Blog
Megnyomom és már brümm-brümm! :) Extrának is beválik, de a kényszer szülte. Kicsit szarakodik a gyújtáskapcsoló, el vannak kopva a lamellák, és hogy kíméljem, dobtam a tikoknak, és 20 perces munka árán, no meg egy kis autó vill. segítség igénybevételével ezt a megoldást oldottam meg. Ha esetleg valakit érdekel:
Sajnos jégkorizás közben eltört a szárkapocs csontom...
Így,most nem hajtom a vasat egy darabig... :(
Mivel az első széria merevítő elfogyott, és volt kereslet még egypár darabra, készítettem 4-db. felső és 4-db. alsó merevítőt
156-os Alfá-hoz.
Az egész úgy kezdődöt hogy egy reggel az autó startolás helyet produkált egy piros CODE-jelet kulcsal.
Ezek után fogtam a pótkulcsot amivel sikerült bestartolni az autót, és mentem a postára.
A legközelebbi startolásnál a pótkulcsal is produkálta a CODE-jelet, na mondom itt a vég.
Elkeseredésemben jöt egy kósza ötlet, kipróbáltam az első kulcsot és mit ad Isten az autó bestartolt.
Na ez így ment egy héten keresztül, és ez mind egy héttel a Horvátországi nyaralás előtt.
Besokaltam és Július 19-én voltam a Pozsonyi Alfa szervizben ott rátették a vasat az examinerre és megerősítették a gyanumat
a hibás antennáról. Megvolt törve a vezeték az antena és az imobilizér közt, ami azt produkálta hogy amely kulcs megszakadáskor benvolt a kulcsszekrényben
azt a kulcsot a legközelebbi startoláskor nem fogadta el. Ezek után ki lett cserélve az antenna, és következett a nyaralás.
Funky, Sool, R&B. Na ezeket nem játszák rádión, és mivel a verda nem cd-s, ezért ezt valahogy orvosolni kellett! Őszintén szólva a sokak álltal dícsért Loudlinket én drágállom. Biztos jó, nem is kételkedem benne. De én mást választottam: Tescos mágneses mobiltartó és egy 2GB jóminőségű MP4 és egy átjátszó kazetta. A mobiltartót igényesen elhelyeztem, átjátszó kazi drótját jócskán megkúrtítottam, és már mindenki funky zenét akar hallgatni!! :)
Hosszas vívódás és sötétségbe burkolt éjszakák után döntöttem: XENONT ide nekem. Sok kérdés,sok válasz után:Thunder HID 02 H7 6000K Extra Slim Can-Bus.
Kb 1 órámba telt beszerelni. Szerencsére a trafó extra vékony,és találtam is mindkettőnek szuper helyet. Kis fúrás-faragás 15-ről 20A bizti csere,s lőn világosság!
Hát a maximum eddig olyan 13 lityó akkor 205 el jöttünk fel balcsirol 4en ..Legjobb mostanába 7 ! :D A jóisten tartsameg jószokásod alfim! IMÁDLAK! :P
Kapott a kocsi fakormányt, fa váltógombot és "fa" középkonzolt.
A mogyoró színű bőrrel nagyon szép az összhang, nagyon tetszik! Remélem édesapámnak is fog, meglepetés lesz Neki :)
A képen az ihletadó autó, Nyirkos cartárs berlinája szerepel, majd világosban lövök képet, vagy nem:)
Köszönet Bandinak, aki András bácsi, és aki korrekt volt. Megint. Meg be is szerelte grátisz a cumókat, és a légzsák visszajelzője sem villant ki, ollé.
Egyedül a váltógombbal nem vagyok kibékülve, mert azzal nem kesztűs, hanem gyűrűs kézzel bántak, így elég viharvert, de Bandinak elvileg lapul a polcán valahol egy jobb állapotú, amit majd megkapok, ha minden igaz. :)
Megtörtént az olajcsere is 196e km-nél. Selénia WRD és gyári szűrő. 1 hengernél lévő izzítógyertya csere. Jobboldali külső,belső kormányösszekötők csere. Zsírzás ezerrel:) Futómű beállítás is természetesen! Valamint főtengely ékszíjtárcsa csere mert a gumi szétfosta magát.
A tegnapi nap jött el a gyertyák halálának ideje!:(. Hazafelé elkezdett döcögni és le akart állni, de mákomra haza tudtam jönni igaz elég kölcséges volt az a bizonyos 20km! "1/4 tank". Ma kiszedtem és szerintem valóban az lehet a baj mert a gyertya kerámia egy része aranybarna...........