 mm-s emblémából, 4 db 60 mm-s felnikupakból, 1 db 40 mm-s emblémából a kormányra és egy 15 mm átmérőjű kis emblémából a kulcsra állt. Persze szokásomhoz híven előbb rendeltem, majd csak akkor mértem, mikor már kezemben volt a cucc. Amit fel tudtam használni az a kulcs és kormány embléma volt, a két nagy emblémát nem is saját használatra rendeltem. Mivel a Ducati Corse kupakjai 50 mm átmérőjűek, így azokat sajnos fel sem tudtam próbálni, viszont sikerült őket hamar eladni. Készült pár fotó, íme:







194500 km: első fékbetétek, tárcsa szabályzás, klíma tisztítás/javítás, kormánykapcsoló csere (nem kapcsolta le a helyzetjelzőt)
0
1021
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Virtuális Romeo
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10