Blog
Agip benya nagyon bevált a kocsiban- csendes járás, alulról húzás magabiztosabb volt vele- lehet, hogy rászokom az agipolásra, bár sehol nincs a közelben kút:S Veszprémbe nem mehetek mindig ;)
Fogyasztás: 9.7- szerintem ez az utsó, amit mérek- ezt is csak kiváncsiságból. Ebben mondjuk csak ~100km város volt, így nem meglepő az érték... Vagyis azért kicsit az, mert elég sokszor élveztem a V6 morgását, s üvöltését. Sejthető, hogy rendben a motor, ennek nagyon örülök- egyben van a drága, soha nem adom el:)
Nagybátyám kipróbálta- kissé durván bánt a gázzal, csúnyán néztem rá, de olajkályhához van szokva, rég volt már neki Alfája...
Minap teleöntöttem a Macchina-t, majd kalkuláltam egy fogyasztást. Döbbenten ücsörögtem vagy 3 percet még ott a kútoszlop mellett...7.5 jött ki. Végiggondoltam, mi lehetett. Még július elején Bp-Debrecen pályán, nyakig vízben klímával 140-150 között. Ez 500km, majd 230 városban, jórészt klímával. És nem kapott full Spuriadagot se. Vagy szar gázolajat tankoltam. Sok, sok, sok!
Na így lehet hozzászokni, hogy a dízel nem fogyaszt. A merengésem azzal végződött, hogy: sok a francot...eddig egy autóm se jött ki 8.5 alatt városban, pedig klíma nem is volt bennük. 140 fölött 10-et ettek. Úgyhogy már én se tudom, hogy sok? Nem sok? Eddig a legtöbb, az biztos.
Mai nap (0801) Veresegyházon jártam munka ügyben és az egyik csatornafedél jól kibxszott velem. Nem elég, hogy le van ültetve porig az autó, sikerült belemennem a gödörbe.. Így még nem jártam. Olyannyira megkoccolta a kerék a sárvédőívet, hogy az ki is harapott a gumiból egy kis darabot (nem volt nehéz, kb. 1cm van az első kerék és az ív között), és el is deformálódott az ív. Régóta gondolkozok egy air ride-on, de mostmár asszem komolyabban utána néztek a témának.. Hívtam Csongort, hogy ráér-e azonnal. Otthon volt, úgyhogy meglátogattam. Meggyógyította gyorsan a sárvédőt mindenféle célszerszámmal:) Pöpec lett és ha már ott jártam, lebeszéltem augusztus második felére egy teljes polírt is. Azért csak akkorra, mert addig be van táblázva. :S Sebaj, legalább ma nem kellett fizetnem ezért a kis malőrért..
Fóliáztattam az autót.
Tudni kell, hogy a sötétített ablakokért nem különösebben rajongok, csak bizonyos körülmények között gondolom szépnek az autókon. A rosso proteo gtv-n több szempontból is előnytelennek tartom ezt a megoldást. Szerencsére összehozott a sors Baluval (www.foliatrend.hu), aki tudott egy másik megoldást ajánlani. Shark IR50 fólia, dupla karcálló réteggel, 99%-os UV és 78%-os infravörös fény szűréssel - és mindezt egy teljesen színtelen fólia tudja! Balu a következőképen demonstrálta nekem a cucc hatékonyságát: egy infralámpa elé tettem a kezem, majd a lámpa elé került a fólia: abban a pillanatban megszűnt a lámpából sugárzó hő. Meggyőző volt.
Tegnap fel is került az autóra. Mivel csak később tudtam a kocsiért menni, pár órát álldogált még a napon. Mikor beszálltam, oké, meleg volt bent, persze, de közel sem az a tüdőszaggató-olvadtműanyagszagú hőség. Ez is meggyőző volt.
A kiváló UV és IR szűrés megvédi a bent ülők bőrét, és az autó bőr/műanyag alkatrészeit is Nap Apánk egyre dühödtebb sugaraitól. Arról nem is beszélve, hogy a klímát se kell annyit használni. Van pár előnye a színtelen fóliának is. Az első szélvédőre is felkerülhet (mondjuk ez nekem még elmaradt, mert be van repedve a szélvédő, de amint cserére kerül sor, rögtön kerül oda is). Nem veszi észre a rendőr, nem csesztet miatta. Nem veszi észre a vizsgabiztos, ő se csesztet miatta.
Fotó nincs. Minek? Az autó ugyanúgy néz ki mint eddig.
2008.07.31-én Siófokra mentünk este. Megnézni a Red Bull "SHOW-t",szóval az autók kiállítását. Mivel délelőtt dolgoztam így az utcai száguldozásról le maradtunk. Viszont láttuk a gépeket legalább! :-)
Néhány pötty rozsda szakszerű javítása és alvázvédelem.
0
601