Blog

>> SzervizMartin // Alfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2015-06-01

4 darab lengéscsillapító valamint stabilizátor karok és szilentek cseréje.
A végén pedig egy lézeres futómű állítás.
Meg is lett simán a 2 év műszaki újra.

>> Eseményakobor // Alfa 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V // 2015-06-01

Újabb két év pipa :)

 
>> SzervizBazsa72 // Alfa 145 1.4 Twin Spark 16V // 2015-06-01

Kicsit elfáradt a szelepfedél tömítés, a gyertyáknál állt az olaj, folyt le egésszen a vezérmű szíj elejéig, így időszerű volt kicseréltetni.
A tömítés 6500,-
A csere 5000,-
Km: 166770km.

 
>> EgyébBal0229 // Alfa 33 Suzuki GSXR 750 // 2015-05-31

A masina tökéletes. Ez is megért egy blogbejegyzést :). 21,000 körül kéne vinni olajcserére, de szerintem elviszem korábban. Mindent megadunk neki, hiszen gyönyörű :). Jól elbaszta a Suzuki a mostani Gixxereket, remélem nem sokára lecserélik a mostani modellt, mert szörnyen néznek ki (kivéve az ezredest). Ilyenkor örülök, hogy K8 asom van.

 
>> SzervizBal0229 // Alfa 166 2.0 TS // 2015-05-31

Történt ugyanis egy 'családon belüli erőszak' - álló helyzetben nekitolattak szegény alfának, de hát előfordul az ilyesmi. Képek előtte és utána. Szépen megcsinálták.

 
>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2015-05-31

Sor került a pollenszűrő cserére, és egyúttal kapott egy fertőtlenítést is...

Olaj-, pollen- és levegőszűrő csere
Selenia Star P.E. 5W-40
Szerviz: Otthon
Km:57'100

 

Új első fék tárcsák és betétek!
Szerviz: Élő Lajos, Győr
Km:50'000

 
>> SzervizGTPeti // Alfa 156 Sportwagon 1.9 JTD Novitec // 2015-05-31

Egy cartársnak írtam ezt az imént, de szerintem más számára is érdekes lehet.
Egy klasszikus bitumenes alvázvédő (MOTIP, stb.) cuccnál szerintem kevés rosszabb van. Talán csak az üregvédőjük múlja alúl... Ami pl. a sárvédő fölötti üregbe kell, az nem más, mint zsír. Olyan zsír, amiről a blog elején írtam. A zsír előnye az az, hogy kúszik. Magyarul a hőtágulás következtében bekövetkező "repedések" öngyógyulóak. Ami a legtöbb mezei szerről nem mondható el. A bitumennel, mint alvázvédővel az a baj, hogy porózus. Az igazából csak mechanikus védelem, mondjuk kavicsok ellen. A PVC-vel pedig az a baj, hogy - bár az vízzáró - ha megsérül, bemegy mögé a víz és a kapilláris hatás miatt megáll. És alárohad. Egyre nagyobb lesz a rozsdafolt. És mindebből max. egy nagyon enyhe kis elszíneződés látható a sérülés (karc) mellett. Alvázra a Perma Film való. Kritikus helyekre simán fel lehet kenni még rá akár kézzel is egy réteg MS-zsírt. Az igaz, hogy valamennyi kosz ráragad, de ez teljesen lényegtelen, attól az még tökéletesen szigetel és "öngyógyulóan".

>> EgyébMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-05-31

Hogy ne mindig csak hosszútávon mért fogyaszt blogoljak.

100% városi rövid táv, Ventus Prime² nyári gumival, sportosan közlekedve.

13,8 l/100 Km