Blog

>> EgyébBalku166 // Alfa 166 3.0 v6 24v Sportronic // 2010-05-05

Elértük a 90000 km-t.
Olajcsere+olajszűrő (Selenia 20k).

 
>> EgyébBalku166 // Alfa 166 3.0 v6 24v Sportronic // 2010-04-27

Légtömegmérő csere 110.000 km-nél.
Gyári Bosch (kedvezménnyel El barátomtól) 30000 ft.

 
>> EgyébBalku166 // Alfa 166 3.0 v6 24v Sportronic // 2010-04-27

A 90.000 km-nél sikerült lecserélnem a régi 6 éves akksit,egy új 100 Ah bikára.

>> Tuning és extraSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2010-04-26

Ma leadtam a szakinak a küszöböket. Szerinte nem vészes a törés, ami nekem elég komolynak tűnt. Azt mondta szól ha készen van, és akkor odapróbáljuk a kocsihoz. Utána pedig nekieshet a fényezésnek.

>> Szervizalfaszabi // Alfa 156 2.0TS SW // 2010-04-26

Első kutyacsontok szilentek cseréje.

 
>> Tuning és extraBéci Ɨ|ѯ // Alfa 145 1.6 Boxer Kis Sárkány // 2010-04-23

Felnik és gumik fent! 195/45 R16. Nagyon vad! :) Kis Sárkány. :)

 
>> EseményCgo // Alfa 156 SW JTD 16V // 2010-04-26

Fantasztikus nyári időjárás fogadott április 24-én, így kitaláltuk, hogy nem a szétbombázott teraszon töltjük, hanem sétálunk valahol és az utolsó cseppig kiélvezzük a D vitamin gyűjtést.

Lassan gurultunk Győr felé, ahol matricát vettünk, majd az M1-en Tatabánya felé indultunk. Itt a Matyi felébredt és tudtunkra adta, hogy tízóraizni szeretne. A megállóban volt vagy 10 parkolóhely, de az első harmadban 40 tagú román család ebédelt, a közepén dagadt német pöffeszkedett, így a feleségem kérésére arrébb parkoltam - a sor legvégére. Bár a fólia miatt nem látni be az autóba, szerintem érthető a kérés, hogy szoptatás alatt ne járjanak idegenek az autó körül. Ez így nem is lett volna baj, ha a sor vége nem a rokkantak számára kijelölt parkoló. De még az se lett volna baj, ha fél percen belül ki nem szúr a rend éber őre. Végül a románok alapos megvizsgálása (elég ijesztően néztek ki) és Matyi mosolya megenyhítette őket és 10 perc után elengedtek. Büntetés nélkül - és ez így volt jó.

Budapesten az Erzsében téren parkoltunk le, bár nem szeretem ezt a helyet, mindig itt kötök ki. A lézengő gyanús alakokat már megszoktam, a feketere festett hajú fiatalok pipafüstjén sem ütközök már meg, de a hajléktalanok miért járnak a liftbe vécézni - ez számomra elfogadhatatlan, babakocsival meg elég kellemetlen lépcsőzni.

Átsétáltunk a Lánchídon az Adam Clark térre, megsimogattuk a kőoroszlánokat és felsiklóztunk a Várba. A megújult Halászbástyán csináltunk pár fotót, majd visszasétáltunk. Hat óra is elmúlt, mire hazaértünk. Jó nap volt, valamikor újra megismételjük.

 
>> Szervizmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2010-04-25

Eltelt két év, így esedékessé vált a Fagyálló hűtőfolyadék cseréje. Mivel a 156-oson nincs normális leeresztő szelep, a termosztát alatt oldottam a csövet és azt lefordítva engedtem le a hűtőközeget. A kék (vagy zöld, már nem emlékszem) helyett most, alu hengerfejbe is megfelelő, rózsaszínű :P lötty került bele. Egyúttal a tágulási tartályt is leszereltem, s kimostam azt is.

122070 Km (mostantól nagyon figyelnem kell a 122222-re :-) )

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2010-04-25

Vegre jutott idöm a hifiinstallban a käbelek rendezgetesere.Elfogyott pär käbelkötegelö, pär meter spiräl käbelcsö,de sztem ennyit megerdemelt a rendszer.
Valamint likvidäläsra került a jobboldali napellenzöröl a legzsäkos figyelmeztetö folia...
tul szines volt :)
Bekerült a Ground Zero monoblokk bemenetijel vezerlöpotmetere is.