Blog
Hát sajna bekövetkezett az a dolog amit nem szerettem volna de hát ez van.
Kicsit sikerült megcsukni a kicsikét de azért aránylag megúszta legalábbis úgy néz ki.
Az egész eleje csere de szerencsére a motor meg a futómű és a kormány is megúszta és köszönhető a légzsáknak én is. Szóval most kezdődik a szervizelés meg donor vásárlás. Reméljük helyre lehet pofozni a kicsikét majd.
Első szélvédő csere a drágának! Baggy jóvoltából!!
Kétes eredetű madár, beütötte az alurácsot a lökösön.
Nos, kicseréltük, Csernyi Péter barátommal,és ha már lúd, legyen kövér.
Kicseréltük mindenhol. :-))))
Lásd.
Kifelejtettem, hogy a tetejére ráesett vmi, aztán lett egy kis huppli, azt fogom elvileg a jövő héten javíttatni. Meg ha már ott van akkor, lökhárítót is, plusz egy kis polír. Nagyon szép lesz...
Vásárlás utáni javítások cserék. Kronológia itt nincs, mivel szinte egy időben történt meg mind. Na jó nem kb 2 hét alatt:)
Szóval:
- vásárlás után rögtön vezérlés+olajcsere
- ablaktörlő javítás (az első két szakasz nem működött)
- téli felni le, nyári fel + új gumik
- futóműállítás
km most: 150520
Hát ez már nem egy aktuális dolog de még nem volt lehetőségem,hogy bejegyezzem!
Rendeltem GT kartárstól Alfadriver(még nem kerültek fel a kocsira) és egy egyedi méretű Cuore Sportivo matricát,valamint elküldte Knoxx cartárs az Alfa Romeo 100éves évfordulójára készített logot matrica formába ami a hátsó szélvédő dísze lett!Ezek egy alapos csutakolás után fel is kerültek Morcira!Íme néhány fotó:
Ahogy a poszt címében is szerepel, ~, hogy zörög elöl-hátul a kipufogó, meg minden vagy ki tudja mi.
Elmentem a legközelebbi kipufogóshoz (ajánlásra), elmondtam a bajomat, végignéztük mi hol zöröghet, és meg is találtuk. Hátul egy tartó, elöl valami tartó... utóbbi két darabban jött le, ez adta a pattogó hangot, amikor ferdén állt az autó. Összeheggesztették mindkettőt, visszatették, viszlát.
Most nem zörög, sehogy, semikor, 2200 fordulatnál sem.
... vagy mégis?
Elöl a pattogó hang megmaradt. Rejtély.
Nem örültem sokáig a feltöltött klímának, ugyanis 2-3 másodperc hideg levegő fújás után a kompresszor kikapcsol. Megnéztük miért - túl nagy a nyomás. 500 grammról visszavettük 450-re (a katalógus szerint ennyi a minimum), de nem segítetett, a magas nyomás miatt kikapcsol a gépezet. Illetve ki-be-ki-be 2-3 másodpercenként. A klímásom nem mert 450 gramm alá menni, szerinte az tönkrevágja a kompresszort, inkább hűtőt tisztítana meg szűrőt cserélne. Sajnos most erre nincs időm, így marad a kikapcsolt légkondi.
2-3 nap után automatikusan nyomtam egy automata gombot és láss csodát a légkondicionális hibátlanul működik. Úgy látszik, mégis segített a hűtőanyag adagjának csökkentése, mert ezáltal csökkent a nyomás is.
4
461
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- GT coupé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Erőforrás alternativák
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...