Blog

>> SzervizKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2015-06-03

Hosszas keresgélés és egy félrnyúlás után végre meglett a kirepedt szívócső utódja.Ezer köszi András bácsinak a csért,meg Péter barátomnak a fuvarért,és a kislányától kapott szép rajzért.Asszem ismernek :) Holnap irány Manky ;)

 
>> EgyébNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2015-06-03

... mármint a huzaté. Az autó Heko légterelőket kapott.

 
>> EseményPZ147 // Alfa 147 1.6 TS // 2015-04-04

Nyíregyházi Alfa találkozón.

 
>> SzervizPZ147 // Alfa 147 1.6 TS // 2015-05-16

Hétvégén kicseréltem az ablakmosó folyadékot nyárira, mert a téli nem birkózott meg a szélvédőn szétrobbant bogarakkal. A motorháztető lecsukása után nem emlékeztem, hogy a kupakot visszaraktam-e a tartályra így megint fel akartam pattintani csak sajna erre már nem volt lehetőségem. Elszakadt a motorháztető nyitó bovden...... hát ilyen is meg tud történni nem hittem el.
Mit lehet tenni szombat délután? Internet... hogy lehet kinyitni a motorháztetőt..... azt a választ találtam hogy aknából fel lehet nyúlni a motortérbe, aha kinek van aknája....
Felhívtam haveromat akinek van és Go...
Na az úgy volt, hogy ott nem lehet elérni a zárat, mert van egy motortér szigetelés...
Aztán jött az ötlet hogy próbáljuk meg a lökhárítóban lévő díszrácsot kiszedni hátha onnan el lehet érni, a rács kiszedése sem volt egyszerű kb 1 óra volt mire kiműtöttük, onnan tényleg elérhető volt a zár.
De hogy működik ez a zár? gondolom senki nem nagyon tanulmányozta még, akinek nem volt rá szüksége, hát mi se.
Arra jutottunk hogy menjünk el haverom unokatesójához, aki autó szerelő és fasza szerszámai vannak, kb 2 óra tökölés után eljutottunk oda hogy a zárat tartó 3 anyát ki tudtok szedni majd fel tudtuk nyitni a tetőt a zárral együtt. Mondanom se kell hogy a kupakot rátettem az ablakmosó tartályra :P :D
A bovdent megnézve nem volt eloxidálódva egyszerűen a végéről leszakadt a bogyó.
Miután nagy nehezen kinyílt, az autószerelő srác viccelődve mondta, hogy akkor nézzem meg az olajat meg stb-t aztán lecsukjuk. Majd megfogalmazódott bennem, hogy most tényleg hogyan tovább így szombat este?
Meg tudtok kókányolni, hogy most nyitható a kocsi kívülről, hál istennek nem látszik rajta semmi.....
Komolyan mondom ki gondol erre hogy egy ilyen bekövetkezhet? ja és ez a laza művelet 3-8ig tartott. Pesten az első dolgom egy bovden vásárlás lesz....

 
>> Tuning és extraPZ147 // Alfa 147 1.6 TS // 2015-02-21

A pesti parkolgatáshoz azt hiszem elengedhetetlen egy tolatóradar, így autóvásárlás után ez volt az első.
Vertex Gold tolatóradar 4 szenzoros LEDes kijelzővel: 9400Ft

Magamnak szereltem be néhány youtube video megnézése után, a legnagyobb nehézség az autó csomagtér ajtajába befűzendő tápkábel jelentette.
Az eredmény tökéletes lett.
Attól függetlenül hogy nem a legdrágább elég pontosan mér, bár vicces amikor esőben tolat az ember és a legördülő vízcsepptől is sípol :D

>> Szervizdpetrenyi // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2015-06-03

A Bestia pihen itt, pihen ott, itt-ott! A lényeg, hogy Júniusban lejár a vizsga tehát meglátogattuk Zé.-t előtte.

Km állás: 160.910 km

 
>> EgyébPZ147 // Alfa 147 1.6 TS // 2015-04-03

Ár érték arányban talán a legjobb választás:
Hankook kinergy eco k425 - 205/55 r16
Bár a teszteken középmezőnybe sorolták, érzetre nagyon sokat javultak az autó menet tulajtdonságai, főleg a fékút.
17000Ft volt darabja plusz 2-ért ráhúzták a felnikre és kicserélték a kerekeket.
Asszem jól néz ki vele. :D

>> EgyébPZ147 // Alfa 147 1.6 TS // 2015-03-06

Miskolcról egy gumistól megvettem a nyári gumikhoz használt felniket, gyönyörű állapotúak, csak az egyiken van egy apró karc.

>> SzervizCsabo22 // Alfa 147 1.9 MJTD Cup Sport 140CV // 2015-06-02

Km állás az előző bejegyzés óta nem változott, 100350. A viz nem melegedett fel üzemi hőfokra, legfeljebb a 70-80 közötti rublikában mocorgott a mutató. Termosztátból Vernet került bele végül, hűtőfolyadék is cserélve lett.
1 szűk kanna Selénia WR 5W40 is bele lett öntve, egy ProTec-es motor belsőtér tisztitás (ProTec engine flush) után. Professzionális anyag. Olajleeresztő csavart meg cserélnem kell mert a torx kulcsnyilást a tehetséges szakik leforgácsolták. Pedig gyári szűrő volt fent...
Ezután forgalomba helyezés előtti műszaki vizsga következett. Hátsó gátlók épphogy átmentek, többi patent. 50k volt a móka össz-vissz. Jöhet a regadó és a forgalmi kiváltása.

 
>> SzervizBaffi // Alfa GT 1.9 MJET // 2015-04-02

Az autót 154 ezer km-nél elvittem Várpalotába a sokak által ismert és ajánlott Csörgő szervizbe ahol teljes vezérlés és olaj valamint szűrőcseréken esett át. A szakszerű beatvakozást követően sor került egy próba körre ami után Csöri csak ennyit mondott: "jó kis gép ez a kis GT" Köszönöm szépen :)