Blog

>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2015-03-04

Egy baromállat taxis beletolatott a bal hátsó ajtóba. Nem volt vészes de polírral nem jött ki. Először felkutattam a taxist majd kis egyezkedés után vittem is a fényezőhöz.
Bal hátsó ajtó teljes fényezése.
KM: 202.978

 
>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2014-06-28

2 hátsó stab.szilent
2 felső lengőkar
2 rugalmas első fékcső
2 alsó lengőkar
1 hatsó stabilizátor kar
1 hátsó lengőkar szilent
1 garnitúra első fékbetét
2 féktárcsa szabályozás
Futóműbeállítás
Plusz egy kis munkadíj
Mindenből csak a gyári
KM: 198.056

 
>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2014-12-04

4 db nyári gumi vásárlás
2 db téli gumi vásárlás
4 db acélfelni
4 db dísztárcsa
KM: 198.978

 
>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2014-05-24

Szülinapomra valami irtózatos nyöszörgéssel lepett meg a kormány felől valami, plusz a szervóolajam is folyt össze-vissza.
Kapott egy kormánymű felújítást plusz új szervóolajat és kb minden ami a kormányműhöz tartozott az cserélve lett. (55+40ezer)
Kormánymű 2 évig garanciás.
KM: 197.655

 
>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2014-03-10

Már vásárláskor kuka volt a kuplung munkahenger. Szóval annak a cseréje volt az első a sorban. Kicseréltük az alsó kuplung munkahengert és kapott új sebváltóolajat (28ezer).
Aztán kiderült, hogy nyilván a felső munkahengert is cserélni kell. Hurrá (30 ezer)
KM: 197.334

 
>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2014-03-08

Nőnap alkalmából meg is leptem magam az új kedvenccel.
A komplett motor a vásárlás előtt kb három hónappal lett kicserélve. Az új motorban 168.000 km volt. Nyilván nem íratták át az új motort a forgalmiban úgyhogy az eredetvizsgáról már indulhattam is a KPM-hez megcsinálni az új forgalmit (persze kellett hozzá egy számla is-ezúton is köszi T.R.) Durr 5000+7000 ft. Majd jöhetett az eredetvizsga+átírás+kötelező körök. Kb. 84 ezer.
KM:197.032

 
>> Szervizmisike76 // Alfa 146 1.9 jtd // 2017-02-23

55000km körül mentem az autóval, úgy döntöttem időszerű a vezérműszíj készlet csere. Megbeszéltem a emberrel, keddbe egyeztünk meg. Elvitte az autót, kisvártatva hívott, hogy van egy kis hoppá, mert a felső motorkitámasztó basz megkotlott. "persze rendelj egyet, aztán cseréld azt is, ha idődből futja. Sőt, ha már aknán van a gép, nézd már meg az alját, futómű, fék ilyenesmi." Megnézte, megint hívott, hogy fékbetét csereérett. "persze, azt is rendelj, had menjen". Aztán megint hívott, mert a fékmunkahenger is cserés, annyira be van rozsdásodva, hogy lehetetlenség össze rakni. Értem én, hogy 18 éves autó, 283000km-el és ezek leginkább olyan kopóalkatrészek, amik kopnak, ha használva van az autó (márpedig használva van), csak így egyszerre egy kicsit sok volt. De akárhogy matekozok még így is elég gazdaságos kis autó.Meg szép. Meg jó:-)

 

- életkor: 452 nap
- km óra állás: 56.938 km
- össz. menetidő: 787,05 óra (32,79 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.412,51 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,96 Ft/km
- átlagos napi futás: 125,97 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,26 %

 
>> EseményManky956 // Alfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-02-23

El jött ennek is az ideje program kész , kicsit túl is írva biztos ami biztos
Üzemanyagra számolva 325le környéke , de tudtam ennyi nem lesz csak reméltem
300at megkarcolja.

315,6le 4409rpm-nél ,de szépen tartja 4800ig, 5000nél elveszem tőle.
593nm 3350nél-nél

turbó 2 baron üzemel.
valószínű így is marad ennél feljebb már elég komoly átalakítás kéne és drágább lenne, így is élet veszélyes.

 
>> Szervizkenyer79 // Alfa 156 SW 2.0 TS // 2017-02-22

7ezer.
olajcsere. Mert megérdemli :)