Blog
Hetek óta jártam kiégett balos helyzetjelzővel jártam. Ma sikerült összeszednem a bátorságomat, hogy betegyem a lábam a Homasitába, mert sehol máshol nem kaptam H6W-t. Anyám, hogy ott mi szemét van... :D
Három darab, gusztustalanul drága izzót vettem, és ha már a szemem elé került, egy pár T5-öt is a fordulatszámmérőbe. Nyolcadik hónapja hajtom a V6-ot, azóta nem láttam a műszerfalát teljes díszkivilágításban.
A cserék most is kalandosak voltak. A helyzetjelzőből sikerült kicsavarni az izzó üveg felét. Egy fogóval cibáltam ki a többit öt vagy hat darabban. Ehhez képest a fordulatszámmérő meg se izzasztott. Az óra pikk-pakk kijött, a stekkerek se voltak rágyógyulva, csak az izzót tartó műanyag vacakkal nem bírt a csipesz, amit levittem az autóhoz. Felhoztam az órát, és két vékony csavarhúzóval meg tudtam fogni és elfordítani a pöcköt. Némi evőpálcikás rutin segített volna. :) Visszafelé már csont nélkül ment minden.
Kilométeróra állása: 134 742



A légkondira ráfért egy fertőtlenítés, és ha már úgyis klímásnál jártam, egy töltés is. Nem volt különösebben gyenge, de a töltés óta azért érezhetően jobban hűt. Fertőtlenítésből az ózonost választottam. Az eredmény teljesen szagtalan légkondi. A Slussz-Plussznál jártam a hülye név ellenére, mert hozzájuk fértem be még aznap. Később nem nagyon érek rá, és még a Selénia Rally előtt meg akartam csinálni. A klímaszerviz élőben kellemes meglepetés volt, legközelebb is szívesen megyek hozzájuk.
Sajnos elég gyorsan pörögnek a kilométerek, így eljött a kötelező szerviz ismét. Előtte benéztem Csörihez hogy nézzék át hátha kell még valami mire jövök. Sajnos a bal alsó lengőkarom nem volt hosszú életű, így cserélni kellett. Mondtam Attilának nem baj ha drága de jó legyen. Cserélve lett még egy stabpálca, illetve a kötelező dolgok.
A légkondim is meg lett nézve mert érzetre gyengén működött. Jó volt az érzet, most nyomja a hideget miután megkapta a megfelelő mennyiségű gázt és olajat.
A szolgáltatás minősége mint mindig első osztályú volt! Sőt! Egy valamit azért bánok....kár hogy ebben a szervizben nem szerelnek kamionokat....





Mióta megvettem vacakolt az immobiliser ...volt amikor akár hetekig működött,de ha állítottam a kormányt akkor tuti nem működött.
Tegnap este kicseréltem az immobiliser-karikát,pöccös lett :D

A 166-al is így kezdődött közös történetünk, úgy látszik ez már nálam hagyomány lesz:)
Szóval az történt, hogy hétvégi pakolás közben kiszedtem a pótkereket, és meglepődve tapasztaltam, hogy víz van alatta....Megmondom őszintén nem volt őszinte a mosolyom.Telefonáltam öcsémnek, hogy meg kéne nézni hol ázhat be, mert ez nagyon nincs rendben.Átgurultam hozzá, szétszedtük a kocsi hátulját, a műanyag elemeket oldalról a zárt burkoló műanyagot is.Majd elkezdtük slaggal locsolni.Jó húsz perces locsolgatást követően, kiderült a hiba oka.A két oldalon a gyári illesztésnél volt egy minimális szivárgás, illetve a kéderguminál is szivárgott...(no comment).Az egészben az a vicc, hogy a kéder alatt a gyári paszta is ott volt, ráadásul teljesen sértetlen állapotban van.A lemezillesztésekhez kapott autógyártók által használt tömítőanyagot, a kéder alá pedig neutrális szilót, ha továbbra is ázni fog rendelnem kell egy újat...
A fenéklemez egyébként nagyon szép állapotban van.
Remélem a legnagyobb problémám lesz ez vele..)
Jövőhéten Zénél meeting, első olajcsere és társai.
Km:226810



Valamiért el kezdett dadogni az autó.. Először csak alapjáraton csinálta, észre lehetett venni hogy közbe közbe ki hagy az egyik henger.. Majd magasabb fordulatszámon is el kezdett rángatni..Egy tankolást követően pedig egyáltalán nem ment egy henger..szuper...
Másnap indítom az autót,gyönyörűen jár minden henger,nem dadog,nem rángat és azóta hibátlan.. Hibakód nincs,remélem csak egy pillanatnyi rosz kedve volt😄
Nagyon nem érdekel,csak kíváncsiság képp: 250 km-t tettünk meg, 26,6 L üzemanyagból:) Ennek kb a fele város.
50.000 km-es gyertyák behajítva....
Már lassan 2 éve került ki a birtokomból, de még mindig nem íratta át az új tulaja és ezért mindig engem találnak meg a bírságokkal elsőre... Eléggé bosszantó.
Km: 115770
Ez is összejött.
Sikerült beszerezni egy légszűrőházat az Alfadepóból, hogy végre leváltsa a sportlégszűrőt valamint az Elaforgtól érkezett a gyári szerviz szett 5W30-as Selénia olajjal.
Ki lett cserélve a bal első tompított izzó is, mert egy ideje indításkor kaptam a hibaüzenetet.
A munkát a már említett szerelő végezte, csak ajánlani tudom.
Légszűrőház: 25000 Ft
Olaj és szűrőszett: 25860 Ft
Munkadíj: 12000 Ft
0
354
Fórum
Friss topicok
- A Stellantis menedzsmen...
- Giulia
- Zenebutik
- Filmek
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV