Blog
A Csörinél tett előző látogatáskor derült ki, hogy a kuplung már nagyon oda van, ennek már voltak jelei sokkal korábban is, s az LMM-et is írta a computer. Ott maradós volt a gép, örök hála Alfi156-nak amiért hazahozott, s két nap múlva visszavitt érte. Előbbi nagyon jó lett, utóbbi azonban nem lett okés, mivel nem a gyári lett beletéve, ugyanúgy 2500-nál megtorpan és kivillan a piros befecskendező ikon. Ez ügyben még valószínű futnom kell egy kört.
Ma megvolt az első kötelezőnek mondható szerviz. Olajcsere (Agip racing), olajszűrő és a váltóolaj. Egyébként ami kijött belőle sem nézett ki rosszul, tehát lehet, hogy tényleg nem rég volt cserélve benne. Azért így már jobban alszom.
sikerült beraknom a kalaptartót is végre, így már tényleg minden meg van. Illetve majdnem minden. Még valahonnan kéne buherálnom egy gombot az elektromos tükörállítóhoz. Elképzelésem sincs, hogy honnan fogom megszerezni, majd meglátjuk.
Egyébként minden szíj nagyon újnak néz ki, azért még a vezérműszíjat megnézem.
A fék is egyre jobb, bár most elkezdett nyikorogni, de ez valsz. a sok évi állás utáni keményedés hatása. Kezd lekopni.
Km. óra állása: 3066.
125.000km nél szürök és olajak cserélye,termosztát csere 46.000.Ft-
kuplung szerkezet,stabpálca csere,futómü szilentek cserélye, 85.000.FT-
alsó turbócső: 18000.Ft
lengéscsillapitó elöre MONROE ,elsö szélvédö csere,100.000.FT. lengökar jobboldali felsö, fékbetét elöre csere 50.000.-Ft.
Szóval múlt héten megkapta a Kelti véges matricát. Sokat gondolkoztam feltegyem, vagy sem, aztán ma meg megkapta a többit is.Később fényképeket is adok hozzá.
Ma fény derült rá, hogy az akksi kuka. Reggel indítottam volna, gyengén forgatott, majd teljesen megállt. Kezdődik a keresgélés.
Eljött az ideje a futómű időszerű átnézésének, és 2 csereérett alkatrészt fedezett fel a szerelőm a Duna Autóban egy szett függőleges stabrúd szilentet ill. a toronycsapágyak is csereérettek lettek. Köszönöm a jó munkát!