Blog
Elkezdett folyni, a nyomó csövem. Mint kiderült típus betegség. A szervó feletti, kis gumi részen. Vettem egy bontottat. Beszerelés után kiderült, az is folyik, nagy örömömre. Felhívtam egy javító céget, 20-30 e körüli javítás díjat mondtak. Picit túlzásnak éreztem. A gyári új 70e forint lett volna. A fiatalkatrészek.hu -n találtam 52e gyári ujjat. Így azt vettem meg.





A bal cooler csövem megint kilukad. Visegrádi talin jól befüstöltem a mögöttem jövőket. Utólag is bocsi. Egyszer már cseréltem, kb 3 éve. Akkor bontott került bele. Az se volt már a legjobb formájában. Most ujjat kapott, német gyártmányú. Gumicsőhöz képest meglepően merev.




Helyszín: Hatvani Győr
Km: 131.253
Ha jól számolom 2291 km-t sikerült megtenni a Contikkal a szezonban.
Gumizás után 2 nappal költöztünk, a km jobban fog valamivel gyarapodni, de a Giulietta végre újra garázsos autó lesz.



Mióta fateromék elkoltoztek sajnos nem nagyon tudott időt szánni rá, havonta egyszer-kétszer lemosta majd vissza állt vele a kertbe. Ezért úgy döntött nekem adja, így a mainaptól én vigyázok rá és próbálok olyan jó gazdája lenni mint faterom.
Ezzel viszont változik a menetrend, egy el nem kezdett 2350-2500 €-s projektem így belátható időn belül nem valósul meg.








Olaj (Motul) olajszűrő,levegőszűrő,valamint első stabilizátorkar csere!
2022.04.21
Előre 2db Apolló Allnac 4G All Seasson 205/60 R16
189015km.
46456 a 2db gumi+ 13500 a szerelés. 4db-ot centírozott.
2022.05.03. Alsóvadász. 189380 km. Vezérlés és generátor szíj csere.
Bal hátsó-külső fékbetétről leesett a ferodol!!! Textár volt. Rendeltem Ate betétet, a szerelő cserélte 2022.04.28.-án.  Még 2db betétről könnyen sikerült a ferodolt levenni.
Alá ment a víz, és rozsdás volt. A textár nem a leggagyibb betét,nem értem, hogy fordulhat ilyen elő? Még alig volt megkopva, 14-15mm vastag volt.
A fékmestertől rendeltem, 24240Ft, és egy tízesért cserélték.

