Blog
Hosszas keresgélés és egy félrnyúlás után végre meglett a kirepedt szívócső utódja.Ezer köszi András bácsinak a csért,meg Péter barátomnak a fuvarért,és a kislányától kapott szép rajzért.Asszem ismernek :) Holnap irány Manky ;)




Hétvégén kicseréltem az ablakmosó folyadékot nyárira, mert a téli nem birkózott meg a szélvédőn szétrobbant bogarakkal. A motorháztető lecsukása után nem emlékeztem, hogy a kupakot visszaraktam-e a tartályra így megint fel akartam pattintani csak sajna erre már nem volt lehetőségem. Elszakadt a motorháztető nyitó bovden...... hát ilyen is meg tud történni nem hittem el.
Mit lehet tenni szombat délután? Internet... hogy lehet kinyitni a motorháztetőt..... azt a választ találtam hogy aknából fel lehet nyúlni a motortérbe, aha kinek van aknája....
Felhívtam haveromat akinek van és Go...
Na az úgy volt, hogy ott nem lehet elérni a zárat, mert van egy motortér szigetelés...
Aztán jött az ötlet hogy próbáljuk meg a lökhárítóban lévő díszrácsot kiszedni hátha onnan el lehet érni, a rács kiszedése sem volt egyszerű kb 1 óra volt mire kiműtöttük, onnan tényleg elérhető volt a zár.
De hogy működik ez a zár? gondolom senki nem nagyon tanulmányozta még, akinek nem volt rá szüksége, hát mi se.
Arra jutottunk hogy menjünk el haverom unokatesójához, aki autó szerelő és fasza szerszámai vannak, kb 2 óra tökölés után eljutottunk oda hogy a zárat tartó 3 anyát ki tudtok szedni majd fel tudtuk nyitni a tetőt a zárral együtt. Mondanom se kell hogy a kupakot rátettem az ablakmosó tartályra :P :D
A bovdent megnézve nem volt eloxidálódva egyszerűen a végéről leszakadt a bogyó.
Miután nagy nehezen kinyílt, az autószerelő srác viccelődve mondta, hogy akkor nézzem meg az olajat meg stb-t aztán lecsukjuk. Majd megfogalmazódott bennem, hogy most tényleg hogyan tovább így szombat este?
Meg tudtok kókányolni, hogy most nyitható a kocsi kívülről, hál istennek nem látszik rajta semmi.....
Komolyan mondom ki gondol erre hogy egy ilyen bekövetkezhet? ja és ez a laza művelet 3-8ig tartott. Pesten az első dolgom egy bovden vásárlás lesz....
A pesti parkolgatáshoz azt hiszem elengedhetetlen egy tolatóradar, így autóvásárlás után ez volt az első.
Vertex Gold tolatóradar 4 szenzoros LEDes kijelzővel: 9400Ft
Magamnak szereltem be néhány youtube video megnézése után, a legnagyobb nehézség az autó csomagtér ajtajába befűzendő tápkábel jelentette.
Az eredmény tökéletes lett.
Attól függetlenül hogy nem a legdrágább elég pontosan mér, bár vicces amikor esőben tolat az ember és a legördülő vízcsepptől is sípol :D

A Bestia pihen itt, pihen ott, itt-ott! A lényeg, hogy Júniusban lejár a vizsga tehát meglátogattuk Zé.-t előtte.
Km állás: 160.910 km



Ár érték arányban talán a legjobb választás:
Hankook kinergy eco k425 - 205/55 r16
Bár a teszteken középmezőnybe sorolták, érzetre nagyon sokat javultak az autó menet tulajtdonságai, főleg a fékút.
17000Ft volt darabja plusz 2-ért ráhúzták a felnikre és kicserélték a kerekeket.
Asszem jól néz ki vele. :D

Miskolcról egy gumistól megvettem a nyári gumikhoz használt felniket, gyönyörű állapotúak, csak az egyiken van egy apró karc.

Km állás az előző bejegyzés óta nem változott, 100350. A viz nem melegedett fel üzemi hőfokra, legfeljebb a 70-80 közötti rublikában mocorgott a mutató. Termosztátból Vernet került bele végül, hűtőfolyadék is cserélve lett.
1 szűk kanna Selénia WR 5W40 is bele lett öntve, egy ProTec-es motor belsőtér tisztitás (ProTec engine flush) után. Professzionális anyag. Olajleeresztő csavart meg cserélnem kell mert a torx kulcsnyilást a tehetséges szakik leforgácsolták. Pedig gyári szűrő volt fent...
Ezután forgalomba helyezés előtti műszaki vizsga következett. Hátsó gátlók épphogy átmentek, többi patent. 50k volt a móka össz-vissz. Jöhet a regadó és a forgalmi kiváltása.

Az autót 154 ezer km-nél elvittem Várpalotába a sokak által ismert és ajánlott Csörgő szervizbe ahol teljes vezérlés és olaj valamint szűrőcseréken esett át. A szakszerű beatvakozást követően sor került egy próba körre ami után Csöri csak ennyit mondott: "jó kis gép ez a kis GT" Köszönöm szépen :)
3
536
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV