Blog

>> EgyébWikicica // Alfa 145 1,4 Boxer // 2006-06-08

Azóta már más mhelyen dolgozom.
Problémám már azóta is volt kicsi autómmal, "kicsit" megmostam a motorteret... Apu azt mondta nyugodtan lemoshatom nem nagynyomású tisztítóval, azaz esővízzel, öntözve...
Mindez a pünkösdi pápai baráti összejövetel előtt volt. Bgyőrről Pápára puffogva-durrogva értem be, aztán Kozi 145 S.O.S. segítségének és ügyességének köszönhetően (mindezt világos nadrágban, tisztán) meggyógyult az autóm :)
A gyertyákat azért ki kell majd cserélnem...
Na meg még nem vettem bele a jobb első kormányösszekötőt.
Polótól kaptam egy krómtisztító pasztát. Még nem csináltam meg a boxer lepucolását, tudom nem is króm de szép tőle...

 
>> EgyébWikicica // Alfa 145 1,4 Boxer // 2006-05-11

Hát az elmúlt időben sokat foglalkoztam és foglalkoztak az autómmal.
Trencsik Roland tatai bontóstól ( ez itt a reklám helye ) sok apróságot és nagyságot hoztam el, nagyon kedvező áron!
Amiért mentem, azok a jelek voltak, már nagyon kopottak voltak szegények. Az első már sima ezüst volt, minden szín lement róla, a hátsó meg tiszta karc...
A küszöböknek köszönhetően úgy érzem új autóm lett! Eddig nem hiányoztak, de most hogy fent vannak látom hogy így van meg a teljesség!
A kipufogórendszer egy részét feltettük, de a hátsó dob helyére egy alkaromnyi sportdob került. Az előzetes ijesztgetések ellenére nagyon jó hangja van, a Boxer motorral párosulva...
Bár a szélzajom még megvan. Nemsokára ez is orvosolva lesz, Rolandnál megrendelve az ajtó-tömítés...
Jövő hétre még a klíma és a hátsó fék maradt.
Na de ennyi elég is, lásd alább a képeket!

 
>> EgyébWikicica // Alfa 145 1,4 Boxer // 2007-03-27

Pók mégis marad, miután elkerültem Törökbálintra dolgozni, ahová egész autóval kell hogy bejárjak. A Planet Auto M1-nél dolgozom mint szerviz asszisztens, és hétközben Rita (Nyuszi)t boldogítom társaságommal.

Mivel ismét szervizben dolgozom, így lehetőségem van az autómat rendben tartani. Meg is érdemli.
Friss műszakival, és javítás terén sok tervvel várom a nyarat.
Remélem ismét olyan jól sikerül mint a tavalyi, sok találkozón vehetünk részt, és bejárhatjuk együtt az országot :)

 
>> EgyébWikicica // Alfa 145 1,4 Boxer // 2006-12-31

És eltelt ismét egy év. Az Amorén egyre több az új tag. Egyre több az Alfás találkozó, egyre jobb a hangulat a barátságok kialakulásával.
Az autók egyre öregszenek, egyre többet kell velük foglalkozni. De megéri.

Pók valószínűleg új gazda után fog nézni, lelke egy 33-as, 1,7 16V, esetleg P4-be szeretne átkerülni.
Meglátjuk mit hoz a jövő.

 
>> EgyébWikicica // Alfa 145 1,4 Boxer // 2006-06-11

Mostanában egyre több a mini-találkozó. Nagyon jó érzés hogy Alfás barátaim lehetnek, örülök ennek a társaságnak. Az is nagyon jó hogy ezekre a barátokra bármikor lehet számítani. Azt hiszem ez nagyon fontos. Köszönöm Nektek!

 
>> EgyébWikicica // Alfa 145 1,4 Boxer // 2006-05-12

Már közel másfél éve tag vagyok. Nemrég Alfa-függővé léptettek elő, amit ezúton is köszönök a szerkesztőknek.
Amióta e társaság tagja vagyok, nagyon megváltozott az életem. Vannak rosszabb pillanatok, vannak jók. Itt lenni és találkozni a tagokkal, utóbbihoz tartoznak! Örülök hogy sok értékes embert ismerhettem meg e lapnak köszönhetően, és remélem szorosabb barátságok is fűződnek!
Forza Alfa!

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2010-04-29

Rozsdamentes nyersanyag a turbó csövezéshez.

 
>> AutóápolásH@nß // Alfa 145 TS // 2010-04-29

Mosás+belső tisztítás--> csodaszép :D

>> EseményATE TR // Alfa 156 1.6 // 2010-04-29

Sajnos nem készült el holnapra a kerék. Még egy hét téligumin. Komoly. Mondjuk ma is az oroszlánnal voltam.

>> EgyébLacUS // Alfa 75 America // 2010-04-29

No, hát mióta fent van a kardán volt pár guruló próba, rezonáció továbbra sincs, csak csörög, mint kiderült a középen lévő kardánkereszt már nem 100% és az csörög, de simán jó a dolog, próbálkoztam tönkre tenni, nem jött össze. :-)Szóval egyelőre jónak tűnik, mert rajtprogramot és a rugdosást is elég jól bírta.Apropó rajtprogram, az eddigi 'lassú' megszakításos rajtprogramot átírtam olyan csattogós, gyorsan szabályzósra :-) végre olyan mint a nagyoknak. :-) Sajnos az öröm nem 100%-os. Úgy gondoltam, hogy ideje átérni E85-re miután ebből több is kéne, meg jól jött volna az innovate Lc-1 segítsége, de csak egy hibakódot dobott a szonda folyamatosan. Mint a kiolvasáskor kiderült valahol elmegy a LC-1 12V-ja igy nem mér, így viszont nem tudom jó lett-e a keverék mert a hibakód miatt 18-22 AFRt mutat...Ja és hogy E85, miután betankoltam, a hazaúton eltoltam neki, és fent bedadogott, tehát ott már kevés volt, tehát amit sejtettünk bekövetkezett, a csúcsok elérték a határokat, szóval azokat most egyelőre 240ccm-ekre cseréltük amig meg nem érkeznek a Skyline R34GTR gyári 440ccm-es csúcsai.:-)