Blog
Az autóban levő bőrkormány elég kopott és szeretném újrabőröztetni. Addig is hogy járóképes legyen kerestem egy másikat.
Egészen Sokorópátkáig kellett elmennem ezért a ritka és szép fakormányért. A fa része hibátlan, csak a bal oldali részen a bőr van elkopva ahol a sofőr fogta. Egyébként eredeti Momo gyártmány. Sajnos a váltógomb nem volt jó állapotú, pedig az is elég nagy ritkaság lesz hamarosan.
Amint 5 fok alá ment a hőmérséklet és fél napot kint állt a kocsi, akku újra lemerült. Kezdte adni a hibakódokat: égő nem világít hiba, ABS hiba, majd be se indult.
Ez az Exide már újonnan se volt jó, de nem cserélték vissza, most másfél éves.
Töltőre tettem egy napra. Egyenlőre újra használható. Kezd megtérülni a Ctek töltő ára...
Komplett kuplungozás kettőstömegűvel, cseredarabos felújított váltó,váltóolaj.
Km: 286.000
A gumis akihez járok, már egyedül dologzik, úgyhogy hetekre ad időpontot. Viszont végre újra minőségi a munka, úgyhogy nem bántam, kivártam. Ma tette fel a téli garnitúrát, frissen mosva, egyensúlyozva. Még korábban beszereztem négy felnikupakot, hogy ne kelljen cserélgetni szezononként. Jöhet a hó!
Újabb szervízen vagyunk túl. Vezérlés, termosztát, ablakmosó motor és kézifékkar cserélve. Szépen alakulunk.
A jól bevállt kétszéles 225 első és 255 hátsó gumik után nagyon bizonytalannak éreztem a négy egyforma, hátul is 225-ös téli gumikat. Érezhetően kívánta a szélesebb hátsót. Ezért úgy döntöttem, hogy télen is a nyári gumiméretet használom majd, így lesz hátul is 255-ös gumi. (Mégis csak egy 280 lóerős autó..., megérdemli, megérdemlem 😊 ) Nem lesz itt olyan nagy és hosszan tartó hó, hogy megérezzem a szélesebb gumi esetleges hátrányát, vagy, ha mégis, majd megoldja a Q4. 😊
Már amikor megvettem az autót volt egy kis szaga, meg füstje, de nem vészes. Égéskimaradást mutatott a diagnosztika. Aztán új trafókkal meg új gyertyákkal se lett jobb, és a víz is elkezdett fogyni ha kicsit meghajtottam. Így most szét lett szedve, a hengerfej, megy a gépműhelybe, én meg mélyen a zsebembe nyúlok. Kapni fog új tömítéseket, új műanyag vízcsövet, vezérlést, balansztengely szíjat, mindent. Amiből lehet, gyárit. Egyelőre nem írok költséget, mert a szerelés és a síkolás árát még nem tudom.
De legalább ki lesz pucolva a hengerfej és rendbe lesz rakva.
Lassan nem lesz eredeti része a felső turbócsőnek.Most a toronynál lévő kanyar repedt szét, egy szilikon könyökkel javítottam. Ezek valahogy jobban bírják mint a gyári gumi.
1
503
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...