Blog
Ma be akartam tolatni a parkolóban de nem ment. de szerencsémre előrefele tudtam menni. Ígyhát go haza másnap meg szétszedtük a hátsóféket. Hát... műszakin már jelezték hogy nem igazán fog a hátsó fékem, de gondoltam kibírja tavaszig... nem bírta szétesett :) Így kapott új pofákat és munkahengereket is
Kaptunk uj eves autopalyamatrincakat Magyarorszagra es Osztrakiara is.
"Erdekes" a magyar volt a dragabb,pedig az osztrak 14 honapra ervenyes...
Nos megvolt a nevrevetel (atiras :o) 56000 Ft egy eredetvizsga 18000 -ert valamint uj forgalmi es törzskönyv 12000 -ert.
Ezek voltak az elsö kiadasok a GEP -re.
Végre helyére kerültek a fehér LED-es helyzetjelző izzók, és rendszámtábla világítást szolgáló LED-ek.
Ledesre cseréltem a térképolvasót, illetve belső világítás összes izzóját. Csak most jutottam el idáig mert a boltokban vehető tűzős LEDizzók pár hét alatt kiégnek, ezért ezeket saját magam újraforrasztottam megfelelő ellenállással, a további jól működés érdekében.
Igen csak esedékes volt, mert ezekben a fagyos időkben, majd meg fagytam benne.De ezt szó szerint értendő!Igazából szép lassan krepált be, egyre kevésbé ment fel a hőfok mutatója.A végén már a 40 fokból nem is engedett, így természetesen a fogyasztásom is megnőtt. BEHR típusú termosztát került beépítésre, és -30 fokos fagyálló folyadék.Most már tökéletes a motorhőfok, és a fűtés is, a fogyasztásról nem is beszélve.
Lassan cserére szorulnak a gyertyák, és kellene foglalkozni kicsit a járgánnyal, de garázs híján, -8 fokban nagyon nem akaródzik az autószerelés. Főlega z öreg műanyagok miatt aggódom. Marklarral már hetek óta tervezgetjük a mókolást, de eddig nem jött össze. Remélem, 1-2 héten belül + fokok lesznek nappal és nekiláthatunk..
Sajnos 1,5 év után újra megadta magát a fűtéscsap, így cserélni kellett. Elég idegesítő volt ebben a hidegben, napokig állt a hűtővíz a vezető oldali lábtérben.... Kisebb pénzmag ellenében orvosolva lett a probléma.