Blog
Szerettem volna ezt a szervízt elvégeztetni egyből, amikor hozzám került, de sajnos a szerelőm 4 időpontot mondott le mire oda jutottunk volna, hogy viszem az autót...
Így szerelő híján és a sürgető idő miatt férjem és apukám jóvoltából lett elvégezve a szervíz a @Bányai's Garage -ban. Nagyon szerények voltak és mindketten csak a saját kocsijukon vállaltak eddig "ekkora" munkákat, de szerelőket megszégyenítő precizitással csináltak meg mindent. Amiből következik, hogy legközelebb se ússzák meg hogy a Giuliettámat kelljen szervízelni :D
De a lényeg:
182 467km-nél a következőket végezték el:
-INA vezérműszíj szett vízpumpával
-Olajcsere, olajszűrő- olajleeresztő csavar, légszűrő és pollenszűrő csere
-Gázolajszűrő csere
-Fagyálló folyadék csere
-Hosszbordás szíj és hosszbordás szíj vezető csere
-Pollenszűrő csere
Az autó nagyon rosszul viselkedett az úton, mintha "gyűrte" volna maga alatt a gumit kanyarodásnál stb... Elvittem egy futómű állítóhoz, az első kerekek értékeiben az összetartás volt 0°28' és 0°38' ... de a hátsó futómű ennél is rosszabb értékeket mutatott, konkrétan az összes érték pirosban volt (mellékelve a képen). Beállításkor szerencsére minden csavar tette a dolgát, és a beállítás utáni vezetési élmény össze se hasonlítható a korábbival. Km. óraállás: 182300 km
Ma visszakerültek a Sottozerok.
Km: 37648
Ebben a szezonban 12915 km-t mentem a nyári gumikon, összesen 24993 km van bennük.
Ma kapott az autó egy külső-belső autókozmetikát és bőrápolást, waxolást. Most múlt 18 éves, szerintem korrekt állapotban van, de beszéljenek a képek helyettem.
A takarítást szülinapi ajándékba kaptam.
Lett pár alkatrész amíg még találni hozzá.
146 Facelift 1999 JTD:
Első lökhárító ködlámpával, első maszk, hátsó lökhárító
Bal első lámpa
1 db újszerű lengéscsillapitó, bal első kerékagy féltengelyel
Tűzfalnál lévő fém üzemanyag cső oda-vissza
Bal-jobb tükör
Első ajtók kulcsos zárjai
Kormányoszlop bajuszkapcsolókkal (ez még korai verzió ami még világít), és egy nagyon szép gyári állapotú kormánnyal ami 70.000 km futott autóból való. Nem SE verziós, csak a sima
Kilométer óra és kerete
Légzsák vezérlő (2 légzsákos)
Fekete padlószőnyeg
Belső küszöb műanyagok
Fűtő box kompletten (klímás)
Ajtó kéder gumik, mind az 5 + motorhaztető
Első szélvédő alatti levélrácsok
Kisebb beltéri apróságok, egy dobozzal. (tükör állító, kézifék és váltó szoknya, szivargyújtó lenyíló része és egyéb beltéri elemek)
Csomagtér kárpit kétoldali és alsó harmonika
Hátsó lámpák
Motortér és beltéri relék
Belső világítás vezérlő
Hátsó teljes dobbetétek párban
Tankfedél gumi ütközö
146 1996 2.0 TD
Bal első kerékagy (ABS-es) + féltengely
Fékszervó főfékhengerrel és tartállyal
Ez csak ide blogolva mivel a TD-nek ült tőle a valaga, későbbiekben kerül belőle ide oda amoda. Típus szerint szétvalogatva ;-) kormányt több mint valószínű a boxer kapja meg :))
Alkatrész költség kedvező volt ezért is jött létre ez a blog. Összesen 50 db Mátyás
Ismét eltelt két év, ez egyben azt is jelenti, hogy már 4 éve az enyém, így újfent begurítottam egy vizsgaállomásra, most is csont nélkül vette az akadályt.
Km: 168193
Rendeltem egy szett új szőnyeget. Prémium plüss, monocrom design-hoz passzoló színösszeállítás, semmi kék Giulia felirat :) Nem vagyok maradéktalanul elégedett, az anyós oldali szabása nem tökéletes, ezt jelezni fogom a cégnek, mert szerintem másnak is feltűnik. Nyilván nem nagy tragédia, de annyira nem volt olcsó…
Sokat gondolkoztam, kicsit rá is kattantam a témára, hogy minimálisan szeretném rossz időben és rövid utakon (pl munkába) használni a Giuliát.
Így vettem egy téli autót, ami szintén Digó. Seicento Sporting. 1.1 Big block :D
2023 update, azóta volt Mitshubishi, Mini cooper, most pedig Volvo S60 a kiváltó, futkozós autó.
Korábban már volt egyszer tömítve a csatlakozás mivel szivárgás látszódott. Körülbelül 2 éve volt javítva. Most a hideg közelettével újra elkezdett szivárogni, de most látványosabban és leginkább nem ott ahol korábban tömítve volt, hanem a csap adta meg magát, így cseréltem ami valószínűleg amúgy sem az eredeti volt már. Kerestem idehaza egy másikat, szerencsére lett is egy eredeti. Jobban megfigyelve láttam a tömítő gyűrű helyét, ahol eddig ez nem volt benne. Klímához való új tömítésem volt itthon, azt tettem bele, majd a biztonság kedvéért került köré tömítő lap és paszta. Eddig kiváló, később majd azért ránézek. A hideg meleg levegő állító kar is rákötve, így hidegre állítva elzárja a fűtő kört ami nekem eddig mindig nyitva volt és nyáron ezt érezni is lehetett, annak ellenére hogy hidegre volt állítva a tekerő gomb.
2
467
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...