Blog

>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2009-07-11

Hát, szerencsére sikerült a SAL-t kinyirni, tegnap délután apum munkába igyekezett a kocsival, mikor füstölni kezdett az ajtó...... a drága SAL hangszórók voltak a hibásak... :( szerencsére nagy baj nem történt

>> EseményThomika // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2009-07-11

Megvizsgáltam, mit is kell még kijavítani, cserélni az autómon. Az első futómű átalakítást igényel, mert már nem egészen úgy áll, ahogy kéne. Állítható lesz a kerékdőlés, így meg fog szűnni a jobbra húzás! A féknél a vákuumdobot kell cserélni, mert sziszeg a szakadt membrán miatt, de ettől még azért fog. Majd jöhet újra 2db lengőkar csere, mert eltelt 2év, meg sok sok km, so itt az ideje a szakadt szilentek miatt cserélni! Még össze kell számolnom, ez mibe fog fájni, de kb. 60-70K-ra számítok megint :(

 
>> SzervizThomika // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2009-07-11

Beszereztem bontott olajgombát, hogy végre mutassa rendesen az olajnyomást. Kezd alakulni a vas, egy-két apróság és rendben lesz! :)

 
>> Tuning és extraLacUS // Alfa 75 America // 2009-07-11

Nos, miután a kábelköteg és az a szétkókányolt elektronikának hála még mindig csak beindul, de járni nem tud megelégeltem.Úgyhogy a hét elején megrendeltem a Jam Sport-tól egy full stand alone programozható computert, amivel Fastcar autója is megy.Most még a perifériák összevásárlása folyik, trafósor, injektorsor stb. aztán gyors bekábelezés és jöhet a progizás. Mellesleg csak hogy jó kedvem legyen vettem 4 17" Toora felnit a kisautónak meg egy Powerflex szilentszettet. :) Nincs mese az autónak legkésőbb aug 20.-ig menetkésznek kell lennie.

 
>> Szervizfisch // Alfa 147 1.6 TS // 2009-07-10

Az autó eljátszotta párszor, hogy leálltam vele, aztán nem indult el melegen. Később már menet közben is leállt néhányszor. A hibát a holtponti jeladó okozta, ami a mai napon ki lett cserélve.

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2009-07-10

Szóval májusban beköltözött a zene a kocsiba. Sokan nem ajánlották, mégis belevágtam a SAL-ba, ekkor még nagyon keveset tudtam a HiFiről, most sem mondanám, hogy valami sokat, de már többet, mint akkor. Szóval, ami belekerült az 300W-os SAL BOXXER erősítő, 2db sub ami szintén SAL és 2 db 3 utas hangszóró.. mondanom sem kell.. SAL :) hát mit mondjak... kezdésnek elmegy, viszont az utód már nagyon más lesz...

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-07-10

Hosszas agyalas es lehetösegek keresgelese utan hogy lehetne a megfakult elsö logot kicsit felfrissiteni...Uj vasarlasa, esetleg airbrush...majd egy veletlen folytan elsö felindulasbol elkövetett ebayezes utan akadtam ra a megoldasra..eccerü es frappans...
:D nincs logo nincs problema...
logo nelküli FK fullkrom sportracsot kap a vas..sztem szep...
Rendeles szerda este, ma reggel 9-kor csengettek a csomaggal..ezt nevezem...

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-07-10

Nem a generátor volt, hanem egy kábelt csiszolt ki az ékszíj, amit az előző banda kókányolt bele és nem volt kirögzítva a helyére, hanem csak lógott. Most legalább az a szakasz újra van kábelezve. Azért majd átnézetem és a problémás csatlakozók helyett kerítek rendeset. Ha van valakinek bontott kábelkorbács az szóljon!

 

Hari lebetegedett pedig nem igazán érdemelte ki,gyógyulást és sok szerencsét.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-07-10

A váltó kész, a kevláros kuplung hihetetlenül viszi át a nyomatékot az útra, a gumi pillanatok alatt füsté változik, ha nem figyelek rá. A váltó szépen, pontosan siklik egyik fokozatból a másikba. Kapott a gép új első fékcsöveket is, mert azok is öregek voltak. Hazafelé menet viszont egypillanatnyi áramszünet és erőtlenség után a töltés elment. A generátorom mehetett tönkre, így most az is megy javításra. Már le is adtam az autót a szerelőnél, estére készen van remélhetőleg.