Blog
A teljes motor és autó felújítás óta 1000 km-t mentem vele és már semmi további komolyabb hiba nem jött elő. A bejáratás ezzel befejeződött, jó idő esetén még használni fogom az autót de nemsokára bekerül a garázsba és várja a tavaszi első pályanapot.
Folyamatosan világított a befecskendező jel a km-óra jobb felső sarkában. A hibatárat kiolvasva a P0220-as kód volt benne ami a gázpedál jeladó valószínűtlen jel-re utal. A mérési értékeknél látszott hogy szakadás nincs. A fórumokon utánaolvasva azt találtam hogy a kesztyűtartó alatt van egy fehér csatlakozó, amiben a kontaktok gyakran okoznak ilyen problémát. Ezt (és a környéken az összes többi csatlakozót) szétszedve és kontaktspray-vel megtisztítva a hiba eltűnt. Egy fojtószelep adaptáció után többé nem is jelentkezett.
Kapott egy 0,375 fúvokát amin vízmetanolt fecskendezek be a szívósorba , így jobb a hűtőse is és erősebb is lett a motor, kb 30-40lovat biztos dobott az időeredményhez viszonyítva.
Van olaszban egy hasonló építés csak neki sokkal körszerűbb az üzemanyag rendszere , neki 100-200km/h 8.12mp , neki megvan mérve padon 476lóerő , én már itthon nem tudom a sajátomat megmérni már kellene a padhoz a fék, de valahol itt lehetünk.
km: 211.200
Sikerült ebay-kleinanzeigenről 20 EUR-ért (plusz posta) venni egy pár új, bontatlan állítható stabilizátor összekötőt.Kell majd még egy szett a hátsó futóműhöz is. Ezzel lehet elméletileg ültetés után a stabilizátor rúd pozícióját visszaállítani. Emellett a "corner balancing" (sajnos nem tudom mi magyarul) után a futómű magasságok különbözősége miatti stabilizátor előfeszítettség ezzel feloldható. Ez egy későbbi fejlesztés része lesz, nem mostanában fog az autóba kerülni.
Km: 198.000
Ma volt idő, hogy az ezüstkére is feltegyem a téli kerekeket. Mivel a fekete 147 hamarosan elkerül a háztól, így a 16"os GTV felniket most erre tettem. A fekete pedig megkapta a gyári 15"ös szettet.
Km állás: 224.319km
Ma megnéztem közelebbről az elvágott és megpatkolt kábeleket. Gondoltam megforrasztom őket. Viszont az egyiken 14 ohm, a másikon 0,5 ohm ellenllást mértem. Azt hiszem egyik sem jó érték. Valahol van valami zárlat, amit nem fogok kinyomozni. Veszek másik, új vagy bontott korbácsot. Attól hátha megjavul. Mert még mindíg leállogat. De remélem ez megoldja a problémát.
1
502
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...