Blog
Egyre több izzó kezdett kiégni a műszerfalamon és a középkonzolon. Végül már csak kettő világított. Mivel amúgy is tervben volt a nyagy változtatás, eljött hát az idő, hogy itt is frissítsük a dolgokat. A piros a domináns szín az autómon, a zölden világító műszerfal valahogy nem fért a képbe. Fehér számlapokat kapott, és teljes piros ledezést.
A szétszedés pillanatai.
Az elektromos ablakok kapcsolói, a tükörmozgató, valamint a fényszórómagasság állítóval sok gond nem volt. Utóbbiban volt egy zöld fényvezető plexi, ami kirepült belőle. Középen az elakadásjelző kapcsolónál sem volt igazán nagy gond, a kapcsolók, a kvarcóra és a nyitott ajtókat jelző téma is egyszerű eset.
Az első nehézségek a középkonzolnál akadtak. A 3 tekerő gombban zöld plexi van, valamint a középkonzol hátulja valami zöld cuccal le van kenve, amit egyszerűen lehetetlen eltávolítani. A gombok még kérdésesek, hogy hogy lesznek megoldva. A középkonzolnál egy megoldás van, mégpedig ha a lehető legközelebb, minden ikonhoz led kerül. Ez van... :-(
Bajuszkapcsolóról túl sokat még nem tudok írni, egyelőre negatív tapasztalat van... :-( Teljesen még nincs szétszedve. De ahol szétszedtem, ott sajnos nem jó dologgal találkoztam... Mégpedig a zöld plexire festett ikonokkal. Ez így feledős, valószínüleg új cucc lesz ide legyártva abból az anyagból, amiből az órák is készülnek.











Felkerült a matrica a hátsó szélvédőmre. Hát, megszenvedtem vele, de most már úgy néz ki, hogy jó lesz. Remélem...



2007.07.13.: új féktárcsákat (Jurid, olasz, gyári minőségű) és fékbetéteket kapott, bal első tompított izzócsere
Nagyon meg vagyok elégedve ezzel a fékkel, nem nyikorog, csikorog. A féktárcsákat esztergályossal bemarattam.
2007.05.10.: égett szagú lett az autóm, mire hazaértem, ki kell cserélnem a kézifékkötelet.
2007.04.23.: felkerültek a nyári gummák: Continental ContiEcoContact CP 205/60 R15 meretben
Megtörtént a 80 000 km- es szervíz, olaj (Selénia Alfa Romeo 20K), olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő cserélve.
2006.11.05.: felkerültek a téli acélfelnik, téli gumikkal
Bejavítókészleteztük a vezmódot Pirinél, mert hidegindításokkor dízelezett az autóm, utána elhalkult a dízelezés.
Sikeres környezetvédelmi vizsgát tett az autóm a Fiat Szabónál, Érden
Pirinél hátsó lengéscsillapító csere történt. Monroe-t tettünk bele. Nagyon meg vagyok ezzel a típussal elégedve, árban is jó volt.