Blog

>> EgyébWikicica // Alfa 145 1,4 Boxer // 2006-05-12

Már közel másfél éve tag vagyok. Nemrég Alfa-függővé léptettek elő, amit ezúton is köszönök a szerkesztőknek.
Amióta e társaság tagja vagyok, nagyon megváltozott az életem. Vannak rosszabb pillanatok, vannak jók. Itt lenni és találkozni a tagokkal, utóbbihoz tartoznak! Örülök hogy sok értékes embert ismerhettem meg e lapnak köszönhetően, és remélem szorosabb barátságok is fűződnek!
Forza Alfa!

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2010-04-29

Rozsdamentes nyersanyag a turbó csövezéshez.

 
>> AutóápolásH@nß // Alfa 145 TS // 2010-04-29

Mosás+belső tisztítás--> csodaszép :D

>> EseményATE TR // Alfa 156 1.6 // 2010-04-29

Sajnos nem készült el holnapra a kerék. Még egy hét téligumin. Komoly. Mondjuk ma is az oroszlánnal voltam.

>> EgyébLacUS // Alfa 75 America // 2010-04-29

No, hát mióta fent van a kardán volt pár guruló próba, rezonáció továbbra sincs, csak csörög, mint kiderült a középen lévő kardánkereszt már nem 100% és az csörög, de simán jó a dolog, próbálkoztam tönkre tenni, nem jött össze. :-)Szóval egyelőre jónak tűnik, mert rajtprogramot és a rugdosást is elég jól bírta.Apropó rajtprogram, az eddigi 'lassú' megszakításos rajtprogramot átírtam olyan csattogós, gyorsan szabályzósra :-) végre olyan mint a nagyoknak. :-) Sajnos az öröm nem 100%-os. Úgy gondoltam, hogy ideje átérni E85-re miután ebből több is kéne, meg jól jött volna az innovate Lc-1 segítsége, de csak egy hibakódot dobott a szonda folyamatosan. Mint a kiolvasáskor kiderült valahol elmegy a LC-1 12V-ja igy nem mér, így viszont nem tudom jó lett-e a keverék mert a hibakód miatt 18-22 AFRt mutat...Ja és hogy E85, miután betankoltam, a hazaúton eltoltam neki, és fent bedadogott, tehát ott már kevés volt, tehát amit sejtettünk bekövetkezett, a csúcsok elérték a határokat, szóval azokat most egyelőre 240ccm-ekre cseréltük amig meg nem érkeznek a Skyline R34GTR gyári 440ccm-es csúcsai.:-)

 
>> EseményZsoltyr // Alfa 146 1.6 TS // 2010-04-26

A mai nappal levizsgázott a kocsi. Plusz kapott egy gyári szárnyat is. A futóműben kellett újra meghúzni a csavarokat, visszatenni a xenont (merthogy az ugyebár tiltott, viszont ezzel látok normálisan), és felkerültek újra a nyári gumik is (kicsit korábban, csak azt nem jegyeztem be akkor).

 
>> Tuning és extraDiny // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2010-04-28

A hétvégi elmaradt post-okat pótolva még ez hiányzik)

Hétvégén hosszas szerelés után riasztó került Liába:) Kaptam mellé két távkapcsolót is, amellyel gyakorlatilag "feleslegessé vált a kulcson lévő nyitogató gomb:) megy azzal is.

Így, most, a trükkös indításgátlóval és a riasztóval Lia a legnagyobb biztonságban van:)

(egyedül a riasztó hangja zavar kicsit. Pittyen, amikor ki/be kapcsolom. De ennyit megér :)))

>> EseményDiny // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2010-04-28

A lengyel utazás közelebb hozta az újabb k-t:)

Helyszín ezúttal úton hazafelé, Esztergomba :)

>> EseményDiny // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2010-04-25

Liával kirándulni indultunk. Előtte azért a biztonság kedvéért felhívtam a szervízt, hogy ismerve a kormánymű állapotát elinduljak-e, de persze nyugodtan mehettem:))

Az útvonal: Budapest - Balassagyarmat - Zólyom - Donovaly - Suchá Horá - Zakopane. 324 km
Az úton nagyon jól lehetett haladni, csak néhol esett az eső. Útközben rendíthetetlenül villantottam, integettem, de mindösszesen csak egy ezüst 156-os köszönt vissza, szlovák rendszámmal, már majdnem a lengyel határon:)) nem kicsit lepődtem meg :))

A lengyeleknél senki nem volt már ilyen, ott csak néztek bambán :))
A lengyel utak ugyanolyanok, mint nálunk. Krakkóban kátyúk, a hegyek közt szintén. de azért nem vészes. Mindenképp vissza kell menni:)

Visszafelé ugyanígy jöttünk vissza. Csak már nem Balassagyarmat felé, hanem Ipolyságnál jöttünk át a határon.
Tankolni viszont Szlovákiában kell. a dízel literjét 1,10 EUR-ért osztogatták, úgyhogy egy kis Shell is befigyelt:))

A fogyasztás meg rendkívül jó volt. Annak ellenére, hogy hegyeken mentünk, Tátrára másztunk, az 1/4-es üzemanyagszint vonalnál 830 km-t mutatott a napi km számláló:) Lia nagyon jól érezte magát :))

Jó volt, szép volt, visszamegyünk:)

>> Egyébötödik Béla // Alfa 33 SW TD // 2010-04-28

Egy nagyobb beruházás keretében szert tettem egy újabb ( pontosabban régebbi ) Alfára. Ráfér egy első futómű rehab, illetve egy - két apró javítás, de nagyon fajin kis gép. Különösen nagy öröm a szívemnek, hogy kellemes régi autó szaga van, ami vegyül némi munkagép szaggal. Az utóbbit idővel szeretném megszüntetni, mert az azért nem olyan nagy öröm. Valahol szivárog a gázolaj.