Blog

>> EseményZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2010-04-27

153000 Km.

 
>> EgyébBalku166 // Alfa 166 3.0 v6 24v Sportronic // 2010-05-05

Kétes eredetű madár, beütötte az alurácsot a lökösön.
Nos, kicseréltük, Csernyi Péter barátommal,és ha már lúd, legyen kövér.
Kicseréltük mindenhol. :-))))
Lásd.

 
>> Szervizbendzso // Alfa 156 1.9 JTD 16V Sportwagon // 2010-05-05

Kifelejtettem, hogy a tetejére ráesett vmi, aztán lett egy kis huppli, azt fogom elvileg a jövő héten javíttatni. Meg ha már ott van akkor, lökhárítót is, plusz egy kis polír. Nagyon szép lesz...

>> Szervizbendzso // Alfa 156 1.9 JTD 16V Sportwagon // 2010-05-05

Vásárlás utáni javítások cserék. Kronológia itt nincs, mivel szinte egy időben történt meg mind. Na jó nem kb 2 hét alatt:)
Szóval:
- vásárlás után rögtön vezérlés+olajcsere
- ablaktörlő javítás (az első két szakasz nem működött)
- téli felni le, nyári fel + új gumik
- futóműállítás

km most: 150520

>> Tuning és extraLaller156 // Alfa 156 2.0 jts Selespeed // 2010-05-05

Hát ez már nem egy aktuális dolog de még nem volt lehetőségem,hogy bejegyezzem!
Rendeltem GT kartárstól Alfadriver(még nem kerültek fel a kocsira) és egy egyedi méretű Cuore Sportivo matricát,valamint elküldte Knoxx cartárs az Alfa Romeo 100éves évfordulójára készített logot matrica formába ami a hátsó szélvédő dísze lett!Ezek egy alapos csutakolás után fel is kerültek Morcira!Íme néhány fotó:

 

Ahogy a poszt címében is szerepel, ~, hogy zörög elöl-hátul a kipufogó, meg minden vagy ki tudja mi.
Elmentem a legközelebbi kipufogóshoz (ajánlásra), elmondtam a bajomat, végignéztük mi hol zöröghet, és meg is találtuk. Hátul egy tartó, elöl valami tartó... utóbbi két darabban jött le, ez adta a pattogó hangot, amikor ferdén állt az autó. Összeheggesztették mindkettőt, visszatették, viszlát.
Most nem zörög, sehogy, semikor, 2200 fordulatnál sem.

... vagy mégis?
Elöl a pattogó hang megmaradt. Rejtély.

>> SzervizCgo // Alfa 156 SW JTD 16V // 2010-05-05

Nem örültem sokáig a feltöltött klímának, ugyanis 2-3 másodperc hideg levegő fújás után a kompresszor kikapcsol. Megnéztük miért - túl nagy a nyomás. 500 grammról visszavettük 450-re (a katalógus szerint ennyi a minimum), de nem segítetett, a magas nyomás miatt kikapcsol a gépezet. Illetve ki-be-ki-be 2-3 másodpercenként. A klímásom nem mert 450 gramm alá menni, szerinte az tönkrevágja a kompresszort, inkább hűtőt tisztítana meg szűrőt cserélne. Sajnos most erre nincs időm, így marad a kikapcsolt légkondi.

2-3 nap után automatikusan nyomtam egy automata gombot és láss csodát a légkondicionális hibátlanul működik. Úgy látszik, mégis segített a hűtőanyag adagjának csökkentése, mert ezáltal csökkent a nyomás is.

 
>> SzervizTakizse // Alfa 155 TS 2.0 Super // 2010-05-09

Nagyszervíz: Hengerfejtömítés , kuplungszett , vezérlés , fékolaj, szervóolaj, motorolaj + szűrő, nyelestengely szimering, hoszbordásszíj, csere.Kuplung munkahenger felújítás.
Öninditó tisztitás + ellenőrzés.

>> SzervizAta147 // Alfa 147 1.6 TS ( 105 LE ) // 2010-05-05

Az iszákos !
Pótolnom kellett 1l olajat :) Castrol Magnatec 10W40- ből

>> SzervizAta147 // Alfa 147 1.6 TS ( 105 LE ) // 2010-05-04

195/60 R15 Barum Bravuris 2 nyárigummák kerültek a gépre, ami nem volt ócccsó :(