Blog
felső kuplung munkahenger felújítás, azt hittem megoldja a problémámat, de nem. A gumigyűrük meg voltak kopva, nem ártott nekik a csere. Legalább le lesz róla a gond egy ideig.
Végre volt egy kis időm (0719) és az időjárás is kedvező volt ahhoz, hogy az autóval is foglalkozzak kicsit itt a nagy esőzések után, mert már elég koszos volt a drága. Kapott egy alapos nagynyomású előmosást, aztán aktív hab, és utána törölközés. Valahogy így hívnák ezt az autómosóban, csakhogy ismét itthon fürdőzött az udvaron, mert közelebb is van és tisztább is lesz ha én csinálom. Miután megmosdattam és szárazra töröltem, felkerült végre az amerikai típusú rendszámtábla. Igaz, nem kívülre, hanem a csomagtérajtó belső oldalára, ahol más autóknak nagy bután a piros háromszög van. A mosás érdekessége volt, hogy lekerültek az ajtókéderek és azok ill. azok alatt is ki lett törölgetve tisztára. Elvégre megérdemli :) Lássuk a képeket..
2008.06.23. Hétfő: Eljött a nagy nap, mikor is hosszas készülődés és az alkatrészek begyűjtése után begurultam alfabébimmel a szervíz udvarára, ahol már vártak minket. Ideje volt (85.800km) a vezérlés és vezérlés-módosító cseréjének és az ezek mellé társuló alkatrészekének (vízpumpa, hosszbordás-szett, 8 db gyertya, olaj-, levegő- és pollenszűrő), mert rémes dízeles hangunk volt már. Első "nagy" műtétje volt alfinak, aggódtam is érte, bár mindenki biztosított róla hogy ez egy rutinműtét. Kapott 5 liter friss 20K-s Selenia AlfaRomeo olajat is....minden ok, ismét szépen dorombol bébi, úgy mint szűzkorában.:))
fóliázás,hátsó szárny,
Júl. 2-án meglett a műszaki. A KPM-nél volt Győrben. A Márti vitte el. Nem kellett semmit javítani rajta. Még januárban, megkértem Csörit, hogy nézze meg van-e rajta valami javítanivaló így műszaki előtt, nem volt. A xenont visszacseréltem a sima izzókra, nehogy belekössenek, de mást nem alakítottam rajta. A lámpa magasságán kellett ott állíttatni kicsit, és szóltak, hogy a bal felső első lengőkar már nem 100%-os. Később ezt megnézettem és majd ősszel-télen kicseréljük. A költséget a műszaki vizsgához írtam a költségek közé.
Végre elérkezett az idő a váltó olaj cseréhez.Ideje is volt,mert kezdett "karcosodni" a váltó.És igen,jól gondoltam 6 deci hiányzott a 2 literből...
De most megadtam neki ami jár: Tutela full szintetikus oil:-D
Ezen is túl vagyunk!!!!!!
Jöhet a következő probléma-megoldás:-)))
Megtörtént az első fázis. Küszöbök, motorháztető, csom.tér ajtó, és 2 ajtó a 4ből...
Jó... mennyiségileg a szondás-szórópisztollyal kicsit fölé lőttünk, így a 30 fokban jött ki itt-ott egy kis zsír. De annyi baj legyen.
Ma kapott friss olajat,(Selénia) olajszűrőt, valamint kicseréltük a pollen szűrőt is.
Első fogyasztásom tankolástól tankolásig OMV-féle drágábbik 95össel (Carrera? vagy az egy porse?) 10,28 liter. Vegyes használat, vegyes sebességgel;)
Ennél azért többre számítottam, ejnye-ejnye... Nem gond, majd javítok rajta:D
PS: nem tudom van-e 71 liter a tankja, mert 58,3 litert tankoltam bele és már világított a jelzés. A tartalék akkor elvileg 9 liter.
4
529