Blog
Ez 3 napja történt.Vissza jöttem Bpestre ,estére le volt beszélve a találkozó motorblokk átvétel ügyben. Már nagyon vártam! Haladtam szépen a forgalomban a kedvenc kölcsön kapott autómmal ,mikor egy emberarcú homo daewooticrus tekegolyónak nézte a járgányomat. Pontosan úgy történt ,hogy előttem egy taxis balra akart kanyarodni,ezért meg kellett állnunk,de az emberem nem oda figyelt.Nem tudom mit nézhetett,ilyen időben nem mászkálnak miniszoknyás csajok ...A tükörben láttam ,hogy belém fog jönni,ezért a hihetetlen,párducreflexeimnek köszönhetően tompítotam az ütközés erején ,mégpedig azzal ,hogy leléptem a fékről :D Vészvillogó ki,károk felmérése... A dévúnak semmi baja ,enyémnek a lökháritója szétrepedt ,meg kicsit felnyomódott..Az ürge korrekt volt nem vacakolt, szóval megoldottuk okosban. ;) Na tehát ez sem vette el a jó kedvem ,hiszen este mégiscsak lesz egy blokkom! Úgy is lett ,20.00ra mentem a mociért ,a Cartárssal még beszélgettünk vagy egy órát,aztán bedobtuk a nemkissé-szutykos fémet a csomagtartóba.Igy hirtelen már 165 táltos paripa volt a kis Yugóban.Érdekes módon ettől nem ment jobban,sőt mintha kissé vissza is fogta volna a haladásban.Nem is értem miért :D
A következő projekt az lesz ,hogy valahogy ki kell szedni a csomagtartóból a blokkot ,és felcipelni a lakásba,amit csinálok,hogy ott megtakarítsam. Úgy néz ki ez ma meg is történik . Lesz rajta mit pucolni az tuti! Na de erről majd legközelebb :)
Na hát az új mocihoz új gyertya dukált, namost ugye NGK a kircsi felkiálltással vettem 6-ot a drágábbik fajtából 2000/ stück. És ugye folyamatos 5 hengerezésem volt azóta.Tegnap visszadobtam a régieket 5Champion+1 Lodge....Láss csodát a meglett a 6. henger is..Hát faszom...komolyan.:)
Jaaa, a lényeg a kocsi beindul jár, LÉGTÖMEGMÉRŐ NÉLKÜL!!Eszem, fa***m megáll, be se kéne indulnia.Erre jár, nagyjából a fordulatot is veszi,amint LMM-et visszadugom, felpörög úgy 3000-3500ra, majd szépen lefullad....Mostakkormegmijjapöcsbajalehet??? Talán a kábelköteg mégis...
180200km-nél cserélve lettek a következők:
- olaj (Agip racing 10w-60) + szűrő
- levegőszűrő, pollenszűrő
- teljes szíjkészlet + vízpumpa
- hátsó főtengely szimering
Valamint a kuplung szett, ami az utolsó 24 órájában járt. A tárcsa már teljesen szegecsig volt kopva a bordák már nem látszottak.
És egyúttal a zöldkártya is meg lett újítva.
Ma megnézettem a hátsó futóművet a szervizben. A két hosszkitámasztó szilentjei adták meg magukat, gyakorltailag szét vannak szakadva. Alkatrészrendelés, időpont, stb, stb.
Nos , egy termosztát csere leküzdve . Remélem ezzel már felmelegszik a hűtővíz !
Tegnap megérkeztek a krómcuccok Olaszhonból és ma fel is helyeztem őket a helyükre.
- Belső világítás köré elől
- Belső világítás köré hátul
- Napfénytető kapcsoló köré
- Váltóbox peremén körbe
Egyet nem tudtam, mert azt a lökhárítóra kell tenni és az még a műanyagosnál figyel.
Remélem holnapra kész, különben morcos leszek!
kicsit szivárgott a hűtőfolyadék, elvittem hát szakemberhez az autót. kiderült, hogy tele volt a hűtő "sárral"...
Termosztát csere hogy ne fázzunk :) és kisebb javítások, hibakódok törlése és gép tanítása.
Van egy keménytetőm, amiben nincs üveg, mert összetörték. Egy Wiesmann gyártmány darab. Ha valaki tudja hol lehet ebbe itthon szerezni egyet, azt megköszönném. Vagy ha valakinek van egy ilyen elfekvőben, azt megvenném. Sajnos így elég gáz használni szegényt ebben az időben, így letakarva áll az udvaron. A tető jelenlegi állapota a mellékelt képen látható.