Blog

Az előző blogomhoz kapcsolódnak ezek a képek is
Az elsőn a pollenszűrő cseréhez előkészített autó
2. kép: ilyen olaj lett beletöltve. Eddig mindig kizárólag Seléniát töltötem az autómba, de most rábeszélés hatására kipróbálom a Castrolt, kíváncsi vagyok rá. Pici olajat 1000 km-enként kell mindig rátölteni, nem tudom, ezzel hogy lesz Alfinyó. Sokat vitáztunk, melyik a jó olaj, tényleg kíváncsi vagyok, megrögzött Selénia-evőként.
A 3. képen a bordásszíjam, ma délután kicserélem. Elég repedezett!

 

Ismét áttekintés következett Alfinyóban, kicseréltük a pollenszűrőt, levegőszűrőt, olajat, olajszűrőt. A klímát is kitisztítottuk, azóta nincs büdialfi, hanem finom, friss citromillat :-)
a következő ma délután az alkatrészek megérkezése utána a vezérlés lesz.
A termosztátot is átnézzük, mert az autó menet közben a mutató szerint 70 fok körül van, megmérjük digit. multiméterrel a kiegyenlítőnél, üzemi hőmérsékleten a hmérsékletet. Nem tesz jót a motornak a langyos víz, minél előbb meg szeretném oldani a helyzetet.

 

Találkoztunk pár barátunkkal a Balcsin, egy szép estét és napot töltöttünk el egy gyönyörű helyen! Köszönjük a vendéglátást Föci ismerősének, Katinak, hogy ott lehettünk ezen a csodálatos helyen. Úgy jöttünk onnan vissza, mint akit kicseréltek! Sajnos, hamar eltelt a szabad hétvége!

 

sajnos megadta magát a felső munkahengerem, de a probléma gyorsan megoldva.

 
>> SzervizGyöki // Alfa 147 1.6TS Distinctive // 2008-08-05

Csöri lecserélte a fékeket. A gyáriban ~68.000Km volt és még egy kicsit ment volna vele, mert nem jelezett vissza. Ha jól emléxem a betétek és a hátsó tárcsa: Ferrodo az első tárcsa pedig: valami németes nevű lett, Csöri papa ajánlásával.
Thx Csöri

>> Tuning és extraGyöki // Alfa 147 1.6TS Distinctive // 2008-08-15

Kapott a vas egy Dinamit hátsó dobot, mert a gyári rozsdás volt. Ez már illik az autó karakteréhez. A hangban nem történt jelentős változás, egy kicsit morog, de 2 gyerek mellett nem is kell több.

>> SzervizNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2008-08-05

Na igen... A Magyar utak megeszik a gátlókat, főleg, ha ültetve van, és nagy alatta a felni. Kb. 1 éve tettem be a Bandi-tól (András bácsi) átvett ültetőrugó-gátló szettet.
Nem volt új, és ennyit bírt. A jobb hátsó gátló elengedte az olajat, a bal hátsó is csak 18%-os volt. Cserélnem kellett.
Erhardtól szereztem be a gátlókat, és, mert nem volt időm rohangálni Oroszlányon rakattam be őket. Jól meg is szenvedtek vele. Beletört 2 imbuszkulcs, és a hátsó üléseket, és a kalaptartót is ki kellett venni a jobb oldali eltávolítása miatt.
Nem volt olcsó...

2 db hátsó, sportcsomagos lengéscsillapító (Magneti Marelli): 52.800
Munakdíj: 20.000

 

ma nekiálltam fekete alapozovl lekenni a futomü alkatrészeit : )

 
>> EgyébWhiteskull // Alfa Giulietta Nuova 1600 // 2008-08-04

Sikerült szereznem hajtókar csapágyakat is. Hál istennek véletlenül volt egy készlet egy zalaegerszegi gépműhelyben még. :)))))))

>> Tuning és extrapettinke // Alfa 159 1.9 JDTm 16V, Turismo // 2008-08-04

hogy így 1 hónapos lett a Bella, kiokoskodtam a navi helyét. lett egy ProClip a Brodittól, amit maradandó változás nélkül el lehet szükség esetén távolítani, ezt tartja a műszerfal tetején a PDA bölcsőjét.
az agyalágyult helyen (könyöktartó tövében!) lévő szivargyújtó aljzat előre vezetése (meg a sok kütyü igénye :-) ) miatt egy 3-as elosztót szereztem be, a drótját ill. magát az elosztót is el lehet rejteni az ülés mellé ejtve, ráadásul a párna és a középkonzol alja közé be is szorul, nem mozog.
mivel az élet 90%-ában nem GPS alapján közlekedek, nem akartam fixre rögzítősre csinálni, a PDA bölcső is egy mozdulattal lekapható az állványáról, a vezeték sem lóg így mindig a műszerfalon.