Blog
Ma megvolt az első kötelezőnek mondható szerviz. Olajcsere (Agip racing), olajszűrő és a váltóolaj. Egyébként ami kijött belőle sem nézett ki rosszul, tehát lehet, hogy tényleg nem rég volt cserélve benne. Azért így már jobban alszom.
sikerült beraknom a kalaptartót is végre, így már tényleg minden meg van. Illetve majdnem minden. Még valahonnan kéne buherálnom egy gombot az elektromos tükörállítóhoz. Elképzelésem sincs, hogy honnan fogom megszerezni, majd meglátjuk.
Egyébként minden szíj nagyon újnak néz ki, azért még a vezérműszíjat megnézem.
A fék is egyre jobb, bár most elkezdett nyikorogni, de ez valsz. a sok évi állás utáni keményedés hatása. Kezd lekopni.
Km. óra állása: 3066.
125.000km nél szürök és olajak cserélye,termosztát csere 46.000.Ft-
kuplung szerkezet,stabpálca csere,futómü szilentek cserélye, 85.000.FT-
alsó turbócső: 18000.Ft
lengéscsillapitó elöre MONROE ,elsö szélvédö csere,100.000.FT. lengökar jobboldali felsö, fékbetét elöre csere 50.000.-Ft.
Szóval múlt héten megkapta a Kelti véges matricát. Sokat gondolkoztam feltegyem, vagy sem, aztán ma meg megkapta a többit is.Később fényképeket is adok hozzá.
Ma fény derült rá, hogy az akksi kuka. Reggel indítottam volna, gyengén forgatott, majd teljesen megállt. Kezdődik a keresgélés.
Eljött az ideje a futómű időszerű átnézésének, és 2 csereérett alkatrészt fedezett fel a szerelőm a Duna Autóban egy szett függőleges stabrúd szilentet ill. a toronycsapágyak is csereérettek lettek. Köszönöm a jó munkát!
Azóta már más mhelyen dolgozom.
Problémám már azóta is volt kicsi autómmal, "kicsit" megmostam a motorteret... Apu azt mondta nyugodtan lemoshatom nem nagynyomású tisztítóval, azaz esővízzel, öntözve...
Mindez a pünkösdi pápai baráti összejövetel előtt volt. Bgyőrről Pápára puffogva-durrogva értem be, aztán Kozi 145 S.O.S. segítségének és ügyességének köszönhetően (mindezt világos nadrágban, tisztán) meggyógyult az autóm :)
A gyertyákat azért ki kell majd cserélnem...
Na meg még nem vettem bele a jobb első kormányösszekötőt.
Polótól kaptam egy krómtisztító pasztát. Még nem csináltam meg a boxer lepucolását, tudom nem is króm de szép tőle...
Hát az elmúlt időben sokat foglalkoztam és foglalkoztak az autómmal.
Trencsik Roland tatai bontóstól ( ez itt a reklám helye ) sok apróságot és nagyságot hoztam el, nagyon kedvező áron!
Amiért mentem, azok a jelek voltak, már nagyon kopottak voltak szegények. Az első már sima ezüst volt, minden szín lement róla, a hátsó meg tiszta karc...
A küszöböknek köszönhetően úgy érzem új autóm lett! Eddig nem hiányoztak, de most hogy fent vannak látom hogy így van meg a teljesség!
A kipufogórendszer egy részét feltettük, de a hátsó dob helyére egy alkaromnyi sportdob került. Az előzetes ijesztgetések ellenére nagyon jó hangja van, a Boxer motorral párosulva...
Bár a szélzajom még megvan. Nemsokára ez is orvosolva lesz, Rolandnál megrendelve az ajtó-tömítés...
Jövő hétre még a klíma és a hátsó fék maradt.
Na de ennyi elég is, lásd alább a képeket!
4
441
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- GT coupé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Erőforrás alternativák
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...