Blog

>> EseményZara // Alfa 146 1.9 TD (TeoDore) // 2009-07-03

Ma (2009.07.01.) sikeresen vettük a zöldkártyás és a műszaki vizsgás akadályokat!
Maradhat TeoDore még legalább két évig!:-)))

 
>> SzervizNero // Alfa 166 2.0 TS // 2009-07-02

Lenkey szilentmesterek megjavították a futómű kicsit-nagyon elkopott alkatrészeit.
Bal elöl alsó lengőkar hátsó szilent meg golyóscsukló.
Bal és jobb hátsó "g-szem" és jobb hátsó lengőkar szilent.
Meg aztán futóműállítás és azóta vonatautózás van!!

 

Ma kész lett az autó.
Kicserélték mindhárom izzót a klímakonzolnál, újraprogramozták, visszatették a szétcsúszott magnókábelt, megcsinálták a légzsákhibát és a szerviz biztosítékot is kicserélték. A levegőfúvás irányát is lehet már állítani (bár a magnó még nincs a helyére betolva).

Örülünk.

>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-07-03

Vègre megleltem a megfelelö rövidsègü antennàt a règi megörökölt "kutyaragott" gumis helyett...
Hosszas gondolkodas utan ugy döntöttem hogy ezüst marad,es nem kap fekete fenyezest...

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2007-12-11

A beszakadt hátsó ablak pótlása sürgős feladatnak volt mondható. Mivel a gyári darab ára a csillagokat verdeste, így Tibor barátom új ötlettel állt elő, aki mellesleg roppant ügyes kezű kárpitos. Egy, a kamionoknál bevált átlátszó szilinonos "fólia" beépítését találta ki a gyári anyag helyére. Némi szerelés, de annál több varrás után megszületett a tökéletes pótlás. laikus szem meg nem mondja, hogy nem gyári darabról van szó. Beszerelve a helyére tökéletesen működik és mindezért a gyári ár (140000) alig 5%-át fizettem. Tibinek ezúton is ezer hála a segítségért.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-05-19

Az autópályán haladva arra lettem figyelmes, hogy a gyújtásom kihagy és egy pillanatra minden műszer leáll. Ezt pár másodpercenként megismétli az autó. Szerencsére hamar megérkeztem a végcélhoz, ahol aztán végleg elhallgatott minden. Némi válogatott szitkozódás kíséretében elkezdtem keresni a hiba okát. Hamarosan meg is találtam. Nem más volt a ludas, mint az áramtalanító főkapcsoló egyik pólusáról letekeredett anya, amivel az akkumulátorhoz vezető visszatérő ága volt odafogatva. A rángatás oka az egy-egy pillanatra megszűnő áramellátás volt, míg a végén az anya leesett, majd utána a kábel is. Némi műszerész és nőgyógyász finomságú ujjmunkával sikerült a szűk helyre visszaemelni a kábelt és az anyával rögzíteni. Ezután jó alaposan meghúztam, hogy több ilyen ne fordulhasson elő.
Egyszerű és könnyen orvosolható hiba volt, de azért egy pillanatra rámhozta a szívbajt...

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-12-03

Az alig 2 éves akku beadta a kulcsot. Ezúttal nem bíztam másra a választást. Hosszas utánajárást követően a MOLL német gyártó egyik 100Ah-ás akkujára tettem le a voksot, ami hiba nélkül bement a gyári tálcára. Ráadásul 3 év teljes körű gari van rá. Így most nincs egy jó darabig újabb problémám.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-12-18

Újabb műszaki vizsga, de most baráti áron, átverés nélkül.

 
>> SzervizAlfás Stifi // Alfa 156 Progresion // 2009-07-02

Olaj csere szűrővel!

 
>> SzervizAlfás Stifi // Alfa 156 Progresion // 2009-07-02

Egy olaj csere történt szűrővel és vezérműszíj csere biztonság kedvéért!