Blog
Az első hidegek beálltával decemberben a fogantyúk plastidip bevonata megadta magát. Persze az is lehet, hogy nem a hideg miatti összehúzódás miatt, hanem simán a használat miatt van, de úgy tűnik ennyit bírt (5 hónap kb.)

A megereszkedett alsó burkolatot nézegettem, méregettem egy darabig innen-onnan, majd végül úgy döntöttem adok neki még egy esélyt és átszabom. :) A megereszkedett rész kivágtam úgy, hogy minél több rögzítési pont maradjon meg.


Elkészült a célszerszám a vezérlésmódosító le- és visszaszereléséhez (1.kép). Meg van már indikátor óra is a felső holtponthoz (2.kép).


A biztosító gazdasági totálkárra vette a szürkét, olyan összeget számolt ki kárnak, hogy annyiból nem tudom megcsináltatni sajna.
De lehet donor lesz belőle, nem szeretném a biztosítóval elvitetni a szintén nevetséges összegért amit roncsértékre számoltak.
Lassan kész a beltér is. Pár képet csináltam, egész pofás lett. De amit ma felépítek az leomlik reggelre. Az összes műszer és visszajelző frankón működött amíg csak kábeleken lógott az egész. Betettem a helyére, elment minden...
A fék beragadt, szorul. A váltó rükvercben ragadt.
Ehhez képest, hogy néha kihagy egy henger már semmiség. Remélem csak a régi gyertyák miatt van, már megjöttek az újak.
Lehet szurkolni, hogy jövő szerdáig összeáljon!




Visszakerültek a nyári kerekek a Párducra. 13.600 km-t gurultunk a télin.
km óra állás: 165.630