Blog
1.000 km a generál óta.
Jöhet a 3.500-as fordulat :-))
Teljes motorújjáépítésen is túl vagyunk, 24.500-at mutatott a km óra :)
Maradt 1.5, de jól van ez így.
Új dugók (mondial), új vezérműtengelyek, csapágysor, stb, szóval újra lett rakva az egész motor.
Bejáratás zajlik.
Alakulgat a kicsike, szépen húz :-))
Teljes szépészeti beavatkozás!
Lakatolás és telifény + retrósítás!!
Beszerzés tt nagymestertől:
- Króm sprinttükör
- Hátsó lámpasor
- Első lámpasor
- Grill
- régi embléma
- 4 db felni
+
- Két gyári első ülés
- fényszóró felújítás-foncsor
- első pajzs krómfetés
- Új aksi
- felni felújítás és polírozás
Átesünk az első nagyobb átnézésen és javításokon. Amik cserélődtek:
- első hátsó fékbetét-fékpofa garnitúra,
- első futóműszilentek,
- támcsapágyak,
- toronytányér,
- gátló gumiharang,
- vezérműszíj, vezetőgörgők,
- vízpumpa,
- fagyálló,
- motorolaj,
- olajszűrő,
- légszűrő,
- leömlők, teljes kipufogórendszer, tömítések,
- fékdob szabályozás,
- osztófejcsere,
- futóműállítás,
- karbi felújítószett beszerelése karbiállítás (mindkét karbin),
- zöldkártya
Nagy a boldogság, hazajött az autóka! Pofára jól néz ki, de több sebből is vérzik szegény. Ez van, sprintekben már nem nagyon válogathat az ember. Hazafele úton érzem igazán, hogy az ember a mai autókkal mennyire el van kényeztetve. Szivatót még tanulni kell, no szervó, vízhőfokot nézegetni, stb. Na de pont ettől kafa az egész :-)
Ma 04:20 kor egy fekete szerkós emberke érdeklődött az udvaromon a keritésen belűl az ablakomon ,gondolom a feltszereltségről ,hogy van e benne riasztó...Muter észrevette valahogy.. villanytkapcsolt és elmenkűlt az érdeklődő.....
Hamar varunk a tavaszra, van ido par aprobb hibat kijavitani: Pec cartars segitsegevel potlodott 1-2 muanyag elem, es legfokeppen az elso lampak, es a bal oldali tukor. Mondjuk beszerelni meg nem volt erkezes, de elobb-utobb az is sorra kerul... Plusz beszerzesre kerult egy adag jofele Selenia AR20-as nomeg egy original olajszuro is. Most mar csak fel kellene hasznalni valamikor :) (Mondjuk 14-en, amikor Richard -elvileg- kerekcsapagyat cserel majd?)
Nem keves sorbanallas utan, de sikerult szert tenni a rendszamra. Termeszetesen reggelre leesett 15 centi ho ami azota is tartja magat, igy a rendszam fel se kerult... Ugyhogy mar majdnem ket hete alldogall a garazsban. - De legalabb volt idom kicserelni a vezetooldali zarat, igy ujra megy a kozpontizar... Es hamar, akkor a karpit megy a mosasba...
Nemtom mennyi, már nagyon sok km lehetett benne. :)