Blog
tegnap megrendeltem, s az ígéretekhez híven a mai napon átvehettem a levegőcsövet.
már csak időt kellene szakítani a cserére
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026915t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026916t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026917t.jpg)
Sikerült beszereznem fekete Dekor fóliát, amiből került az első szélvédőre és a rommá kopott atjóra is... :D Jah Vukci haver szerzett nekem Középkonzolt is, az előző tulaj megfúrta kicsit :D, de az majd csak akkor lesz beszerelve ha találok egy nem zörgő klíma hőmérő ventillátort is....
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026892t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026893t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026894t.jpg)
A mai napon (0922) átvettük a tegnap megrendelt autóba szerelhető 7" M.N.C. Premier eXon TFT/LCD, SLIM kivitelű monitort.
Azért esett erre a választás, mert a képtől eltérő módon, nem a fejtámlába, hanem a napellenzőbe szeretném beépíttetni a kijelzőt, ugyanis hátul senki sem ül:) A típus mellett szólt, hogy 15mm vastag az egész szerkezet, tehát nagyobb eséllyel sikerül a műtét mint egy hagyományos, nem SLIM kivitelű LCD esetében. Azok általában 3cm vastagok. Súlyuk is több és fel sem tudnám hajtani a nagyobb méret miatt a napellenzőt. Így alakult, hogy a neten szorgosan keresgélve rátaláltam az M.N.C. készülékére.
A gyártó szerint : Az MNC új, 7"-os monitora a kényelem, a könnyű beépítés és az egyszerű felhasználás jegyében készült. Így született meg a mindössze 15 mm vastag, nagy kontrasztú, 480x234 pixeles felbontású, 16:9-es képarányú kijelző. A monitor amellett, hogy több módon is rögzíthető, bármikor egy mozdulattal a keretből kipattintható, majd visszatehető. A mellékelt speciális tépőzáras szíj segítségével bármely fejtámlára (bontás nélkül) könnyedén felszerelhető. A fejtámlába történő beépítéshez mellékeltünk egy speciális dokkoló keretet. A könnyű szerelhetőség és a kis méret mellett kiemelendő a készülék rendkívül jó kontraszt aránya, a tartozék távirányító és a bemeneti csatlakozók. A monitorhoz fejhallgató is csatlakoztatható, melynek hangerejét és a monitor többi paraméterét egy joystick-kal könnyen vezérelhetjük.
Tartozékok : állvány, kábelek (2 RCA Video, 2 RCA Audio, táp), távirányító, beépítőkeret, kiemelő fülek és csavarok, fejtámla rögzítőpánt, ideiglenes talp, stb.
Bemeneti jel: NTSC/PAL/SECAM automatikus
Képernyő méret: 7" (156mm x 88mm - képátló: 18cm)
Háttér világítás: Magas fényerejű floureszcens cső
Hangszóró: 32mm kör alakú
Audió kimenet: 15mW (max)
Képpont formátum: 480 (H) x 234 (V) képpont
Képpont távolság: 0,321 (H) x 0.372 (V) mm
Aktív felület: 154,08 (H) x 87,05 (H) mm
Látószög: Vízszintes/függőleges: 120/90 fok
Fényerő: 400 cd/m2
Működési feszültség: 12V + 10%
Működési hőmérséklet: -20C ~ +60C
Tárolási hőmérséklet: -20C ~ +70C
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026888t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026889t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026890t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026891t.jpg)
Megigazítottam a hátsódobot. Utoljára úgy hegesztettük, hogy a cső egy kicsit ferde lett és így feszítette a gumit, ami tartja a dobot.
Leszedtem, elvágtam a csövet, visszatettem a dobot és a csövet is, majd bejelöltem. Megint leszedtem apám hegesztett és 5 perc alatt vissza is ment a helyére. Most már nagyon jól áll. Örülök neki.
Végre újra Alfa-tulaj lettem!BP-ről hazáig tartott az első út.Kicsit dadogósan,de hazaértünk.A brutális sportkipuffnak hála szétmegy a fejem,de mindenesetre szép a hangja a TS-nek.Aztán jött a meglepi:nem volt rotor az egyik elosztóban,illetve törmelék formájában...
:-(
Mindegy,lesz rajta munka bőven,de úgy érzem meg fogja érni,mert vezetése élmény minden egyes percben...
A haza vezető úton nem volt kedvem tesztelni a szekeret!Örültem,hogy újra ilyen jutott nekem!Meg hát"ajándék lónak ne nézd a fogát"!Mert egy forintomba se került,így nem is vártam csodát!Azóta menten vele egy pár izgalmas kört!Amit cserélni kell:-motor,kardán,hátsó fékek,első futómű felújitás,na meg a kaszni helyre hozása!
A mai napon meglátogatott egy rég nem látott barátom,régi munkatársam!Aki történetesen egy Alfa rajongó!Meg volt a témánk!:-)
És persze az elmaradhatatlan fotózás, a vasakkal!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026876t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026877t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026878t.jpg)
Jobb hátsó kerékcsapágy csere
Sajnos a generátor ékszij sem birta tovább igy csere,ékszij,feszitö és vezetögörgö