Blog
Eddig bírta a felújított stabrúd! Meg én a nyöszörgést. Kb 10.000km óta hallgatom a nagyobb lyukak vételekor. Nagyon figyelek az útra. Inkább megyek a hosszabb úton, de nincs szívem ráküldeni, ha tudom, hogy rossz a burkolat. Dehát... Szóval gyárit bele!
Kézifékkötelek cseréje! (Utángyártott)
Gyertyacsere! NGK Az autó sokkal dinamikusabb! Sebességváltó olaj csere! Valvoline 75W90
Termosztát csere. Vernet-...ar! Meg kell venni a gyárit! Sokára áll be az egyensúly! Mindent jól csinál, de gyári pontosabb! Hm...
Önindító tisztítás-csikorgó hang TÁVOZZ! :)
Akinek volt már alfája az tudja mit jelent az Amore érzés... legalábbis talán kapisgálja a dolgot! Viszont azt az érzést kevesen ismerik, milyen - egyéb tényezők miatt - megválni egy ilyen autótól és átülni egy más márkába.... akkor ez tűnt a legjobb megoldásnak, mindegy nem is ez a lényeg! A legrosszabb az volt, hogy kb. egy évig villogtam a szembejövő alfásoknak:) és mindig hidegzuhanyt kaptam, mert senki sem köszönt vissza, csak furcsán néztek amikor mellém értek... asszem néhányan anyáztak is, mit villogok rájuk?! Persze amint kettőt húzott a kezem a világítás karján, már az agyam tudta, hogy ez biza hiba volt! A reflex mindig gyorsabbnak bizonyult, mint a felismerés: én már egy Stiftben ülök! Fancsali pofával néztem a csillogó pajzsos szépségeket, ahogy kövér gázzal elhagytak... a következő egy évben már nem villogtam, csak még fancsalibb pofát vágtam amikor alfát láttam... mindegy volt hol járok, mivel közlekedem mindig az alfákat kerestem a tömegben. Csak azért hogy megcsodáljam, hogy saját magamnak tegyek szemrehányást amiért mi megváltunk tőle! És hogy az akaratomat erősítsem: Egy nap még lesz egy ilyenem!
Szegény kicsim, biztosan megsértődött, mert elutaztunk Görögországba, de Őt itthon hagytam 2 hétre. Másnap beindítottam, és elengedte a hűtővizet. Rutinból nyitottam fel a géptetőt. (Amúgy az előző autóimnál megszoktam, néha belenézek. Víz, olaj, talán így nem ér nagy meglapatés. Tehát állt 2 hetet. Pár km-t mentem, bekukkantok. Nyert! Víz a kiegyenlítő alján. Másnap már a garázsban is volt. Állásában nem, de indítás után megtalálta az utat.
Régebben is párolgott a víz, gondoltam, hogy előbb utóbb lesz neve a gyereknek! Hónapok alatt MAX-ról MIN-re. Még annó egy hűtőn lévő fagydugó csé. A kis mütyűr gyárilag lett rosszul betekerve. Szivárgott. Az már régóta ok, de most hova lett a víz? A hűtő úgy döntött most volt elég. Csé! Gyári (Nissens)! Drágább az utángyátott.. Lehet, hogy ez esetben jobb lett volna... ez később fog kiderülni.
Olajcsere, szűrők. Valvoline! Ha az F1-ben jó, jó lesz az én autómban is! (10W40)
2 első féktárcsa és betétek! (Textar betét, ABS tárcsa-sajnos kicsit nyikorog. Boldog vagyok, de nem tudok mit tenni.Majd elfogy. )
Első nagyszervíz! Márkaszervíz? Na ne röhögtessetek! Mit érdekel engem a szervízkönyv! Akkor hamisítanak, amikor csak akarnak! Én tudom, hogy mindent megcsináltatok rajta, amit csak kell, lelkiismeretesen! Tervszerű karbantartás+ Jimmy és Jani x10 éves tapasztalata...
Olaj és szűrők cseréje- mindig a Tervszerű karbantartásnak megfelelően...
Indítás utáni lassan múló kopogás... Vezérlésmódosító csé! Jimmy javasolja, bontott, Fiat Barvo HGT ből...ugyanaz, csak soha nem lesz vele gond! Rakhatok bele Gyári Alfát is, de az is ki fog nyiffanni. Tapasztalat... Ha Ő mondja, legyen. Azóta csak száguldok, semmi kipp-kopp!!