Blog
Visszaszereltem a nyári kerekeket. A döntésem az esztétikum visszaállítása érdekében született. Különben is itt a jó idő!
Úgy gondolta, hogy ne unatkozzak ezekben a napokban sem. A hátsó futóművel vannak gondok, mert kanyarban mintha kicsúszna az autó és nagyobb sebességnél is sokszor korrigálni kell. Először a lapos gumikra gyanakodtam, de a felfújás után sem javult a helyzet. Csütörtökön viszem állapotfelmérésre. Nem örülünk.
Továbbra is indítással kűzdök.Kipróbáltam más ECU-t, összesen 3 különböző légtömegmérőt és semmi.Aztán egyszercsak saját ecu+ saját LMM beindul, igaz csak 5 henger, de megy.Aztán 1 perc és leáll, indító... semmi, LMM csati lehúz, indul ismét 5 henger....LMM visszadug, leáll, azóta megint nem indul.....És mondja valaki nekem,hogy nincs lelke....
2,5 éves kora, és kislány mivolta ellenére nagyon sokat segített a kislányom, Panni. Adta a szerszámokat, csuklóig nyúlt a fáradt olajba, ami rajta volt, igazából már csak törlőrongynak jó.:))
De élvezte nagyon, bár néha nem értett egyet az épp aktuális munkafolyamattal......:))
Ehhez nem sokat lehet hozzáfűzni. Össze kell szerelni a százezer bizbax alkatrészt úgy, hogy ne sérüljön sehol a festés...
Ez így összességében most már elég húzós összegre rúg, de mivel nem szeretném, hogy 2 hónapig járjon a motor, így minőségi cuccokat kap kizárólag. Reinz szimmeringek, SKF görgők, stb...
Nagyon jól fog járni az, akinek egyszer eladom ezt a gépet.:)))
Megfagyott a fagyálló a kiegyenlítő tartályban és az egyik csőben. Szerencsére kásásra fagyott és nem szilárdra így valsz megúszta a motor! A -25 fokig jó TESCO fagyálló bemondta az unalmast!
Ma reggel lekerültek a lökösök, hogy nekieshessen az átalakitásnak a műanyagos ember.
Péntekre kész lesz.
Legalábbis ajánlom neki!
Elkeszult a csapagycsere+fekbetet csere (Richard mondjuk rendesen megkuzdott vele es keszitett egy kellemesen hosszu listat a tovabbiakban beszerzendokrol, de azok mar varhatnak a komplett restauralasig). Hat csodas lett, ossze sem lehet hasonlitani :) Amennyire mertem kiprobaltam - hoesesben, 2mm nyari gumikkal, ugyhogy csak modjaval - de igy iszonyat jo :))) A hatso sor boldogan (??) sikoltozott minden kanyarban... :D
Meg kap egy futomu allitast, olajcseret a hetvegen es rajtkesz is :)
(Hihetetlen, de benzin meg mindig nem kell neki - bar mostmar minden lenduletesebb gazadasnal bevillant a sarga lampa: 260 km-nel tartok, 30 literbol (plusz ami meg kifolyt alul :( - Richard szerint kellemesen csopog belole... )
Kiccivem elég bátornak bizonyult. Eltelt évei alatt biztosan - a kötelező szervízeknél minimum - turkáltak benne már elégszer. Hősiesen állta a sarat Dr. Csöri babrálása alatt is:) Hozzáteszem nagyon kellemesen csalódtam:) A Doktor Úr amint meglátta kiccivemet, nevén szólította - ez tetszett is Ibránynak:P Az ismerkedési fázisban Csöri dícsérte, nehogy megsértődjön:) hogy milyen szépek a lökösei - bár kissé viseltesek. A korához képest milyen egyben van a karosszériája stb. Ibrány fél szemére vak volt - na nem teljesen, de valamilyen hályog kezdett ott terjengeni, mert nem látott vele 100%osan! Csöri kicsit közelebb hajolt, és aha felkiálltással a tudosámunkra hozta, Ibrány szemének semmi baja, csak rossz égő van benne:s ehh! Akkor eddig hol szervízelték szegénykémet?! Ha valaki szakszervíz létére ezt sem tudja! Hiszen tökre eccerű a dolog! Ami Ibránynak kell az egy kis pöckös égő - ami meg benne volt, simafejű kis gömbölyű! Ezt még egy 3éves is látja, hogy az egyik nem egyenlő a másikkal! Meg Csöri a voltokról is mondott valamit - az egyik 4 a másik meg 6, de hogy őszinte legyek ennél a beszélgetésnél már bent volt a cica:)
Amikor már eléggé megismerkedtek, Ibrány betekintést engedett a motorjába is:) Hogy őszinte legyek én nagyon nem követtem az eseményeket, mert találkoztam a ház cicájával! Aki látta már, tudja mekkora egy kis hízelkedős és szép cicamica! Engem lekötött, hogy vakargassam az előttem össze-vissza hempergő fekete doromboló szépséget:P Visszatérve Ibrányhoz... kb. egy óra szöszmöt után Csöri megállapította és leszűrte a konzekvenciát: Ibrány nagyon szép kocsi - lesz eccer:) Egyben van, hatalmas kirívó dolgokat nem talált benne, úgy szuperál ahogyan kell neki! DE! Lassan jön a 120-as nagy szervíz:( Csöri rendes volt, mert olyan összeget hozott ki, hogy biztosan nem fogom elfelejteni:) A 120-as szervíz nagy valószínűséggel 120-ban fog fájni:P Így nem fogok belezavarodni, hogy most akkor mennyi is pontosan? Hozzáteszem, ami ilyenkor előírt cserélve lesz, szóval az árra egy árva szavam sem lehet! Reméljük, hogy a 360-as szervíz nem nálam lesz esedékes:P
Karácsonykor beesett a kuplung pedál: kuplung szett csere + kinyomó csapágy, majd munkahenger csere is de közben megrepedt a kuplung cső és elfojt a fékolaj így ezt is cserélték… erre kellett a legtöbbet várni mert nem volt sehol készleten. Jan. 08-án kaptam vissza az autómat. Km állás 166060. Még nem tudom mennyibe került, még a fékcseréket se tudtam teljesen kifizetni. Szerencsére van hitelem a szerelőnél de sajnos most már muszáj volt meghirdettem az autómat egyéb tényezők is közbejöttek :(