Blog
Mivel cserélve lettek a lengőkarok és a stabilizátor sziklent, meg a kormányközép sem volt OK, on-line foglaltam időpontot a Kwik Fit budaörsi műhelyébe. A váró és a szerviz közt üvegfal van, végig követhető mi történik. 50 perc alatt kész lett az autó.
Most szuper az utánfutás és a kormánykerék is pont középen áll. :)
Még egy hátsó gátló csere lesz, de majd csak tavasszal.

Ezelőtt nem volt bőrbelsős autóm, szóval némi utánajárással kezdtem a műveletet. Az álmoskönyv, a fórumok és a józan paraszti ész a direkt bőrre való glicerines szappan és nyeregápoló kombót adta ki. Nyeregápolóból a Decathlonban kapható Sapo zsírt ajánlották, szóval egy budaörsi Ikea karika közben beugrottunk oda is. Az ifjonc kapott egy (Zöld! Űrhajós! Ufós!) labdát, apa pedig ezeket:
http://www.decathlon.co.hu/glicerines-szappan500ml-spray-id_8220405.html
http://www.decathlon.co.hu/borapolo-zsir-id_8186624.html
Alaposan megfontolva minden lépést - nem vakítok, lustaságból - hetekkel később jutottam el odáig, hogy nekiessek az autónak.
Azzal kezdtem, hogy BMW-s stílusban átálltam a saját parkolóhelyemről két másikra, hogy ki tudjam tárni az összes ajtót, aztán előkaptam egy száraz, mikroszálas kendőt, és áttöröltem vele az összes ülést, könyöklőt és ajtókárpitot, majd egy másikra fújkáltam a szappant, és alaposan végigdörgöltem az egészet újra.
Ezután 2-3 órát hagytam száradni (természetesen ügyeltem arra, hogy egy pillanatra se hagyjam abba a paraszt módon történő parkolást), és arra jutottam, hogy semmi látható változás nem történt. Az ülések nagyja ugyanilyen tiszta volt a művelet előtt is, az elszíneződések meg nem tűntek el. Nem hagytam magam eltántorítani, előkaptam egy újabb kendőt, és elkezdtem belemasszírozni a nyeregápolót az ülésekbe, satöbbibe, de most nem hagytam ki a kormányt és a váltógombot sem. Miután végeztem a zsírral, még egyszer, utoljára végigmentem mindenen egy száraz kendővel is.
Az eredmény: érezhetően puhábbak és kicsit fényesebbek lettek a bőrkárpitok, és egészen kellemes illata lett az Alfának. Megérte a félnapos szívás. :)
Az okosok szerint 2-3 havonta illik megismételni a műveletet, de ha nagyon hideg lesz a tél, inkább várok vele tavaszig.
Megnéztem a Pókot a téli szállásán.
Az akkut kiszedtem, feltettem a CTEK töltőre. Innentől felváltva lesznek rajta a fűnyíró akkujával.
Viszont egér pajtik is megérkeztek a téli szállásra. Nem jött be nekik, mert pont ott jöttek át a fal alatt, ahová a ragadós egérfogót tettem. Mind a négyen fennakadtak.
Ja, a héten megkötöttem a biztosítást is 2015-re.
Először is a biztosítóm emailben értesített, hogy 23 ezer felett lesz valamivel a jövő évi díj. Erre felmentem az oldalukra, felmondtam a biztosítást és újra kötöttem náluk. Így csak19.334 Ft lesz.
A fene érti ezt, azt jutalmazzák, ha nem vagyok hűséges ügyfél? :-OO
Pár kép emlék gyanánt a nyárról.












A történet nyár végi, de eddig nem időm megírni. Szóval beálltam a meki parkolóba és a kocsi nem jött ki. Kis nyomozás után kiderült, hogy áram van a szivattyú nem megy. Kellett bele egy tök új szivattyú. A http://www.iltopolino.hu/index.html szervizből lett is egy tök új darab. Igen jó áron, csak ajánlani tudom asrácokat. azóta újra kap rendes üzemanyagot.
Nos úgy tűnik gyógyíthatatlan vagyok.nem megy hifi nélkül.Miután a Rainbow láda és az Hertz EP -4 cuccok ForexPope autójában dolgoznak tovább.Nem birtam magammal.Kell vmi helyette.a fejegység nem hajtja rendesen a Ground Zero szettet,szenvedek ha hallom hogy elfogy a végfoka..nem megy ez nekem.Ha már valami masik akkor nagyobb, erősebb legyen.A Ground Zero monoblokk birja.
Régóta álmom egy márka.Rockford Fosgate.Most meglett .
Rockford Fosgate P2 D212 Specialis reflex épített ládában (ujra kell kárpitoznom ).Update 18.12.2101 ,kárpitozás kész.
2x2 ohm on lökethető duplatekercses jószág.
A duplaszett hajtását pedig egy Kenwood KAC-5204 2 csatis erősítő fogja végezni.
Eddíg bírtam visszafogott hifivel...Nem sok,de mentségemre legyen mondva én megpróbáltam :D





Eljött az idő a tavaszias Ősz végén, hogy lekerüljenek a nyáron használt 17-es kerekek és télire váltsunk. Egyelőre ezt a telet 15"-on visszük végig, majd ha elmennek a GTA görgők, lépünk előre e tekintetben is.
Összehasonlításul egy kép! :D

Leszakadt az autó aljáról az olajteknőt védő alu öntvény ,szerencsémre sikerült megrepeszteni az olajteknőt a tőcsavarnál,most szép nagy foltokat hagyok amerre járok.ideiglenesen kinyomtam szilóval,így majd eljutok talán a bontóig hétfőn:D
Az autót GTV-ből származó, belehegedált bőrülésekkel vettem. Bevallom, amikor láttam az autót ez volt az egyik dolog amiért megtetszett. Aztán jött a sok kilométer, és já kellet jönnöm, hogy nem volt jó ötlet. Sokáig keresgéltem, majd GEORGE-tól sikerült szerezni egy szett szakadásmentes gyári ülésszettet. Ég és föld! Nagyon jó! Nem is értem miért cserélték ki. Képeket majd a takarítás után teszek fel. Ja, és azóta szól az autó, hogy kössem be magam....:)


Megérkezett az új családtag 184.000 Km-el
Gyönyörű állapot.
Ami hiba: - kell egy pár tükör mert a burkolati festék pereg le
- stabilizátor rúdban szilent csere (de még alig hallani)
ENNYI :D
A tavaly vásárolt Nokian gumikról kiderült, hogy miért is voltak olyan olcsók. Most 4 évesek, de olyan szinten szét vannak repedezve, mintha legalább 20 éves kerekek lennének. A felszerelésükről többen lebeszéltek, így másik garnitúra után kellett néznem. Lévén, hogy télen keveset van használva az autó, új gumira feleslegesnek tartottam beruházni. Így jó minőségű használtakat keresgéltem, de azokat is nagyon drágának találtam. Végül Csepelen akadtam rá 4 db nagyon jó állapotú 205/50 -es GT Radial kerékre. Árban megfelelőek voltak, így ezek kerültek fel a Novitec felnikre. Remélem beválnak!



1
546
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- A Stellantis menedzsmen...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10