Blog
Mivel lakatolás közbe eltörött az ABS-ből jövő fém fékcső, újra kellett peremezni őket.
Cserélve lett a két hátsó kézifékkötél.
Visszakerült a helyére az első lökhárító, mivel a festő csak gyorskötözővel rakta fel, illetve vissza lettek ragasztva és csavarozva a újrafényezett küszöbspoilerek is.
A belsejét én raktam vissza, egy napomba került és sok szitkozodásba, de egy élmény volt ismét beleülni, másfél hónap után.
Jövő héten megy műszakira, meg ebbe a hónapba kap egy külső-belső autokozmetikát, bőrápolással - igazán ráfér.
Egy gyors mosás azért belefért a napba.
18 éves lett az autóm, de pár évet letagadhat :)
Az utolsó 2 képen, a lakatolás és az alvázvédelem eredménye.
A téli szett 2021.11.05-én került fel, a szokásos helyen, a győri Hatvani gumiszervízben.
A nyári Michelinekbe összesen 4822 km került. Nem sok…
Km jelenleg: 128.962
Jövőre a Contik helyett vagy kell egy új téli szett, vagy marad a 18-as turbina, csak veszek rá egy jó 4 évszakost…Meglátjuk.
Télen nem fogom használni az autót de a garázs fűtetlen ezért fel kell a hidegre készíteni.
Az első indítás elött csak vízzel, fagyálló nélkül töltöttem fel a hűtőrendszert mert át akartam mosni. Most itt az idő a hűtővíz cserére.
Olaj,levegőszúró,olajszűrő,csere +hátsó lengéscsillapító felújítás
Km. : 245000
Ma továbbképzést tartottam magamnak a Kakucs Ringen az öreg géppel. Csont hülyének néztek, hogy szakadó esőben minek mentem oda.
Le is szögezte a pályamester, ha leesek a pályáról mehetek haza, mert nem fogja lemosni a sarat a kerékről.
Egyedül voltam, mentem 40 kört óramutató járásával ellentétesen, 110-et meg a másik irányban. (két éve csak ellentétesen tudtam menni, úgyhogy most már mindkét irányt elég jól kimaxoltam)
Minden véleménnyel ellentétben ennek szerintem igenis volt értelme. Rengeteg szituáció volt, sok mindent gyakoroltam, elég tömény tréning a magamfajta lelkes amatőrnek. Megérte elmenni.
Alul-felül lemostam, szőnyegek, kárpitok felhajtva, ablakok lehúzva, szárad a kisautó a garázsban.
A gumin látszik a 156 pályán töltött kilométer a vizes aszfalt ellenére is.
Kmét- Kakucs- Kmét
Fékbetéteket kért a jó digó, aztán kicsit többet is kapott. Kwikfit lett "rendes" szerviz helyett, mert gyorsan kellett és lehetőleg helyben. Textar tárcsák és betétek, egy fékcső a repedezett helyett és ha már ott volt, fékolaj is.
Kilométeróra állása: 222 013
Tönkre ment a motortartó-billenésgátló, cserélve lett.
1
466
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...